Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det Henrik sin feil at lipødemet (som hun for øvrig plutselig har fått?) har blitt verre nå..😂 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Møffins skrev (2 timer siden):

Nå er det Henrik sin feil at lipødemet (som hun for øvrig plutselig har fått?) har blitt verre nå..😂 

Hahaha😅🤭 

Men ja, det er sant som hun sier, høyt kortisol kan forverre lipødemsymptomene. Men det er nok mer over tid. Jeg har lipødem selv, så kan bekrefte at det ikke er løgn. Det at det er Henrik sin feil, det må hun ta tilbake😂😂 For kortvarig stress forverrer ikke lipødem så raskt! 

• Liker 2
Skrevet

Såg hun skrev hun er sykmeldt, får hun da sykepenger fra nav? Og kan hun da tjene penger på snap som sykmeldt? Hun har tydelig arbeidsevne sånn hun har holdt på dag og natt, så burde vel strengt tatt ikke være sykmeldt😅 jeg vet ikke hva hun er sykmeldt fra og om hun har rettigheter i Norge som arbeidstaker når hun bor i Spania. 

• Liker 4
Skrevet
Mofi skrev (3 timer siden):

Såg hun skrev hun er sykmeldt, får hun da sykepenger fra nav? Og kan hun da tjene penger på snap som sykmeldt? Hun har tydelig arbeidsevne sånn hun har holdt på dag og natt, så burde vel strengt tatt ikke være sykmeldt😅 jeg vet ikke hva hun er sykmeldt fra og om hun har rettigheter i Norge som arbeidstaker når hun bor i Spania. 

Godt spørsmål, mye av det samme som jeg har lurt på. Men hun hogger vel hodet av den stakkaren som tørr å spørre, deretter en lang ovenfra og ned regle om at hun tross alt følger regelverket…

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...