Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det Henrik sin feil at lipødemet (som hun for øvrig plutselig har fått?) har blitt verre nå..😂 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Møffins skrev (2 timer siden):

Nå er det Henrik sin feil at lipødemet (som hun for øvrig plutselig har fått?) har blitt verre nå..😂 

Hahaha😅🤭 

Men ja, det er sant som hun sier, høyt kortisol kan forverre lipødemsymptomene. Men det er nok mer over tid. Jeg har lipødem selv, så kan bekrefte at det ikke er løgn. Det at det er Henrik sin feil, det må hun ta tilbake😂😂 For kortvarig stress forverrer ikke lipødem så raskt! 

• Liker 7
Skrevet

Såg hun skrev hun er sykmeldt, får hun da sykepenger fra nav? Og kan hun da tjene penger på snap som sykmeldt? Hun har tydelig arbeidsevne sånn hun har holdt på dag og natt, så burde vel strengt tatt ikke være sykmeldt😅 jeg vet ikke hva hun er sykmeldt fra og om hun har rettigheter i Norge som arbeidstaker når hun bor i Spania. 

• Liker 10
Skrevet
Mofi skrev (3 timer siden):

Såg hun skrev hun er sykmeldt, får hun da sykepenger fra nav? Og kan hun da tjene penger på snap som sykmeldt? Hun har tydelig arbeidsevne sånn hun har holdt på dag og natt, så burde vel strengt tatt ikke være sykmeldt😅 jeg vet ikke hva hun er sykmeldt fra og om hun har rettigheter i Norge som arbeidstaker når hun bor i Spania. 

Godt spørsmål, mye av det samme som jeg har lurt på. Men hun hogger vel hodet av den stakkaren som tørr å spørre, deretter en lang ovenfra og ned regle om at hun tross alt følger regelverket…

• Liker 4
Skrevet

Man kan jobbe selv om man er sykemeldt, hvertfall som vanlig arbeidstaker. Man må bare melde til NAV hvor mye man har jobbet. Men syns jo det er rart om hun har krav på utbetaling fra NAV i Norge når hun har flyttet til Spania. Men kjenner ikke til disse reglene dessverre. 

Skrevet

Er hun helt sveiseblind? Snakker om Folk som har mistet alt, barn uten rom og klær, katter er borte, moren har ingenting igjen osv, og nå skal hun bearbeide alle inntrykk på båten med familien; etterfulgt av mange bilder som viser glam og luksus? Åh. My eyes…  

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
RandiO skrev (5 timer siden):

Er hun helt sveiseblind? Snakker om Folk som har mistet alt, barn uten rom og klær, katter er borte, moren har ingenting igjen osv, og nå skal hun bearbeide alle inntrykk på båten med familien; etterfulgt av mange bilder som viser glam og luksus? Åh. My eyes…  

Viser godt at hun ikke har beina på jorda. Var det samme som da brannen brøt ut, da var hun visstnok værfast på båttur på Sørlandet. Hadde ikke vært noe problem med båten de har å legge til kai og sette henne på en buss. Men ikke godt å vite om hun kunne ta buss da, hun oppfører seg som om hun er overklasse 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Og hun der skal drive buisness med flere ansatte om influencing :himle:  I dag var det repetering av hendelser i de siste månedene, for hun har i følge seg selv, fått mange flere følgere.

Oisann en rabattkode der...og nei har du sett, der var det noen til, for dama har bursdag til helgen. Kort klart, så mannen trenger nærmest bare å signere :ler:

Uff. Den kontoen der gir meg assosiasjoner til minst én av figurene i Kongsvik. (Terès ). 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Dupers skrev (På 24.7.2026 den 15.47):

Det er fullt lov å gi penger til familie både til hverdags og etter tragedie, men at hun kaller det å "donere snap-inntektene til ofrene" er ganske ille. Jeg har gått inn og sett hennes stories et par ganger nå fordi hun skulle donere inntekten sin. Jeg har alktid vært naiv, og velger å tro det beste om folk før de motbeviser det. Det at jeg og mange andre nå har trodd at disse penga har gått til 100 familier men egentlig har gått til en enkeltperson er ganske ille

Pengen har da vel ikke gått til en enkeltperson (moren). Moren har da vel pnger selv, og ja kanskje hun hjelper til litt. Men pengene har hun garantert selv.

• Liker 1
Skrevet
Frode69 skrev (9 timer siden):

Pengen har da vel ikke gått til en enkeltperson (moren). Moren har da vel pnger selv, og ja kanskje hun hjelper til litt. Men pengene har hun garantert selv.

Jo, pengene skulle gå til moren , det sa BH selv 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Men hva ER det med den leppesmattinga?? Orker egentlig ikke å se så mye av det hun legger ut, men kikka på kjefta Troy fikk. Hun snakker såååå sakte for å drøye ut tida, men jeg blir altså helt forstyrret av det greiene hun gjør med munn🫢 

• Nyttig 4
Skrevet
Frode69 skrev (9 timer siden):

B sa at pengene hun tjente på snap de dagene hun la ut om brannene skulle gå til de rammede, endrer dermed til at de skulle moren få. Til syvende og sist så er det nok B selv som sitter med de pengene, for det er sjelden det B sier og det B gjør er en og samme sak. 

• Nyttig 5
Skrevet (endret)
Tessa12 skrev (På 31.7.2026 den 8.43):

B sa at pengene hun tjente på snap de dagene hun la ut om brannene skulle gå til de rammede, endrer dermed til at de skulle moren få. Til syvende og sist så er det nok B selv som sitter med de pengene, for det er sjelden det B sier og det B gjør er en og samme sak. 

Morsomt hvis noen hadde tatt tak i om pengene virkelig gikk til moren eller ikke. Men er vel greit med noen ekstra feriepenger for henne... 

Regner med moren har forsikring også, har ikke kommet fram noe annet.

Endret av Margit777
  • Liker 1
Skrevet

Er det ikke forunderlig at nesten samtlige influensere drar på seg akutte behov for kosttilskudd samtidig :himle:

• Liker 5
Skrevet
Tradegy skrev (1 time siden):

Er det ikke forunderlig at nesten samtlige influensere drar på seg akutte behov for kosttilskudd samtidig :himle:

De hadde nesten ikke klart den harde jobben de driver med uten kosttilskudd😆 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er greia m å fly i cockpit?🤷🏼‍♀️

Skrevet

Nå har hun søren meg fått lipoødem også!!! Hun har jo alt av sykdommer..

Skrevet
Coco71 skrev (14 minutter siden):

Hun putter nok så mye rart i kroppen i håp om spons/samarbeid at det ikke er så rart med reaksjoner i kroppen.

Skrevet
Coco71 skrev (1 time siden):

så hun har biohacket seg til lipoødem? 😄

evt så kommer det  snart reklame for et eller annet vidundermiddel som kurerer tilstanden over natta!

Skrevet
MiniMjau skrev (2 minutter siden):

så hun har biohacket seg til lipoødem? 😄

evt så kommer det  snart reklame for et eller annet vidundermiddel som kurerer tilstanden over natta!

Bingo.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...