Lyslys Skrevet 4 timer siden #3381 Skrevet 4 timer siden Hun kommer aldri til å forstå hvor smakløst dette er. Hun og mange andre influensere har et annet verdensbilde og tenker på en helt annen måte. Det å prate til et kamera om seg selv er levebrødet og de ser ikke hvor psykt det er. Sosiale medier og denne måten å tjene penger på, har skapt mange narsissistiske personer og dessverre mange «fans» som ikke ser den virkelige verden. Det er skummelt å tenke på at det nå er mange ungdommer som ikke har levd i en verden uten sosiale medier som tror at dette er normalt. Nei, det er ikke normalt å ha et slikt stort fokus på seg selv i en krise. Dette er krise for over 100 familier som har mistet hjemmene sine. Tragisk å miste barndomshjemmet på denne måten, men det går an å hjelpe sin mor og støtte lokalsamfunnet uten å fremme seg selv og tjene penger på «den gule appen». 2 1 4
Fruus Skrevet 4 timer siden #3382 Skrevet 4 timer siden Dette må være en av de mest motbydelige influencere🤢 2 1
Dupers Skrevet 3 timer siden #3383 Skrevet 3 timer siden MiniMjau skrev (54 minutter siden): Hva/hvem har hun anmeldt? Tipper at det er selve brannen, for forsikringen. På den måten kan forsikringsselskapet kreve fra andre forsikringsselskaper dersom noen finnes skyldig.
elskersommer Skrevet 3 timer siden #3384 Skrevet 3 timer siden Lyslys skrev (1 time siden): Hun kommer aldri til å forstå hvor smakløst dette er. Hun og mange andre influensere har et annet verdensbilde og tenker på en helt annen måte. Det å prate til et kamera om seg selv er levebrødet og de ser ikke hvor psykt det er. Sosiale medier og denne måten å tjene penger på, har skapt mange narsissistiske personer og dessverre mange «fans» som ikke ser den virkelige verden. Det er skummelt å tenke på at det nå er mange ungdommer som ikke har levd i en verden uten sosiale medier som tror at dette er normalt. Nei, det er ikke normalt å ha et slikt stort fokus på seg selv i en krise. Dette er krise for over 100 familier som har mistet hjemmene sine. Tragisk å miste barndomshjemmet på denne måten, men det går an å hjelpe sin mor og støtte lokalsamfunnet uten å fremme seg selv og tjene penger på «den gule appen». Ser en person som har mistet huset i brannen kommenterer.. Personen sier at flere har reagert på hvordan Benedicte holder på. Har Benedicte slettet sitt svar til Henrik Troy?
Møffins Skrevet 3 timer siden #3385 Skrevet 3 timer siden elskersommer skrev (2 minutter siden): Ser en person som har mistet huset i brannen kommenterer.. Personen sier at flere har reagert på hvordan Benedicte holder på. Har Benedicte slettet sitt svar til Henrik Troy? Ser ut som hun har slettet svaret sitt, ja. Jeg vil tro det er på grunn av dette, som har ført til at flere nå tar henne på det.
Vintermåne Skrevet 2 timer siden #3386 Skrevet 2 timer siden Møffins skrev (28 minutter siden): Ser ut som hun har slettet svaret sitt, ja. Jeg vil tro det er på grunn av dette, som har ført til at flere nå tar henne på det. 😱😱 herregud, har hun virkelig lagt ut det der?? hun er ikke sann!!! i dag, i ranten sin om Henrik Troy, presterte hun også å si at dette var hennes barns verste mareritt 😳😳 altså, jeg skjønner at det er trist og fælt- absolutt - men jeg vedder ganske mye på at det ikke er hennes barns verste mareritt at huset til bestemora brenner……. Eller «huset MITT, rommet MITT, lekerommet til barna MINE» som det har blitt nå 🙄🙄🙄
skeiv-ostepop Skrevet 2 timer siden #3387 Skrevet 2 timer siden Vintermåne skrev (1 minutt siden): 😱😱 herregud, har hun virkelig lagt ut det der?? hun er ikke sann!!! i dag, i ranten sin om Henrik Troy, presterte hun også å si at dette var hennes barns verste mareritt 😳😳 altså, jeg skjønner at det er trist og fælt- absolutt - men jeg vedder ganske mye på at det ikke er hennes barns verste mareritt at huset til bestemora brenner……. Eller «huset MITT, rommet MITT, lekerommet til barna MINE» som det har blitt nå 🙄🙄🙄 Dette er så godt eksempel på at hun tenker det er helt greit å gjøre dette til sin tragedie og plassere seg i sentrum av hendelsen. Det er usmakelig, stormannsgalskap og direkte motbydelig sånn som hun holder på. Dessverre ser jeg i kommentarfeltet til Troy at det er ganske mange som misforstår poenget og tror at folk kritiserer henne for å være lei seg. 2
Milla29 Skrevet 2 timer siden #3388 Skrevet 2 timer siden Hun er selve definisjonen på en «pick me-girl»😳
Dupers Skrevet 2 timer siden #3389 Skrevet 2 timer siden Møffins skrev (1 time siden): Ser ut som hun har slettet svaret sitt, ja. Jeg vil tro det er på grunn av dette, som har ført til at flere nå tar henne på det. Det er fullt lov å gi penger til familie både til hverdags og etter tragedie, men at hun kaller det å "donere snap-inntektene til ofrene" er ganske ille. Jeg har gått inn og sett hennes stories et par ganger nå fordi hun skulle donere inntekten sin. Jeg har alktid vært naiv, og velger å tro det beste om folk før de motbeviser det. Det at jeg og mange andre nå har trodd at disse penga har gått til 100 familier men egentlig har gått til en enkeltperson er ganske ille
Minombre Skrevet 2 timer siden #3390 Skrevet 2 timer siden Det er enkelt å gjennomskue folk som har seg selv som sin nr. 1. I første setning som kom fra henne etter brannen brøt ut, skrev hun «jeg har mistet barndomshjemmet mitt, mamma har mistet huset sitt…» Tipper folk flest, som ikke er så egosentriske, ville nok startet motsatt. «Mamma har mistet huset sitt og det er helt grusomt! Hun har mistet alt hun eier, har ikke noe sted å bo. Jeg er lei meg på hennes vegne og fordi jeg selv har mistet barndomshjemmet mitt». 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå