Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Fremhevede innlegg

Skrevet
Møffins skrev (28 minutter siden):

Ser ut som hun har slettet svaret sitt, ja. Jeg vil tro det er på grunn av dette, som har ført til at flere nå tar henne på det. 

IMG_0246.jpeg

IMG_0247.jpeg

😱😱 

herregud, har hun virkelig lagt ut det der?? 
hun er ikke sann!!! 
i dag, i ranten sin om Henrik Troy, presterte hun også å si at dette var hennes barns verste mareritt 😳😳 altså, jeg skjønner at det er trist og fælt- absolutt - men jeg vedder ganske mye på at det ikke er hennes barns verste mareritt at huset til bestemora brenner……. Eller «huset MITT, rommet MITT, lekerommet til barna MINE» som det har blitt nå 🙄🙄🙄 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vintermåne skrev (1 minutt siden):

😱😱 

herregud, har hun virkelig lagt ut det der?? 
hun er ikke sann!!! 
i dag, i ranten sin om Henrik Troy, presterte hun også å si at dette var hennes barns verste mareritt 😳😳 altså, jeg skjønner at det er trist og fælt- absolutt - men jeg vedder ganske mye på at det ikke er hennes barns verste mareritt at huset til bestemora brenner……. Eller «huset MITT, rommet MITT, lekerommet til barna MINE» som det har blitt nå 🙄🙄🙄 

Dette er så godt eksempel på at hun tenker det er helt greit å gjøre dette til sin tragedie og plassere seg i sentrum av hendelsen. Det er usmakelig, stormannsgalskap og direkte motbydelig sånn som hun holder på.

Dessverre ser jeg i kommentarfeltet til Troy at det er ganske mange som misforstår poenget og tror at folk kritiserer henne for å være lei seg.

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Hun er selve definisjonen på en «pick me-girl»😳

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Møffins skrev (1 time siden):

Ser ut som hun har slettet svaret sitt, ja. Jeg vil tro det er på grunn av dette, som har ført til at flere nå tar henne på det. 

IMG_0246.jpeg

IMG_0247.jpeg

Det er fullt lov å gi penger til familie både til hverdags og etter tragedie, men at hun kaller det å "donere snap-inntektene til ofrene" er ganske ille. Jeg har gått inn og sett hennes stories et par ganger nå fordi hun skulle donere inntekten sin. Jeg har alktid vært naiv, og velger å tro det beste om folk før de motbeviser det. Det at jeg og mange andre nå har trodd at disse penga har gått til 100 familier men egentlig har gått til en enkeltperson er ganske ille

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er enkelt å gjennomskue folk som har seg selv som sin nr. 1. I første setning som kom fra henne etter brannen brøt ut, skrev hun «jeg har mistet barndomshjemmet mitt, mamma har mistet huset sitt…» Tipper folk flest, som ikke er så egosentriske, ville nok startet motsatt. «Mamma har mistet huset sitt og det er helt grusomt! Hun har mistet alt hun eier, har ikke noe sted å bo. Jeg er lei meg på hennes vegne og fordi jeg selv har mistet barndomshjemmet mitt». 

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet
elskersommer skrev (3 timer siden):

Ser en person som har mistet huset i brannen kommenterer.. Personen sier at flere har reagert på hvordan Benedicte holder på.

Har Benedicte slettet sitt svar til Henrik Troy?

Ja, ser nå at hun har slettet det lange svaret sitt der hun skrev at han kunne dra til helvete og at det var tydelig der han hørte hjemme. Hun skrev også om alt hun hadde gjort og stilt opp for ofrene, lett etter katter og donert penger.

En svarte om hun kunne vise til at disse ekstrainntektene som har kommet via snap de siste dagene er donert til ofre. 

Hun svarte da at «de er donert til mamma»

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

«Snek meg foran huset mitt» skriver hun nå

• Liker 1
Skrevet

Noen som fikk screenshot av svaret hennes til Troy? Hadde ikke tid å lese, gikk inn igjen for å se, men da var det borte😶‍🌫️

Skrevet
Melkebart1 skrev (8 minutter siden):

Noen som fikk screenshot av svaret hennes til Troy? Hadde ikke tid å lese, gikk inn igjen for å se, men da var det borte😶‍🌫️

IMG_0235.thumb.jpeg.2eabab222b694cee268662210ddc3862.jpeg

• Liker 6
Skrevet
Dupers skrev (3 timer siden):

Det er fullt lov å gi penger til familie både til hverdags og etter tragedie, men at hun kaller det å "donere snap-inntektene til ofrene" er ganske ille. Jeg har gått inn og sett hennes stories et par ganger nå fordi hun skulle donere inntekten sin. Jeg har alktid vært naiv, og velger å tro det beste om folk før de motbeviser det. Det at jeg og mange andre nå har trodd at disse penga har gått til 100 familier men egentlig har gått til en enkeltperson er ganske ille

Jeg spurte henne om hun tjener penger da? Nei det gjorde hun ikke, hun hadde ikke jobbet på en uke sa hun .. mmmm

• Liker 1
Skrevet

Nå håper jeg folk våkner og ser hvem Benedicte faktisk er.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (8 minutter siden):

Nå håper jeg folk våkner og ser hvem Benedicte faktisk er.

Tviler. Bare se på alle i kommentarfeltet til Henrik Troy som beskytter henne uten noe form for kritisk tenking. Dette er samme type folk som garantert hadde kjøpt programmet hennes, om ikke noen allerede har gjort det😂

• Liker 4
Skrevet
Møffins skrev (15 minutter siden):

Tviler. Bare se på alle i kommentarfeltet til Henrik Troy som beskytter henne uten noe form for kritisk tenking. Dette er samme type folk som garantert hadde kjøpt programmet hennes, om ikke noen allerede har gjort det😂

Joda. Det er overraskende mange som støtter Benedicte der. Men i totalen tror (håper) jeg det ikke er så mange.

Og jeg tror og naboene der, både de som har mistet huset sitt og de andre, får en vekker om hvem hun er og tar til motmæle. Og jeg tror og vi vil se media dekke en negativ historie eller to rundt de større mengdene med klær og utstyr som er samlet inn og de som har forsøkt å tjene på det.

• Liker 4
Skrevet

Det gikk fort fra å være mammas hus, barndomshjemmet mitt til å bli huset vårt 

IMG_3634.jpeg

• Liker 5
Skrevet
Tessa12 skrev (8 minutter siden):

IMG_3634.jpeg

Har hun åpnet en egen spleis eller hva? Eller er det til alle generelt? 

Skrevet

Har noen den videoen av henne der hun kjører forbi der? Hun sitter i bilen filmer seg selv og gråter? Sorry as meget spesielt! 

• Liker 1
Skrevet

Okay, jeg har skrevet tidligere at jeg velger å se forbi grinevideoene ettersom hun faktisk gjør noe. Men, hallo... 😅 Fremdeles kjempeflott at hun bidrar! Ære være! Men ææææærlig talt da menneske 😅 Nå er på tide å få hodet litt ut av sin egen rumpe. Og hva da med barna hennes? Hvorfor får de informasjon som gjør at de ikke får sove om natta, eller har mareritt? De er jo ikke der. Må de fores med slike detaljer? De er jo små. Mormor har mistet huset sitt i en brann, Mormor er veldig lei seg men kommer til å få seg et nytt sted å bo som dere får nye leker i. Ferdig. Må de oppleve denne sorgen over et hus? Herreminhatt.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Tessa12 skrev (11 minutter siden):

IMG_3634.jpeg

Å fortsatt mener mange at hun ikke gjør dette for å tjene penger på det🙄

• Liker 4
Skrevet
Himmelen_91 skrev (2 minutter siden):

Har noen den videoen av henne der hun kjører forbi der? Hun sitter i bilen filmer seg selv og gråter? Sorry as meget spesielt! 

Tror hun har lagt den ut på Instagram hvis jeg ikke husker feil.

Skrevet

Kjærlighetsbrev fra faren til moren,er d HUN som fant og skal restaurere..altså..nei jeg vet ikke hva jeg syns🤷🏼‍♀️ kjole og sandaler…er hu ikke bevisst eller?? Lang grinerant på insta,et sammensurium av meg,meg,meeeeeg…

IMG_0109.thumb.png.fbe6405d53d6482b33c0c3603c61842c.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...