Tapaz Skrevet i går, 11:34 #3361 Skrevet i går, 11:34 Armarillo skrev (16 timer siden): Jeg har ikke giddet å se på grine-snappene, så hvis man (som jeg) ikke liker det spillet der, så lar man være å se på det. Hun hjelper til, får folk til å sende ting, er hos hjelpeorganisasjonen som sorterer og deler ut ting til folk, osv osv osv. Hun gjør mer enn hun er forventet å gjøre, og bra er jo det ettersom hun når ut til flere som kan bidra. Og til deg/dere som spør hva nøyaktig hun gjør: gå inn på snappen hennes og trykk deg gjennom selv, sånn at du får riktig oppfatning, og ikke bare ta bruddstykker fra kvinneguiden. Og vil du ikke gi henne klikk, så har du heller ikke noen grunn for å være her inne og diskutere det (nettopp fordi du ikke vet hva du faktisk diskuterer....). Jeg har sett det hun legger ut på snap. Hun er med i dugnaden som veldig mange andre er. Det er bra! Tar av meg hatten for de. Forsjellen er at hun tjener penger på det. Det gjør ikke de andre frivillige… Skjønte du? 2 6
Tessa12 Skrevet i går, 11:57 #3362 Skrevet i går, 11:57 LinnPinnSukkerspin skrev (1 time siden): Hadde hun vært real så hadde hun skrudd av reklamen mellom snappene, for da hadde hun ikke tjent penger på andres tragedie. Men det ønsker hun nok ikke….. Det er det snap som styrer, og hun tjener penger uavhengig av det. 1
MzMe Skrevet i går, 12:01 #3363 Skrevet i går, 12:01 skeiv-ostepop skrev (På 22.7.2026 den 7.27): Det er ingen som rakker ned på de som faktisk mistet hjemmet sitt i brannen. Det rakkes derimot ned på Benedicte sin måte å påta seg en rolle og plass i denne hendelsen som kanskje er noe overdrevet. Kun for innhold, sympati og penger. Nettopp! Hu legger ut kun for ekstra klikk… 1 1
Soro123 Skrevet i går, 12:05 #3364 Skrevet i går, 12:05 Marisana skrev (2 timer siden): Jeg reagerer ikke på at hun er lei seg for at barndomshjemmet er gått tapt, og heller ikke at hun er lei seg over alle de minnene hun aldri fikk lage i det hjemmet som brant. Jeg synes det er flott at hun gjør så mye for å hjelpe til, med å dele spleiser, lete etter katter og andre dyr som er savnet og dele ut ting som er donert bort til de som har mistet alt de eier. Det er bare fint og flott at hun gjør det - men det jeg reagerer på er at absolutt alt skal dokumenteres, og vi får servert tåredryppende videoer over hvor jævlig hun har det og hvor tøft året hennes har vært hittil. Når alt slik dokumenteres, fra gråt minutt for minutt, til små videoklipp av det «veldedige» arbeidet hun gjør, til bilde av hvor fantastisk snill hun er som midt opp i det hele deler ut lunsjen sin til en uteligger i stedet for å spise den selv - da blir jeg skeptisk til henne som person. Ville hun faktisk gjort alt dette hvis hun ikke kunne dokumentere det (og derfor også tjene gode penger på andres katastrofe)? Det er også grunnen til at jeg skriver anførselstegn foran veldedige, for hun tjener penger på å legge ut arbeidet hun gjør. Det er i og for seg selv ikke noe galt i å ville ha penger for en jobb man gjør, men akkurat i denne sammenhengen synes jeg det blir feil å forvente det. Det nytter liksom ikke å si at det dokumenteres så folk skal bli oppmerksomme og bidra, for de fleste i landet vårt har fått med seg hva som har skjedd, helt uten hjelp fra en gråtende influenser. Hun legger ut fordi hun vet hun tjener fett på det. Ikke for noen annen grunn. Dette! Det er akkurat dette jeg også reagerer på! Jeg er 100 prosent enig med deg! 4
Soro123 Skrevet i går, 12:09 #3365 Skrevet i går, 12:09 Tessa12 skrev (9 minutter siden): Det er det snap som styrer, og hun tjener penger uavhengig av det. Hun kan slå av reklamen om hun ønsker det. Jeg forstår forøvrig at hun ikke gjør det men jeg reagerer på måten hun deler på og mengden hun deler av seg selv gråtende minutt etter minutt. @Marisana treffer spikeren på hodet i sitt siste innlegg her. 2
FrøkenFarao Skrevet i går, 12:50 #3366 Skrevet i går, 12:50 Ser flere skriver «åå du er så sterk» «fy fader som du har gjennomgått «,»nå et d nok fæle ting« osv osv nå har jeg ikke fulgt denne dama, men hun dukker opp..HVA er d grusomme hun har opplevd? Fill me in? 4 1
Dupers Skrevet i går, 13:23 #3367 Skrevet i går, 13:23 FrøkenFarao skrev (31 minutter siden): Ser flere skriver «åå du er så sterk» «fy fader som du har gjennomgått «,»nå et d nok fæle ting« osv osv nå har jeg ikke fulgt denne dama, men hun dukker opp..HVA er d grusomme hun har opplevd? Fill me in? Hun skulle lage reklame for grillrist ikledd bikini også spruta det varm grønnsaksjuice på henne. Neida. Regner med de mener brannen siden huset til mora brant ned 3 1
Tessa12 Skrevet 22 timer siden #3368 Skrevet 22 timer siden (endret) FrøkenFarao skrev (4 timer siden): Ser flere skriver «åå du er så sterk» «fy fader som du har gjennomgått «,»nå et d nok fæle ting« osv osv nå har jeg ikke fulgt denne dama, men hun dukker opp..HVA er d grusomme hun har opplevd? Fill me in? Har vært litt av hvert i år, storm som ødela uteområdet hos de i Spania, noe sykdom i nære relasjoner, hun selv fikk brudd i ryggen etter å ha blitt kastet av/falt av hest. Og mannen/kjæresten datt ig skadet seg for litt siden, og nå huset til moren Endret 22 timer siden av Tessa12 2
otilie Skrevet 21 timer siden #3369 Skrevet 21 timer siden (endret) Syns det er fryktelig flaut med de som legger ut langr innlegg eller sender meg snapchat hvis det er noe kjipt som har skjedd dem. Jeg har heldigvis ikke mange venner som gjør sånt, men det er nå en og annen fjern bekjent. De er gjerne litt sære og gjør det åpenbart for oppmerksomhet. Folk flest holder ikke på med sånn. Da jeg havna på sykehus sist så fortalte jeg det til nærmeste familie og venner. That's it. Kolleger, gamle studievenner og andre jeg er venn med på sosiale medier hadde jo syntes det hadde vært kjemperart om jeg hadde begynt å dele sånt med de også. Hvorfor i huleste syns vi det er så normalt at helt random influensere gjør det? Jeg kan innrømme at det har vært moro å følge litt med på Haaland i det siste. Men han er jo en som har et talent innen en sport. Også har vel interessen dabbet litt av nå i det siste og han virker ikke å bry seg noe om det. Og jeg følger noen komikere jeg syns er flinke på instagram bla. Men de legger bare ut noen morsomme poster her og der.... men poenget mitt er: HVEM er egentlig disse influenserne (fks BH) og hvorfor er folk så jævla interessert i de og spesielt da helt private ting som vi syns det er SKIKKELIG KLEINT om andre poster om??? De har jo ikke noe "talent" og det er jo bare kleint med all den søken etter oppmerksomhet og penger. Endret 21 timer siden av otilie 1 4
Vintermåne Skrevet 16 timer siden #3370 Skrevet 16 timer siden Hun er bare helt utrolig - kjenner jeg synes hun er virkelig TEIT nå 🙄 skjønner selvfølgelig at det er leit, at det er trist, synes det er bra at hun er der og hjelper til osv - MEN - å sette opp kamera på seg selv når du er SÅ trist, altså- hvem tenker på det?? Det er SÅ teit!!! Å filme SEG SELV når hun går der og griner osv- herregud! Og hele tiden 🙄🙄 og som vanlig blir hun dritfornærma og snurt dersom noen spør om noe litt kritisk - dødelig fornærma og rett i forsvar til de som ikke hyller henne og «forstår sååååååå godt at hun er dliten, stått i mye/ stasakars deg/ du er så sterk/ du må heale» osv osv og ja- visstnok har hun snakka MYE om Gaza - hun var faktisk den første influenceren som snakka om Gaza hun 🙄🙄 er det forbanna mulig å bli mer irriterende enn hun der? Kan ikke for mitt bare liv skjønne hvem de er de som hyller henne?? 7 4
FrøkenFarao Skrevet 10 timer siden #3371 Skrevet 10 timer siden ..og imens er over 20000 evakuert i Frankrike og d brenner som F.. Veldig oppmerksomhet syk denne damen🤷🏼♀️ Hun ville at folk skulle se en annen vinkling enn bare filming av stedet(ref grine videoen) for ALLE aviser i verden har vist slike vanlige bilder🤣 1
MiniMjau Skrevet 10 timer siden #3372 Skrevet 10 timer siden Tviler ikke på at hun hjelper og ønsket å hjelpe. MEN det blir usmakelig når hun samtidig "melker" situasjonen til egen vinning ("se ALT i den gule appen") og skal gjøre seg selv til en slags primus motor for hjelpearbeidet og heltinne med spesialtilatelser til å gå inn på brannområdet. 2 3
Fruus Skrevet 9 timer siden #3374 Skrevet 9 timer siden Skjønner ikke hvordan hun klarer å være så falsk, men det er vel derfor hun er så stygg, for de tårene er ikke ekte 1 3
tausen Skrevet 6 timer siden #3375 Skrevet 6 timer siden Fruus skrev (2 timer siden): Skjønner ikke hvordan hun klarer å være så falsk, men det er vel derfor hun er så stygg, for de tårene er ikke ekte Jeg forstår at det er trist å miste barndomshjemmet sitt...men må det melkes for alt det er verdt? Det høres jo ut som livet hennes er over, det er vel mange som har mistet absolutt alt de eier. Hun sier hun er sykemeldt...fra hva?.....tross storm og brist i rygg lever hun et godt liv. Livet er fullt av nedturer for oss alle, klarer ikke å ha noe særlig sympati med hun., hun tjener grovt på sine tragedier. Bli voksen Benedicte og slutt å syt over livet ditt. Du lever et godt liv i forhold til veldig mange 1 3
Tapaz Skrevet 6 timer siden #3376 Skrevet 6 timer siden tausen skrev (3 minutter siden): Jeg forstår at det er trist å miste barndomshjemmet sitt...men må det melkes for alt det er verdt? Det høres jo ut som livet hennes er over, det er vel mange som har mistet absolutt alt de eier. Hun sier hun er sykemeldt...fra hva?.....tross storm og brist i rygg lever hun et godt liv. Livet er fullt av nedturer for oss alle, klarer ikke å ha noe særlig sympati med hun., hun tjener grovt på sine tragedier. Bli voksen Benedicte og slutt å syt over livet ditt. Du lever et godt liv i forhold til veldig mange Når hun kommer tilbake til spania vil hun helt sikkert lage content på hvor sliten hun er, og hvilken enestående innsats hun gjorde i Drammen. 1 2
Fruus Skrevet 6 timer siden #3377 Skrevet 6 timer siden tausen skrev (8 minutter siden): Jeg forstår at det er trist å miste barndomshjemmet sitt...men må det melkes for alt det er verdt? Det høres jo ut som livet hennes er over, det er vel mange som har mistet absolutt alt de eier. Hun sier hun er sykemeldt...fra hva?.....tross storm og brist i rygg lever hun et godt liv. Livet er fullt av nedturer for oss alle, klarer ikke å ha noe særlig sympati med hun., hun tjener grovt på sine tragedier. Bli voksen Benedicte og slutt å syt over livet ditt. Du lever et godt liv i forhold til veldig mange Sykmeldt😳 Fra hva ja🤷♀️ Hun tjener penger på å filme seg selv og det gjør hun vel hele tiden uansett. 1 1
Møffins Skrevet 5 timer siden #3378 Skrevet 5 timer siden Nå tar det virkelig av i kommentarfeltet til Henrik Troy. Jeg la merke til at den samme dama som kommer med saklig og gjennomtenkt kritikk, og som jeg husker godt fra da Benedicte fikk bot nå skriver at hun har blitt blokkert igjen. Jeg husker henne nettopp fordi hun den gangen kom med gode argumenter og stilte spørsmål uten å opptre som et typisk «netttroll». Likevel ble hun blokkert. Det synes jeg er litt interessant. Benedicte snakker ofte om psykopatiske nettroll og hets, men når noen stiller saklige spørsmål eller kommer med konstruktiv kritikk, ender de også med å bli blokkert. Det gjør det vanskelig å ha en reell diskusjon fordi det etterlater inntrykket av at kritiske stemmer heller fjernes enn besvares. Man trenger ikke være enig med Henrik eller de som kritiserer Benedicte, men det burde være mulig å stille legitime spørsmål uten å automatisk bli stemplet som et troll eller miste muligheten til å delta i samtalen! 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå