Ninnia Skrevet 12. juli #3301 Skrevet 12. juli Møffins skrev (På 9.7.2026 den 23.58): I gråtesnappene som ligger ute nå glitcher filteret hun bruker. Hun som skryter av produktene hun bruker, at de har liksom reddet huden hennes og sånt, bare løgn… og det ser jeg nå. Hun har ekstremt uren hud, og masse arr. Og det er absolutt ikke noe galt i det! Men, når hun har frontet superdyre produkter som hun også tjener penger på når folk kjøper, at dette har reddet huden hennes… bare løgn. Som vanlig. Og det så jeg idag på snapkanalen hennes. Dette! Jeg bet selv på cosmed-lovnaden og endte opp med et heftig dermatittutbrudd. Mange av produktene hun fronter svekker hudbarrieren noe voldsomt og er alt for sterke, selv de produktene som er markedsført for sensitiv hud. Jeg måtte til hudlege i flere omganger etter å ha brukt produktene jeg fikk anbefalt av cosmed selv. Oppgav at jeg har sensitiv hud og hudlegen sa det var galskap å anbefale meg å bruke mange disse produktene da. 1 7
Mei88 Skrevet 17. juli #3302 Skrevet 17. juli Møffins skrev (På 9.7.2026 den 23.58): I gråtesnappene som ligger ute nå glitcher filteret hun bruker. Hun som skryter av produktene hun bruker, at de har liksom reddet huden hennes og sånt, bare løgn… og det ser jeg nå. Hun har ekstremt uren hud, og masse arr. Og det er absolutt ikke noe galt i det! Men, når hun har frontet superdyre produkter som hun også tjener penger på når folk kjøper, at dette har reddet huden hennes… bare løgn. Som vanlig. Og det så jeg idag på snapkanalen hennes. Nå skal ikke jeg bastant mene hun ikke filmer i annen app og så legger ut på snap, men hvis hun bruker et faktisk filter når hun filmer på snap står det jo. Og uansett om man skrur av alt av justeringer så legger den på et filter, ser det om jeg lager snakke video selv (som ikke deles offentlig) at fregnene mine filtreres vekk
Melkebart1 Skrevet 17. juli #3303 Skrevet 17. juli Nå skal brannen i Krokstadelva melkes for det det er verdt.. Håver inn penger på tragedien. Gråter over barndomshjemmet, 100 snapper av det samme…. Er du så i sjokk, legg vekk tlf eller bidra heller med noe fornuftig! Penger feks🙄 5 13
Tbag Skrevet 17. juli #3304 Skrevet 17. juli Melkebart1 skrev (5 minutter siden): Nå skal brannen i Krokstadelva melkes for det det er verdt.. Håver inn penger på tragedien. Gråter over barndomshjemmet, 100 snapper av det samme…. Er du så i sjokk, legg vekk tlf eller bidra heller med noe fornuftig! Penger feks🙄 Ikke for å være ufin, men har hun egentlig noen penger å bidra med? Misforstå meg rett, hun virker jo til å ha det ok+, men har ikke inntrykk av at det er noe stor overflod der. Allikevel- enig i at det tok litt av, men som influenser tror jeg man blir ‘skada’ i den forstand av at de ikke ser for seg å kunne være i en slik situasjon uten å dele den😅 (selvsagt med noen bakmotiver, men likevel.) 2 1
Mei88 Skrevet 17. juli #3305 Skrevet 17. juli Melkebart1 skrev (12 minutter siden): Nå skal brannen i Krokstadelva melkes for det det er verdt.. Håver inn penger på tragedien. Gråter over barndomshjemmet, 100 snapper av det samme…. Er du så i sjokk, legg vekk tlf eller bidra heller med noe fornuftig! Penger feks🙄 Var da voldsomt til overdrivelse.. hun lever av å dele, så når barndomshjemmet sitt går opp i røyk hadde det vært rart om hun ikke delte. 3 2
Kaffeskål! Skrevet 17. juli #3306 Skrevet 17. juli Men bodde ikke moren i terrasseleilighetene da? Mener hun har lagt ut bilde derfra før.
Lissy456 Skrevet 17. juli #3307 Skrevet 17. juli Tror enhver hadde blitt lei seg, så å ta henne på dette kan dere bare slutte med. 2 3
Møffins Skrevet 17. juli #3308 Skrevet 17. juli Lissy456 skrev (1 time siden): Tror enhver hadde blitt lei seg, så å ta henne på dette kan dere bare slutte med. Det er måten hun ALLTID skal melke hver situasjon hun havner i eller kan relatere seg i som er ekkelt. Hun er kald og kynisk og ser kun «klikk» i øynene. 15
Møffins Skrevet 17. juli #3309 Skrevet 17. juli Mei88 skrev (1 time siden): Nå skal ikke jeg bastant mene hun ikke filmer i annen app og så legger ut på snap, men hvis hun bruker et faktisk filter når hun filmer på snap står det jo. Og uansett om man skrur av alt av justeringer så legger den på et filter, ser det om jeg lager snakke video selv (som ikke deles offentlig) at fregnene mine filtreres vekk Influensere filmer først med filter, lagrer videoen, og deretter laster opp. Hadde en venninne som gjorde akkurat dette, og da står det ingenting om at hun har brukt filter noe som helst sted. 3
Tiara07 Skrevet 18. juli #3310 Skrevet 18. juli Lissy456 skrev (6 timer siden): Tror enhver hadde blitt lei seg, så å ta henne på dette kan dere bare slutte med. Joda, men samtidig som de «sørger», så tenker de nok at «Yes, nå har jeg noe stort å dele, så nå kommer pengene til å renne inn!», mens de fleste andre, hadde lagt jobben til side i slike situasjoner! 8
Melkebart1 Skrevet 18. juli #3311 Skrevet 18. juli Lissy456 skrev (3 timer siden): Tror enhver hadde blitt lei seg, så å ta henne på dette kan dere bare slutte med. Det handler da ikke om det? Alle hadde blitt lei seg ja, det er jo åpenbart ikke vanskelig å forstå. Det handler jo om at hun bruker det til å tjene penger. Store overskrifter. Mange bilder om og om igjen. Jeg har også venner som har bodd der tidligere, men de tjener ikke penger på å snappe om det. Så ja, vi snakka om at det er trist for alle deres bekjente mistet hjemmene sine, mens BH melker det og bruker det til å få ekstra klikk. Hun lever av dette, ja, but still. 1
Melkebart1 Skrevet 18. juli #3312 Skrevet 18. juli Tiara07 skrev (1 time siden): Joda, men samtidig som de «sørger», så tenker de nok at «Yes, nå har jeg noe stort å dele, så nå kommer pengene til å renne inn!», mens de fleste andre, hadde lagt jobben til side i slike situasjoner! Exactly my point! 2
Melkebart1 Skrevet 18. juli #3313 Skrevet 18. juli Tbag skrev (7 timer siden): Ikke for å være ufin, men har hun egentlig noen penger å bidra med? Misforstå meg rett, hun virker jo til å ha det ok+, men har ikke inntrykk av at det er noe stor overflod der. Allikevel- enig i at det tok litt av, men som influenser tror jeg man blir ‘skada’ i den forstand av at de ikke ser for seg å kunne være i en slik situasjon uten å dele den😅 (selvsagt med noen bakmotiver, men likevel.) Ingen anelse jeg altså! Andre hadde nok lagt jobben til side og hjulpet de som er i krise nå. Mens enkelte bruker det til ekstra klikk… Ja det er tragisk, for alle de berørte, alle forstår jo det, men måten influencere bruker situasjoner på å tjene penger, er bare kvalm 🙈 1
skeiv-ostepop Skrevet 18. juli #3314 Skrevet 18. juli Ingenting er som en influenser som skal tjene penger på tragedier. 6
kkkeee Skrevet 18. juli #3315 Skrevet 18. juli Melkebart1 skrev (50 minutter siden): Ingen anelse jeg altså! Andre hadde nok lagt jobben til side og hjulpet de som er i krise nå. Mens enkelte bruker det til ekstra klikk… Ja det er tragisk, for alle de berørte, alle forstår jo det, men måten influencere bruker situasjoner på å tjene penger, er bare kvalm 🙈 Benedicte i et nøtteskall. Dramaqueen delux. Selvfølgelig er det en tragedie, men nå så vi flere på TV i går som sto rett oppi det, så på at huset deres forsvant i flammer og visste at de hadde mistet alt, uten å oppføre seg som Benedicte. Selvfølgelig har hu det mye verre enn andre. Som noen andre her sa, hu melker det for alt det er verdt 2 5
Melkebart1 Skrevet 18. juli #3316 Skrevet 18. juli kkkeee skrev (19 minutter siden): Benedicte i et nøtteskall. Dramaqueen delux. Selvfølgelig er det en tragedie, men nå så vi flere på TV i går som sto rett oppi det, så på at huset deres forsvant i flammer og visste at de hadde mistet alt, uten å oppføre seg som Benedicte. Selvfølgelig har hu det mye verre enn andre. Som noen andre her sa, hu melker det for alt det er verdt Jaaa! Money talks 2
Tradegy Skrevet 18. juli #3317 Skrevet 18. juli Tenk om hun heller kunne tatt med seg noen paller med vann/brus/energidrikk og delt ut til hjelpemannskap. Hun hadde kun vunnet på å la mobilen få pause noen døgn. Mulig hun har tonnevis av gode sider bak fjesets gummiuttrykk og kunstige overflate. 2
Anneth Skrevet 18. juli #3318 Skrevet 18. juli (endret) Kaffeskål! skrev (9 timer siden): Men bodde ikke moren i terrasseleilighetene da? Mener hun har lagt ut bilde derfra før. Endret 18. juli av Anneth Feil 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 18. juli #3319 Skrevet 18. juli Tradegy skrev (5 minutter siden): Tenk om hun heller kunne tatt med seg noen paller med vann/brus/energidrikk og delt ut til hjelpemannskap. Hun hadde kun vunnet på å la mobilen få pause noen døgn. Mulig hun har tonnevis av gode sider bak fjesets gummiuttrykk og kunstige overflate. Det er nok en del i denne tråden som med fordel kunne lagt bort mobilen og gjort noe annet enn å granske hver eneste innlegg og bilde fra hun legger ut. 2 1
Tessa12 Skrevet 18. juli #3320 Skrevet 18. juli Anneth skrev (10 minutter siden): Det var først og fremst terrasseleilighetene som brant. Det var rekkehusene som brant, terrasseleilighetene ligger på nedsiden, de klarte seg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå