Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tessa12 skrev (58 minutter siden):

Det var rekkehusene som brant, terrasseleilighetene ligger på nedsiden, de klarte seg.

Derfor sletta jeg kommentaren min. Jeg tok feil.😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tiara07 skrev (4 timer siden):

Joda, men samtidig som de «sørger», så tenker de nok at «Yes, nå har jeg noe stort å dele, så nå kommer pengene til å renne inn!», mens de fleste andre, hadde lagt jobben til side i slike situasjoner! 

Dette. Dette er tankegangen BH har, og dette vet jeg med sikkerhet fordi jeg kjenner henne og har bevitnet dette flere ganger. Det har de som har fulgt henne fra dag èn også gjort, de bare velger å ikke se på henne med kritiske øyne. 

• Nyttig 6
Skrevet

Nå skal hun leke helt ved å binde bedrifter og folket som har mistet husene sine… hun er søren meg ikke sann. Jeg vet at dette er noe hun gjør KUN for egen vinning! Og det er ekkelt å se på. IMG_9961.thumb.jpeg.ccd9839b30812ba6b35ff405c35f86c6.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Møffins skrev (1 time siden):

Nå skal hun leke helt ved å binde bedrifter og folket som har mistet husene sine… hun er søren meg ikke sann. Jeg vet at dette er noe hun gjør KUN for egen vinning! Og det er ekkelt å se på. IMG_9961.thumb.jpeg.ccd9839b30812ba6b35ff405c35f86c6.jpeg

Tipper bedrifter som vil bidra klarer å kontakte kommune, røde kors eller andre organisasjoner. Brannen er en stor tragedie, flott at folk bidrar, men bruk organisasjoner som finnes! 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Inga-pinga skrev (3 minutter siden):

Tipper bedrifter som vil bidra klarer å kontakte kommune, røde kors eller andre organisasjoner. Brannen er en stor tragedie, flott at folk bidrar, men bruk organisasjoner som finnes! 

Eneste er jo folk som ikke er lokale, at de kan hjelpe om de ønsker via henne må jo være fint. Men det må jo stilles krav til henne hva som skal gjøres. Ser det er opprettet mange Spleiser også 

Skrevet
Inga-pinga skrev (51 minutter siden):

Det er jo beskjeden fra kommunen også, alle som vil bidra med noe kontakter dem, så koordinerer de innsatsen.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

Måne, admin.

• Liker 1
Skrevet

Hun dukker for tiden veldig ofte opp i feeden min (irriterende) med reklame for noen grillrister (ruller) - jeg har sett dem (ristene) før på reklame, og de så jo smarte ut. Når hun reklamerte (veldig influense’te 😛 ) for dem tenkte jeg å sjekke det på trustpilot. Viser seg (selvsagt) at mange kommenterer at det er nøyaktig samme som man får på Temu (til en brøkdel av prisen selvsagt) og at man får dem rett fra Kina i posten. Selvsagt en «norsk» nettside som virker å selge fra Norge. Humbug, ser det ut som. Jeg avskyr den slags influensere…

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Andrea59 skrev (51 minutter siden):

Hun dukker for tiden veldig ofte opp i feeden min (irriterende) med reklame for noen grillrister (ruller) - jeg har sett dem (ristene) før på reklame, og de så jo smarte ut. Når hun reklamerte (veldig influense’te 😛 ) for dem tenkte jeg å sjekke det på trustpilot. Viser seg (selvsagt) at mange kommenterer at det er nøyaktig samme som man får på Temu (til en brøkdel av prisen selvsagt) og at man får dem rett fra Kina i posten. Selvsagt en «norsk» nettside som virker å selge fra Norge. Humbug, ser det ut som. Jeg avskyr den slags influensere…

Jeg får opp reklame med BH i bikini som reklamerer for denne grillristen for et svenskt firma. Hadde jeg vært det firmaet hadde jeg nok bedt influenserne jeg leide inn være helt påkledd i reklamen. Det er grillrista som er produktet, ikke influenseren.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Klarer ikke moren selv å snakke med forsikringen sin? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kaffeskål! skrev (2 timer siden):

Klarer ikke moren selv å snakke med forsikringen sin? 

Det kan det godt hende hun gjør, men foretrekker kanskje at noen andre gjør det? Min mor f.eks hadde 100 % garantert ville hatt hjelp til den slags. Ikke noe galt med det. Benedicte virker å ha snakketøyet i orden og spør og krever de riktige tingene. En person man helt sikkert vil ha i sitt hjørne i diverse situasjoner hvor man selv føler seg litt maktesløs. 

Skrevet

Artig at BH har sittet og grått kronisk siden fredag, og syter over alt hun har mistet av barndomsleker og slektshistorie de «aldri fikk kikket på» (var kanskje ikke så viktig i utgangspunktet om hun har brukt mange mange år på å IKKE se på det eller), mens hun poster snap av sine luksusvesker «livstegn fra meg».

Jeg må le. Hun er ikke sann. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Det er ikke bare hun som har mistet materialske ting men også resten av familie. Seriøst, slutt å rakke ned på de som har mistet hjemmene sine i denne forferdelige hendelsen!!

• Nyttig 2
Skrevet
Lissy456 skrev (7 timer siden):

Det er ikke bare hun som har mistet materialske ting men også resten av familie. Seriøst, slutt å rakke ned på de som har mistet hjemmene sine i denne forferdelige hendelsen!!

Det er ingen som rakker ned på de som faktisk mistet hjemmet sitt i brannen.

Det rakkes derimot ned på Benedicte sin måte å påta seg en rolle og plass i denne hendelsen som kanskje er noe overdrevet. Kun for innhold, sympati og penger.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (43 minutter siden):

Det er ingen som rakker ned på de som faktisk mistet hjemmet sitt i brannen.

Det rakkes derimot ned på Benedicte sin måte å påta seg en rolle og plass i denne hendelsen som kanskje er noe overdrevet. Kun for innhold, sympati og penger.

Synes faktisk ikke det jeg. Hun gjør faktisk noe i motsetning til de fleste andre influencerne. Det blir jo galt uansett hva de gjør. Bryr de seg for mye er det for klikk og penger, bryr de seg for lite er det feil også.

De kan aldri vinne visstnok. 

• Nyttig 1
Skrevet
Kleppmelk skrev (18 minutter siden):

Synes faktisk ikke det jeg. Hun gjør faktisk noe i motsetning til de fleste andre influencerne. Det blir jo galt uansett hva de gjør. Bryr de seg for mye er det for klikk og penger, bryr de seg for lite er det feil også.

Hva gjør hun for å hjelpe?

• Nyttig 1
Skrevet
Kleppmelk skrev (2 timer siden):

Du tenker dette ikke er for klikk og penger da eller? Det er til å bli kvalm av …09FC7C75-020A-487F-8305-E441B3F6AF56.thumb.jpeg.9935485efd86e43d7553359d668dbe03.jpeg

• Nyttig 2
Skrevet
Orly skrev (20 minutter siden):

Du tenker dette ikke er for klikk og penger da eller? Det er til å bli kvalm av …09FC7C75-020A-487F-8305-E441B3F6AF56.thumb.jpeg.9935485efd86e43d7553359d668dbe03.jpeg

Ekkelt å se hun sitte å filme «reaksjonen» sin hele bilturen! Fytti, for en utspekulert dame. Det er helt sykt, hun har et hus og hjem og dra tilbake til, men HUN skal sitte og melke dette for alt det er verdt! At folk ikke forstår dette er også like sykt. 

• Nyttig 3
Skrevet
Kleppmelk skrev (3 timer siden):

Hva med å være tilstede for mann og barn i sommerferien. Det er ikke så mange dagene siden mannen falt og slo seg. For en gang skyld kunne hun legge tilside sine behov og stille opp for familien. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...