Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hahaha, særlig at hun ikke slettet kommentaren selv…🤣 Etter hun fikk mye «hets» for at hun selv innrømmet at pengene hun har donert fra Snapchat kun gikk til moren, så forsvant kommentaren hennes i løse luften…🫥 Og nå som hun har fått mye hets for at hun slettet kommentaren sin, skal hun skylde på Henrik Troy🤣 Jeg orker ikke. Et helt DØGN senere har hun liksom blitt oppmerksom på dette, damen som lever på sosiale medier og kjemper med nebb og klør for seg selv..🤣

IMG_0330.jpeg

Endret av Møffins
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Møffins skrev (2 minutter siden):

Hahaha, særlig at hun ikke slettet kommentaren selv…🤣 Etter hun fikk mye «hets» for at hun selv innrømmet at pengene hun har donert fra Snapchat kun gikk til moren, så forsvant kommentaren hennes i løse luften…🫥 Og nå som hun har fått mye hets for at hun slettet kommentaren sin, skal hun skylde på Henrik Troy🤣 Jeg orker ikke. 

IMG_0330.jpeg

Er så latterlig vet du, at hun ikke skjemmes 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Møffins skrev (31 minutter siden):

Hahaha, særlig at hun ikke slettet kommentaren selv…🤣 Etter hun fikk mye «hets» for at hun selv innrømmet at pengene hun har donert fra Snapchat kun gikk til moren, så forsvant kommentaren hennes i løse luften…🫥 Og nå som hun har fått mye hets for at hun slettet kommentaren sin, skal hun skylde på Henrik Troy🤣 Jeg orker ikke. Et helt DØGN senere har hun liksom blitt oppmerksom på dette, damen som lever på sosiale medier og kjemper med nebb og klør for seg selv..🤣

IMG_0330.jpeg

Hun er jaggu drøy. Heldigvis har flertallet gjennomskuet henne, over 19000 har likt innlegget til Troy. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg er litt overrasket over at hun innrømmer at hun er fra dette området, så opptatt av fasade som hun er. Dette området er "slummen" i Krokstadelva, for å forklare det kort. Ikke noe galt i å ha lav inntekt av en eller annen grunn, det bare passer ikke inn i bildet hun prøver å selge av seg selv.

• Nyttig 3
Skrevet
Babyface skrev (Akkurat nå):

Jeg er litt overrasket over at hun innrømmer at hun er fra dette området, så opptatt av fasade som hun er. Dette området er "slummen" i Krokstadelva, for å forklare det kort. Ikke noe galt i å ha lav inntekt av en eller annen grunn, det bare passer ikke inn i bildet hun prøver å selge av seg selv.

Likevel sklir hun rett inn der. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Babyface skrev (1 minutt siden):

Det samme tenkte jeg. Hun som er såå opptatt av hvor vellykket hun er. 

• Liker 2
Skrevet

Er ikke så farlig hvor man kommer fra, hvis man kan tjene penger på en tragedie. Hun har alltid vært opptatt av fasade. 

• Nyttig 1
Skrevet
Møffins skrev (1 time siden):

IMG_0330.jpeg

Hæ? Har hun altså beskylt han for å fjerne en kommentar, men når han sier han kan bevise at den ikke er sletta så finner hun den plutselig igjen? Hvordan er det mulig å ikke sjekke om kommentaren faktisk er fjerna før hun kommer med disse beskyldningene?

Screenshot_20260725_212001_Instagram.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Møffins skrev (1 time siden):

IMG_0330.jpeg

Hun er totalt ute av balanse nå, eller så driver hun et spill for å holde på følgerne sine. Jeg har i kveld på hennes IG henvist til KG som dokumentasjon på hva hun hadde skrevet på Troy sin IG. Plutselig kommer dama hoppende inn og påstår gjentatte ganger at ingenting er sluttet, i tillegg til gloser om meg som person bare Benedicte kan få seg til å lire ut av seg. Etter å ha hardnakket påstått dette flere ganger så gir hun plutselig Troy skylden, samtidig som at hun truer med noe sånn som at nå skal alle få se sannheten om den mannen 😵‍💫😂

ETTER at hun har skrevet alt dette, hvor Troy er funnet skyldig fra hennes side, så sender hun meg «dokumentasjon» på at det hun skrev står der fortsatt 🙃🙃🙃 Nå vet jeg ikke når hun postet den med at Troy har slettet, men dokumentasjon på at alt står der ble sendt til meg 20:22. Og da hadde hun allerede vinglet mellom at alt fortsatt var der og Troy har slettet alt.

Noen i nærmeste omkrets burde kanskje få henne til å logge av litt. Penger er ikke alt i livet, selv ikke for en influenser.

IMG_1326.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Dupers skrev (10 minutter siden):

Hæ? Har hun altså beskylt han for å fjerne en kommentar, men når han sier han kan bevise at den ikke er sletta så finner hun den plutselig igjen? Hvordan er det mulig å ikke sjekke om kommentaren faktisk er fjerna før hun kommer med disse beskyldningene?

Godt gjort å «finne igjen» noe som fortsatt ikke er å finne på Troy sin IG… Hun har garantert slettet den selv, og for å ikke tape ansikt (og få hevn) så skylder hun på Troy. Inntil han sier seg villig til å motbevise, da er vi plutselig tilbake til der hvor hun hevder den eksisterer igjen. Trolig bare hun som ser den, men pytt, pytt. 🤷‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Dupers skrev (14 minutter siden):

Fordi det er løgn. Kommentaren hennes ER slettet, og det fra hennes side. Det hadde vært så enkelt for henne å finne den igjen; bare se på varsler om hvem som har likt kommentaren og deretter gått inn. Det her er ren løgn fra hennes side og hun tisset i buksa når Henrik sa han kunne lage et innlegg som beviste at han ikke har slettet noen kommentar🤣

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Morradi123 skrev (15 minutter siden):

Hun er totalt ute av balanse nå, eller så driver hun et spill for å holde på følgerne sine. Jeg har i kveld på hennes IG henvist til KG som dokumentasjon på hva hun hadde skrevet på Troy sin IG. Plutselig kommer dama hoppende inn og påstår gjentatte ganger at ingenting er sluttet, i tillegg til gloser om meg som person bare Benedicte kan få seg til å lire ut av seg. Etter å ha hardnakket påstått dette flere ganger så gir hun plutselig Troy skylden, samtidig som at hun truer med noe sånn som at nå skal alle få se sannheten om den mannen 😵‍💫😂

ETTER at hun har skrevet alt dette, hvor Troy er funnet skyldig fra hennes side, så sender hun meg «dokumentasjon» på at det hun skrev står der fortsatt 🙃🙃🙃 Nå vet jeg ikke når hun postet den med at Troy har slettet, men dokumentasjon på at alt står der ble sendt til meg 20:22. Og da hadde hun allerede vinglet mellom at alt fortsatt var der og Troy har slettet alt.

Noen i nærmeste omkrets burde kanskje få henne til å logge av litt. Penger er ikke alt i livet, selv ikke for en influenser.

IMG_1326.jpeg

Kan du be henne tagge deg i kommentaren sin? Fordi den screenshotten hun sendte ser veldig merkelig ut! Kommentaren hennes ER slettet. Og i tillegg, den screenshotten hun sendte kan være tatt fra før hun slettet den. Be henne tagge deg i den, vær så snill! 

• Liker 2
Skrevet

Dette er jo et togkrasj som fortsetter å gi 😅

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun leser sikkert her inne hvor noen skrev at kommentarer er blitt borte.

Skrevet
Møffins skrev (7 minutter siden):

Kan du be henne tagge deg i kommentaren sin? Fordi den screenshotten hun sendte ser veldig merkelig ut! Kommentaren hennes ER slettet. Og i tillegg, den screenshotten hun sendte kan være tatt fra før hun slettet den. Be henne tagge deg i den, vær så snill! 

Hun blokkerte meg, rett i etterkant av den meldingen.

Men ikke noe problem å se at dama har planlagt jukset. Hun slettet kommentaren sin i går, og ser du på bildet så står det at det hun skrev er 1 dag gammelt. Så med «fant igjen» så mener hun «fant igjen i bildearkivet mitt». 🤦‍♀️🤦‍♀️

• Nyttig 4
Skrevet
Morradi123 skrev (8 minutter siden):

Men ikke noe problem å se at dama har planlagt jukset. Hun slettet kommentaren sin i går, og ser du på bildet så står det at det hun skrev er 1 dag gammelt. Så med «fant igjen» så mener hun «fant igjen i bildearkivet mitt». 🤦‍♀️🤦‍♀️

Ikke noe nytt at denne kynikeren lyver. Hun som skrøyt av at NAV brukte influenser kurset hennes som et tilbud til brukere , så viste deg seg at NAV hadde sponset en person 😂 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Morradi123 skrev (12 minutter siden):

Da er det bare å vente på at Henrik Troy legger ut bevis på at det er hun selv som har slettet kommentaren. Snakk om å drite seg fullstendig ut. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Morradi123 skrev (16 minutter siden):

Herregud, så drøyt! Send dette til Henrik Troy, kanskje han poster det slik at alle får se hvor løgnaktig den kvinnen er. Dette er jo på grensen til å være bekymringsverdig…

• Liker 1
Skrevet
Møffins skrev (3 minutter siden):

Herregud, så drøyt! Send dette til Henrik Troy, kanskje han poster det slik at alle får se hvor løgnaktig den kvinnen er. Dette er jo på grensen til å være bekymringsverdig…

Har pågående dialog med han. Kommentaren er nå kommet tilbake ifølge Troy, og han har fått printscreen av det jeg har. Jeg er blokkert av henne nå, så jeg ser ikke kommentaren. Om du ikke er blokkert, kan du sjekke opp ant likes på innlegget, så jeg får sammenlignet med det jeg fikk av henne?

• Liker 1
Skrevet
Morradi123 skrev (9 minutter siden):

Har pågående dialog med han. Kommentaren er nå kommet tilbake ifølge Troy, og han har fått printscreen av det jeg har. Jeg er blokkert av henne nå, så jeg ser ikke kommentaren. Om du ikke er blokkert, kan du sjekke opp ant likes på innlegget, så jeg får sammenlignet med det jeg fikk av henne?

Faktisk 19.500 likes og knappe 500 kommentarer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...