Melkebart1 Skrevet fredag kl. 11:36 #3521 Skrevet fredag kl. 11:36 skeiv-ostepop skrev (På 15.8.2026 den 23.20): Ikke nå (tror jeg?) men mener å erindre at hun solgte noen mirakelsokker for ikke så lenge siden. Husker du hva de skulle «hjelpe» for? 🙈 Så digg om vi med lipødem kunne tatt på oss mirakelsokker, og blitt friske! Biohacking: er det noen som vet hva det går ut på? Er det å følge en spesiell kost? Supplementer ift vitaminer og mineraler? Har hun sagt noe om hvordan hun har tenkt å få til dette? For det hjelper ikke å sove mer, det hjelper ikke å ikke spise karbohydrater, det hjelper ikke å prøve yoga eller tenke positivt. Det er ingen som har funnet noen kur, så hvis du klarer å «biohacke» deg ut av dette, så burde du få tildelt en eller annen pris BH…
Mei88 Skrevet fredag kl. 11:43 #3522 Skrevet fredag kl. 11:43 Melkebart1 skrev (6 minutter siden): Husker du hva de skulle «hjelpe» for? 🙈 Så digg om vi med lipødem kunne tatt på oss mirakelsokker, og blitt friske! Biohacking: er det noen som vet hva det går ut på? Er det å følge en spesiell kost? Supplementer ift vitaminer og mineraler? Har hun sagt noe om hvordan hun har tenkt å få til dette? For det hjelper ikke å sove mer, det hjelper ikke å ikke spise karbohydrater, det hjelper ikke å prøve yoga eller tenke positivt. Det er ingen som har funnet noen kur, så hvis du klarer å «biohacke» deg ut av dette, så burde du få tildelt en eller annen pris BH… Vibrasjonsplate, kompresjon osv skal ho prøve.
Melkebart1 Skrevet fredag kl. 11:58 #3523 Skrevet fredag kl. 11:58 Mei88 skrev (13 minutter siden): Vibrasjonsplate, kompresjon osv skal ho prøve. Ja og det er helt vanlig å bruke, det bruker jeg og de fleste med lipødem. Men jeg lurer på hva biohackinga går ut på. Vibrasjonsplate og kompresjon er ingen magi det heller, men kan hjelpe noe for blodsirkulasjon og væske, men ikke for å minske lipødemet.
tausen Skrevet fredag kl. 11:58 #3524 Skrevet fredag kl. 11:58 Mei88 skrev (13 minutter siden): Vibrasjonsplate, kompresjon osv skal ho prøve. Reklame altså🥵 ho blir sikkert kvitt det🫣 og selger dette for alt det kan.
Mei88 Skrevet fredag kl. 12:00 #3525 Skrevet fredag kl. 12:00 tausen skrev (1 minutt siden): Reklame altså🥵 ho blir sikkert kvitt det🫣 og selger dette for alt det kan. Hvis hun kan rote opp en produsent av kompresjon som selger noe godt nok som ikke koster det hvite ut av øyet så skal jeg kjøpe. Men mye av det andre hun snakker om er jo allerede brukt.
Mei88 Skrevet fredag kl. 12:02 #3526 Skrevet fredag kl. 12:02 Melkebart1 skrev (2 minutter siden): Ja og det er helt vanlig å bruke, det bruker jeg og de fleste med lipødem. Men jeg lurer på hva biohackinga går ut på. Vibrasjonsplate og kompresjon er ingen magi det heller, men kan hjelpe noe for blodsirkulasjon og væske, men ikke for å minske lipødemet. Med tanke på at hun allerede "klager" på at hun hovner av stress osv, så vil jeg tro hun også tenker hun skal finne ut en levemåte som hindrer stress, evt også noen piller for å hindre stress.
tausen Skrevet fredag kl. 12:03 #3527 Skrevet fredag kl. 12:03 Mei88 skrev (1 minutt siden): Hvis hun kan rote opp en produsent av kompresjon som selger noe godt nok som ikke koster det hvite ut av øyet så skal jeg kjøpe. Men mye av det andre hun snakker om er jo allerede brukt. Tenker vel og at de som virkelig sliter med dette ,har prøvd det meste. Hadde det vært noe som virkelig funket, hadde vel alle blitt kvitt plagene sine
Melkebart1 Skrevet fredag kl. 12:21 #3528 Skrevet fredag kl. 12:21 tausen skrev (14 minutter siden): Tenker vel og at de som virkelig sliter med dette ,har prøvd det meste. Hadde det vært noe som virkelig funket, hadde vel alle blitt kvitt plagene sine 100%. Jeg er operert, men jeg er ikke frisk for det. Det er symptomdempende, men sykdommen er jo der for alltid uansett hva slags tiltak som gjøres. 1 1
MiniMjau Skrevet fredag kl. 15:08 #3529 Skrevet fredag kl. 15:08 Trekte ikke elkjøp akkurat tilbake noe sånne vibrasjonsplate produkter, pga ikke dokumentert effekt? 1
Melkebart1 Skrevet fredag kl. 15:15 #3530 Skrevet fredag kl. 15:15 MiniMjau skrev (5 minutter siden): Trekte ikke elkjøp akkurat tilbake noe sånne vibrasjonsplate produkter, pga ikke dokumentert effekt? Tror det var ifbm fettforbrenning. At man visstnok går ned i vekt. Det gjør man IKKE😂 Men det kan hjelpe oss med lipødem, som har dårlig sirkulasjon i vevet, og kapillærlekkasje (ødem).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå