Melkebart1 Skrevet 21. august #3521 Skrevet 21. august skeiv-ostepop skrev (På 15.8.2026 den 23.20): Ikke nå (tror jeg?) men mener å erindre at hun solgte noen mirakelsokker for ikke så lenge siden. Husker du hva de skulle «hjelpe» for? 🙈 Så digg om vi med lipødem kunne tatt på oss mirakelsokker, og blitt friske! Biohacking: er det noen som vet hva det går ut på? Er det å følge en spesiell kost? Supplementer ift vitaminer og mineraler? Har hun sagt noe om hvordan hun har tenkt å få til dette? For det hjelper ikke å sove mer, det hjelper ikke å ikke spise karbohydrater, det hjelper ikke å prøve yoga eller tenke positivt. Det er ingen som har funnet noen kur, så hvis du klarer å «biohacke» deg ut av dette, så burde du få tildelt en eller annen pris BH…
Mei88 Skrevet 21. august #3522 Skrevet 21. august Melkebart1 skrev (6 minutter siden): Husker du hva de skulle «hjelpe» for? 🙈 Så digg om vi med lipødem kunne tatt på oss mirakelsokker, og blitt friske! Biohacking: er det noen som vet hva det går ut på? Er det å følge en spesiell kost? Supplementer ift vitaminer og mineraler? Har hun sagt noe om hvordan hun har tenkt å få til dette? For det hjelper ikke å sove mer, det hjelper ikke å ikke spise karbohydrater, det hjelper ikke å prøve yoga eller tenke positivt. Det er ingen som har funnet noen kur, så hvis du klarer å «biohacke» deg ut av dette, så burde du få tildelt en eller annen pris BH… Vibrasjonsplate, kompresjon osv skal ho prøve.
Melkebart1 Skrevet 21. august #3523 Skrevet 21. august Mei88 skrev (13 minutter siden): Vibrasjonsplate, kompresjon osv skal ho prøve. Ja og det er helt vanlig å bruke, det bruker jeg og de fleste med lipødem. Men jeg lurer på hva biohackinga går ut på. Vibrasjonsplate og kompresjon er ingen magi det heller, men kan hjelpe noe for blodsirkulasjon og væske, men ikke for å minske lipødemet.
tausen Skrevet 21. august #3524 Skrevet 21. august Mei88 skrev (13 minutter siden): Vibrasjonsplate, kompresjon osv skal ho prøve. Reklame altså🥵 ho blir sikkert kvitt det🫣 og selger dette for alt det kan.
Mei88 Skrevet 21. august #3525 Skrevet 21. august tausen skrev (1 minutt siden): Reklame altså🥵 ho blir sikkert kvitt det🫣 og selger dette for alt det kan. Hvis hun kan rote opp en produsent av kompresjon som selger noe godt nok som ikke koster det hvite ut av øyet så skal jeg kjøpe. Men mye av det andre hun snakker om er jo allerede brukt.
Mei88 Skrevet 21. august #3526 Skrevet 21. august Melkebart1 skrev (2 minutter siden): Ja og det er helt vanlig å bruke, det bruker jeg og de fleste med lipødem. Men jeg lurer på hva biohackinga går ut på. Vibrasjonsplate og kompresjon er ingen magi det heller, men kan hjelpe noe for blodsirkulasjon og væske, men ikke for å minske lipødemet. Med tanke på at hun allerede "klager" på at hun hovner av stress osv, så vil jeg tro hun også tenker hun skal finne ut en levemåte som hindrer stress, evt også noen piller for å hindre stress.
tausen Skrevet 21. august #3527 Skrevet 21. august Mei88 skrev (1 minutt siden): Hvis hun kan rote opp en produsent av kompresjon som selger noe godt nok som ikke koster det hvite ut av øyet så skal jeg kjøpe. Men mye av det andre hun snakker om er jo allerede brukt. Tenker vel og at de som virkelig sliter med dette ,har prøvd det meste. Hadde det vært noe som virkelig funket, hadde vel alle blitt kvitt plagene sine
Melkebart1 Skrevet 21. august #3528 Skrevet 21. august tausen skrev (14 minutter siden): Tenker vel og at de som virkelig sliter med dette ,har prøvd det meste. Hadde det vært noe som virkelig funket, hadde vel alle blitt kvitt plagene sine 100%. Jeg er operert, men jeg er ikke frisk for det. Det er symptomdempende, men sykdommen er jo der for alltid uansett hva slags tiltak som gjøres. 1 2
MiniMjau Skrevet 21. august #3529 Skrevet 21. august Trekte ikke elkjøp akkurat tilbake noe sånne vibrasjonsplate produkter, pga ikke dokumentert effekt? 1
Melkebart1 Skrevet 21. august #3530 Skrevet 21. august MiniMjau skrev (5 minutter siden): Trekte ikke elkjøp akkurat tilbake noe sånne vibrasjonsplate produkter, pga ikke dokumentert effekt? Tror det var ifbm fettforbrenning. At man visstnok går ned i vekt. Det gjør man IKKE😂 Men det kan hjelpe oss med lipødem, som har dårlig sirkulasjon i vevet, og kapillærlekkasje (ødem).
tausen Skrevet 26. august #3531 Skrevet 26. august Men hva skjer med alkoholen....trodde frøkna hadde kuttet alkohol i denne biohackingen sin...
Melkebart1 Skrevet 27. august #3532 Skrevet 27. august tausen skrev (13 timer siden): Men hva skjer med alkoholen....trodde frøkna hadde kuttet alkohol i denne biohackingen sin... Benedictes lipødemsmoothie i det ene øyeblikket, alkohol i neste øyeblikk. Greit man skal kose seg selv om man har lipødem, men litt kleint å skifte mening like fort som andre skifter truse🙈😂 2
skeiv-ostepop Skrevet 27. august #3533 Skrevet 27. august Melkebart1 skrev (9 minutter siden): Benedictes lipødemsmoothie i det ene øyeblikket, alkohol i neste øyeblikk. Greit man skal kose seg selv om man har lipødem, men litt kleint å skifte mening like fort som andre skifter truse🙈😂 La oss nå ikke diskutere trusene hennes. Plutselig snakker hun om «smarte truser og disse kan du snu fem ganger før du må bytte og det hjelper så og så mye på miljøet»… 🙈
Melkebart1 Skrevet 27. august #3534 Skrevet 27. august (endret) skeiv-ostepop skrev (7 minutter siden): La oss nå ikke diskutere trusene hennes. Plutselig snakker hun om «smarte truser og disse kan du snu fem ganger før du må bytte og det hjelper så og så mye på miljøet»… 🙈 Nei hennes truser kan hun ha for seg selv😂😂 Meningene hennes om biohacking og lipødem derimot… 😅😆 Endret 27. august av Melkebart1 Skrivefeil
plomman Skrevet 1. september #3535 Skrevet 1. september Hva er det hun skal bruke disse AI videoene til? Har hun snakket om det lenge eller?
loveless Skrevet 3. september #3536 Skrevet 3. september «Tenk at husene har økt 2 millioner i takst, og nabolaget er ikke ferdig en gang» hvorfor skrive det?
Coco71 Skrevet 5. september #3537 Skrevet 5. september Blir helt ærlig helt dårlig av denne lipoødem greierne hennes… Tenk på alle de som har det?! Som sliter virkelig.. Så står hun der med helt normale ben og LATER som hun har det - bare for å vise at det hun selger hjelper.. Har disse folka virkelig INGEN grenser?? 3 3
Haremor Skrevet 5. september #3538 Skrevet 5. september Coco71 skrev (4 minutter siden): Blir helt ærlig helt dårlig av denne lipoødem greierne hennes… Tenk på alle de som har det?! Som sliter virkelig.. Så står hun der med helt normale ben og LATER som hun har det - bare for å vise at det hun selger hjelper.. Har disse folka virkelig INGEN grenser?? Endelig klart å slanke seg.. med sprøyter. Men viktig å skylde overvekten på noe. 1 2
Coco71 Skrevet 5. september #3539 Skrevet 5. september Haremor skrev (27 minutter siden): Endelig klart å slanke seg.. med sprøyter. Men viktig å skylde overvekten på noe. Har hun slanket seg med sprøyter? Hun som spiser biff til frokost 😢 Ahh blir så irritert på meg selv for jeg tror faktisk på alt dette greierne de serverer..
skeiv-ostepop Skrevet 5. september #3540 Skrevet 5. september Coco71 skrev (1 time siden): Har disse folka virkelig INGEN grenser?? Nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå