Tessa12 Skrevet 24. juli #3401 Skrevet 24. juli (endret) Himmelen_91 skrev (7 minutter siden): Har hun åpnet en egen spleis eller hva? Eller er det til alle generelt? Den har hun bare delt Endret 24. juli av Tessa12
Tessa12 Skrevet 24. juli #3402 Skrevet 24. juli elskersommer skrev (5 minutter siden): Å fortsatt mener mange at hun ikke gjør dette for å tjene penger på det🙄 Hu er ikke sann 3
Nussepus Skrevet 24. juli #3404 Skrevet 24. juli Lyslys skrev (3 timer siden): Ja, ser nå at hun har slettet det lange svaret sitt der hun skrev at han kunne dra til helvete og at det var tydelig der han hørte hjemme. Hun skrev også om alt hun hadde gjort og stilt opp for ofrene, lett etter katter og donert penger. En svarte om hun kunne vise til at disse ekstrainntektene som har kommet via snap de siste dagene er donert til ofre. Hun svarte da at «de er donert til mamma» Hvis det er igjen to plasser i helvete og det står mellom henne og Henrik Troy ( ikke at jeg tror han havner der altså, han er en herlig fyr) så vet jeg hvem som ryker inn. Og det er BH. For ei ufordragelig kjærring. Jeg hadde skammet meg om hun var datteren min. 6 13
Wanda_2025 Skrevet 24. juli #3405 Skrevet 24. juli Nussepus skrev (17 minutter siden): Hvis det er igjen to plasser i helvete og det står mellom henne og Henrik Troy ( ikke at jeg tror han havner der altså, han er en herlig fyr) så vet jeg hvem som ryker inn. Og det er BH. For ei ufordragelig kjærring. Jeg hadde skammet meg om hun var datteren min. Den andre plassen er satt av til hennes gode tvillingsjel Sara Emilie 🤭 10 4
Himmelen_91 Skrevet 24. juli #3407 Skrevet 24. juli Hun er bare så teit, føler hun er litt desperat på å få mer oppmerksomhet nå. 2
Nussepus Skrevet 24. juli #3408 Skrevet 24. juli Wanda_2025 skrev (47 minutter siden): Den andre plassen er satt av til hennes gode tvillingsjel Sara Emilie 🤭 Ja det har du jaggu rett i. 1
Himmelen_91 Skrevet 24. juli #3409 Skrevet 24. juli Fruus skrev (1 time siden): Måtte lage enda en grine-video🤡 Hvor? Haha, etter hun fant mommo sine gods? 1
Måne Rampelyset Skrevet 24. juli #3410 Skrevet 24. juli Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
Fruus Skrevet 25. juli #3412 Skrevet 25. juli Så onkelen hennes truer med å gi folk en på trynet? White trash hele den familien eller🤷♀️ 4 6
Fenomen Skrevet 25. juli #3413 Skrevet 25. juli Det som er sykt er at hun nok engang lyver. Moren har bodd der siden 2016, ergo det er på ingen måte hennes barndomshjem. Det er en vesentlig forskjell! 9
Møffins Skrevet 25. juli #3414 Skrevet 25. juli Fenomen skrev (36 minutter siden): Det som er sykt er at hun nok engang lyver. Moren har bodd der siden 2016, ergo det er på ingen måte hennes barndomshjem. Det er en vesentlig forskjell! Er det sant? Hvordan vet du det?
Fenomen Skrevet 25. juli #3415 Skrevet 25. juli Møffins skrev (10 minutter siden): Er det sant? Hvordan vet du det? Man ser det ved å søke opp adressen
elskersommer Skrevet 25. juli #3416 Skrevet 25. juli Møffins skrev (29 minutter siden): Er det sant? Hvordan vet du det? Går en på eiendomspriser på 1881 så står det faktisk 2016. Men om det stemmer er jeg usikker på. Kan jo være noe annet som ikke kommer frem der Synes jo det er noe merkelig at Benedicte knapt har bodd i huset når hun er så knekt.
Fenomen Skrevet 25. juli #3417 Skrevet 25. juli Fenomen skrev (1 time siden): Det som er sykt er at hun nok engang lyver. Moren har bodd der siden 2016, ergo det er på ingen måte hennes barndomshjem. Det er en vesentlig forskjell! Dette stemmer ikke. Min feil. Huset stod på noen andre navn 2015 så derfor det ser sånn ut, men ser hun har vært eier i 2002.
snute Skrevet 25. juli #3418 Skrevet 25. juli Sånn jeg forstår det utfra det hun sier har moren evt andre i familen bodd der i 39 år. Virker som foreldrene er skilt og at B også har bodd mye hos faren. Virket hvertfall sånn på historier hun fortalte om ungdomstiden her om dagen. Hun virker ikke i balanse i det hele tatt om dagen forståelig nok, og jeg tror det hadde vært lurt av henne å ta en pause fra sosiale medier, hvertfall delt mye mindre. Da hadde hun også sluppet mye av kritikken. 3
Tessa12 Skrevet 25. juli #3419 Skrevet 25. juli Fenomen skrev (15 minutter siden): Dette stemmer ikke. Min feil. Huset stod på noen andre navn 2015 så derfor det ser sånn ut, men ser hun har vært eier i 2002. Foreldrene har bodd der siden ‘87, så ble det etterhvert noe frem og tilbake mht skilsmisse mellom de, moren har bodd der hele tiden.
Fenomen Skrevet 25. juli #3420 Skrevet 25. juli Tessa12 skrev (2 timer siden): Foreldrene har bodd der siden ‘87, så ble det etterhvert noe frem og tilbake mht skilsmisse mellom de, moren har bodd der hele tiden. Ja, jeg skjønte det etter hvert. Sorry feilen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå