PecanPie Skrevet 11. april #3261 Skrevet 11. april Kristina skrev (6 timer siden): Nå har hun fått svar i den saken sin, og hun får likevel ikke tvangsmulkt. Fint for henne, selv om jeg mener at denne typen influenser-marketing av dårlig dokumentert alternativ behandling ("biohacking" som hun liker å kalle det), er svært skadelig. Hun er selvfølgelig veldig glad, men jeg må le av den duste teksten hennes på insta, som inneholder blant annet dette: Hva er det hun tror egentlig? At vi som støttet en evt. bot og syntes hun hadde trått feil, nå er kjempeflaue og bare HERREGUD KAN IKKE TRO AT JEG TVILTE PÅ HENNE, JEG ER SÅ DUM! Eh, nei? Jeg er så glad for at hun ikke er et menneske jeg må forholde meg til i det daglige. Ja, jeg syns hun burde ha fått en konsekvens av det hun gjorde. Men livet mitt endrer seg ikke på noe som helst måte selv om boten er ettergitt. Hadde hun vært flue på min vegg hadde hun kjedet seg i hjel tror jeg, både før og etter denne saken. Men, vær så god. 2 4
Kristina Skrevet 11. april #3262 Skrevet 11. april PecanPie skrev (5 timer siden): Ja, jeg syns hun burde ha fått en konsekvens av det hun gjorde. Men livet mitt endrer seg ikke på noe som helst måte selv om boten er ettergitt. Hadde hun vært flue på min vegg hadde hun kjedet seg i hjel tror jeg, både før og etter denne saken. Men, vær så god. Veldig godt sagt, hun hadde kjedet seg i hjel på min vegg også 😆
otilie Skrevet 12. april #3263 Skrevet 12. april Kristina skrev (21 timer siden): Nå har hun fått svar i den saken sin, og hun får likevel ikke tvangsmulkt. Fint for henne, selv om jeg mener at denne typen influenser-marketing av dårlig dokumentert alternativ behandling ("biohacking" som hun liker å kalle det), er svært skadelig. Hun er selvfølgelig veldig glad, men jeg må le av den duste teksten hennes på insta, som inneholder blant annet dette: Hva er det hun tror egentlig? At vi som støttet en evt. bot og syntes hun hadde trått feil, nå er kjempeflaue og bare HERREGUD KAN IKKE TRO AT JEG TVILTE PÅ HENNE, JEG ER SÅ DUM! Eh, nei? Så trist influenser"yrket" er blitt. Krangle med følgere offentlig. Bra liv. 3
Wanda_2025 Skrevet 12. april #3264 Skrevet 12. april Kristina skrev (På 11.4.2026 den 12.22): Nå har hun fått svar i den saken sin, og hun får likevel ikke tvangsmulkt. Fint for henne, selv om jeg mener at denne typen influenser-marketing av dårlig dokumentert alternativ behandling ("biohacking" som hun liker å kalle det), er svært skadelig. Hun er selvfølgelig veldig glad, men jeg må le av den duste teksten hennes på insta, som inneholder blant annet dette: Hva er det hun tror egentlig? At vi som støttet en evt. bot og syntes hun hadde trått feil, nå er kjempeflaue og bare HERREGUD KAN IKKE TRO AT JEG TVILTE PÅ HENNE, JEG ER SÅ DUM! Eh, nei? Det er skammelig at de som skal passe på trekker tilbake en mulkt, men sykt at de også betaler advokat utgiftene 🙄 https://www.tv2.no/underholdning/influenseren-slipper-unna-gigantbot-staten-ma-dekke-advokatutgiftene/18742664/ 1
Margit777 Skrevet 13. april #3265 Skrevet 13. april (endret) Gjest Spania33 skrev (På 5.4.2026 den 23.16): Det hun egentlig ber om er mer penger, ved å øke engasjementet til følgerne sine. Jeg blir helt flau over enkelte influensere, de «trenger hjelp» til de mest banale ting. Og folk biter jo på 😄 ikke gi henne noen kr i kassa. Endret 13. april av Margit777 1 1
Margit777 Skrevet 13. april #3266 Skrevet 13. april otilie skrev (På 12.4.2026 den 9.42): Så trist influenser"yrket" er blitt. Krangle med følgere offentlig. Bra liv. De kaller det nok jobb det også 😄😄
Møffins Skrevet 29. april #3267 Skrevet 29. april «Plutselig»… særlig. Hun er så PR-kåt at lokalavisen der hun er fra har sikkert 40 artikler av henne de seneste månedene. For øvrig interessant at de vil publisere så mye om henne, så mye dritt hun har snakket om de som en arbeidsplass. Hun har jo jobbet der før og har snakket så stygt og dårlig om Drammens tidende. 3
Lissy456 Skrevet 1. mai #3268 Skrevet 1. mai Har hun? Jeg har fulgt henne lenge men aldri fått med med det du skriver. Kilder?
Mei88 Skrevet 1. mai #3269 Skrevet 1. mai Lissy456 skrev (1 time siden): Har hun? Jeg har fulgt henne lenge men aldri fått med med det du skriver. Kilder? Har hun hva? Nytter ikke skrive så enkle kommentarer å be om kilder når du ikke sier hva du spør om eller hva du ber om kilder på 4
Andrea59 Skrevet 1. mai #3270 Skrevet 1. mai Mei88 skrev (14 minutter siden): Har hun hva? Nytter ikke skrive så enkle kommentarer å be om kilder når du ikke sier hva du spør om eller hva du ber om kilder på Ville jo tro det er kommentar på forrige innlegg? Altså: har hun jobbet i DT før og har hun snakket dritt om dem… 1
Mellion Skrevet 2. mai #3271 Skrevet 2. mai Hun jobbet i drm24. Den mindre kjente lokal avisa. Med like mye billig reklame som nyheter. 1
Lissy456 Skrevet 3. mai #3272 Skrevet 3. mai Andrea59 skrev (På 1.5.2026 den 11.46): Ville jo tro det er kommentar på forrige innlegg? Altså: har hun jobbet i DT før og har hun snakket dritt om dem… Ja det er egentlig ikke så vanskelig å forstå 🤭 1
Møffins Skrevet 6. mai #3273 Skrevet 6. mai Lissy456 skrev (På 1.5.2026 den 10.23): Har hun? Jeg har fulgt henne lenge men aldri fått med med det du skriver. Kilder? Bare ta en titt på facebookprofilen hennes så står absolutt alle steder hun har vært innom siden hun var sikkert 15 år😂 Hun har jobbet som journalist i Drammens Tidende og vært frontsjef hos Drm24. Hun har gang på gang opp gjennom årene snakket masse stygt om DT som arbeidsplass. Snakket nedlatende om sjefen hun hadde der, lønnen osv osv. Snakket utrolig nedlatende om DT i alle år. Så forstår ikke hvorfor de vil gi henne spalteplass. 3
Dupers Skrevet 7. mai #3274 Skrevet 7. mai Møffins skrev (8 timer siden): Bare ta en titt på facebookprofilen hennes så står absolutt alle steder hun har vært innom siden hun var sikkert 15 år😂 Hun har jobbet som journalist i Drammens Tidende og vært frontsjef hos Drm24. Hun har gang på gang opp gjennom årene snakket masse stygt om DT som arbeidsplass. Snakket nedlatende om sjefen hun hadde der, lønnen osv osv. Snakket utrolig nedlatende om DT i alle år. Så forstår ikke hvorfor de vil gi henne spalteplass. Fordi DT er ei lokalavis og hun er en lokal-kjendis som lever et "spennende" liv litt utenom normalen
Møffins Skrevet 7. mai #3275 Skrevet 7. mai Noen som vet hvor mye dette «retreat» opplegget koster totalt?
Bibbi_ Skrevet 12. mai #3276 Skrevet 12. mai Skulle så gjerne visst hvorfor noen følger BH... Hun er jo rett og slett ×××××× . Velger å ikke skrive hva jeg mener, men det er ikke pent. Bildet hentet fra snap 5 1 6
Zena33 Skrevet 12. mai #3277 Skrevet 12. mai Bibbi_ skrev (5 timer siden): Skulle så gjerne visst hvorfor noen følger BH... Hun er jo rett og slett ×××××× . Velger å ikke skrive hva jeg mener, men det er ikke pent. Bildet hentet fra snap Helt klart en av de mest ufordragelig av influensere. Kan og vet alt, skrytepave og direkte ufin. 10 7
Melkebart1 Skrevet 13. mai #3278 Skrevet 13. mai Bibbi_ skrev (11 timer siden): Skulle så gjerne visst hvorfor noen følger BH... Hun er jo rett og slett ×××××× . Velger å ikke skrive hva jeg mener, men det er ikke pent. Bildet hentet fra snap Wow! Å dra «haters»-kortet… Det er lavmål! Er vel ingen som hater dama? Men ufordragelig oppførsel, det er veldig lett å ikke like. 9
Lissy456 Skrevet 13. mai #3279 Skrevet 13. mai Hvorfor kan ikke hun når Kvinneguiden, J og D kan? Hva er forskjellen?
oss-to Skrevet 20. mai #3280 Skrevet 20. mai Lissy456 skrev (På 13.5.2026 den 11.50): Hvorfor kan ikke hun når Kvinneguiden, J og D kan? Hva er forskjellen? På forumet er det krangling mellom to jambyrdige (ofte anonyme) debattantar. Når ein influensar gjer det, er det ein aktør med stor økonomisk og sosial makt som brukar plattformen sin til å devaluere kritikk og potensielt skremme føljarar. 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå