Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg orker ikke. Nå har de fått kjæresten hennes i lokalavisen og nå😂 Altså den dama er i lokalavisen minst èn gang i måneden. 

IMG_8019.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Møffins skrev (1 time siden):

Jeg orker ikke. Nå har de fått kjæresten hennes i lokalavisen og nå😂 Altså den dama er i lokalavisen minst èn gang i måneden. 

IMG_8019.jpeg

Perfekt innhold når hun selv har vært i media med sine alkoholproblemer.

• Nyttig 2
Skrevet

Han så ganske ustelt ut, jeg liker virkelig ikke den sveisen og det merkelige ansiktshåret! Og så måtte jeg google hvor gammel Benedicte er, de er jo faktisk ganske unge begge to, selv om det er mest han som tviler på en "yngre" stil...

• Liker 2
Skrevet
Møffins skrev (2 timer siden):

IMG_8019.jpeg

Nå har han droppet pilsen helt siden lørdag, nå er det onsdag og han føler seg fortsatt optimistisk 😁:lomvi:

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Korsihalsen skrev (2 timer siden):

Nå har han droppet pilsen helt siden lørdag, nå er det onsdag og han føler seg fortsatt optimistisk 😁:lomvi:

Artikkel fordi han kutt3t pils i 4 dager?

• Liker 4
Skrevet

Håper det kan smitte over til flere for å kutte ut alkohol.

Skrevet
Lissy456 skrev (7 timer siden):

Håper det kan smitte over til flere for å kutte ut alkohol.

Hadde det bare vært troverdig.

• Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor skulle det ikke vært det?

Skrevet
Lissy456 skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skulle det ikke vært det?

Å gå ut i media etter ei knapp uke med alkoholkutt?

Samboer har vært i media flere ganger med det hun selv har beskrevet som store alkoholproblemer, og nå flere år etter, med ørten festivalsomre, festkultur og det som kan minne om alkoholrelaterte hendelser så står samboer frem etter ei knapp uke på vannvogna?

Jeg kjøper den ikke.

Avisen er på jakt etter noe aktuelt nå (båtliv og reduksjon av alkoholinntak er absolutt i vinden nå), og paret trenger penger.

Dette er like troverdig som hver gang influensere anbefaler og skryter av produkter de har fått sponset.

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet

Synd du ikke har troen på andre, men jeg skjønner jo det etter hvordan det skrives her inne. Man blir lett påvirket av andre 😊

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (På 27.5.2026 den 7.18):

Å gå ut i media etter ei knapp uke med alkoholkutt?

Samboer har vært i media flere ganger med det hun selv har beskrevet som store alkoholproblemer, og nå flere år etter, med ørten festivalsomre, festkultur og det som kan minne om alkoholrelaterte hendelser så står samboer frem etter ei knapp uke på vannvogna?

Jeg kjøper den ikke.

Avisen er på jakt etter noe aktuelt nå (båtliv og reduksjon av alkoholinntak er absolutt i vinden nå), og paret trenger penger.

Dette er like troverdig som hver gang influensere anbefaler og skryter av produkter de har fått sponset.

Her tenker jeg det også er influenseren som stadig jakter på mediaomtale, i jakten på oppmerksomhet og penger i kassa. Lurer på hva nedre grense for å ringe til avisen for å få omtale er for henne, om det hele tatt finnes en grense.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Flatterende og elegant må jeg si. 

IMG_8493.jpeg

IMG_8494.jpeg

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Okey..

Endret av Margit777
Skrevet

Jeg lurer på om foreldrene til barna hun omgås med på arrangementer og lignende, synes det er helt greit at både de og barna deres blir filmet.

Skrevet
Møffins skrev (På 4.6.2026 den 15.21):

Flatterende og elegant må jeg si. 

IMG_8493.jpeg

IMG_8494.jpeg

Minner om Handmaids Tale. Skummel tante. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...