Møffins Skrevet 25. mai #3281 Skrevet 25. mai Jeg orker ikke. Nå har de fått kjæresten hennes i lokalavisen og nå😂 Altså den dama er i lokalavisen minst èn gang i måneden. 1 2
skeiv-ostepop Skrevet 25. mai #3282 Skrevet 25. mai Møffins skrev (1 time siden): Jeg orker ikke. Nå har de fått kjæresten hennes i lokalavisen og nå😂 Altså den dama er i lokalavisen minst èn gang i måneden. Perfekt innhold når hun selv har vært i media med sine alkoholproblemer. 2
Kristina Skrevet 25. mai #3283 Skrevet 25. mai Han så ganske ustelt ut, jeg liker virkelig ikke den sveisen og det merkelige ansiktshåret! Og så måtte jeg google hvor gammel Benedicte er, de er jo faktisk ganske unge begge to, selv om det er mest han som tviler på en "yngre" stil... 2
Korsihalsen Skrevet 25. mai #3284 Skrevet 25. mai Møffins skrev (2 timer siden): Jeg orker ikke. Nå har de fått kjæresten hennes i lokalavisen og nå😂 Altså den dama er i lokalavisen minst èn gang i måneden. Nå har han droppet pilsen helt siden lørdag, nå er det onsdag og han føler seg fortsatt optimistisk 😁 4 1 4
MiniMjau Skrevet 25. mai #3285 Skrevet 25. mai Korsihalsen skrev (2 timer siden): Nå har han droppet pilsen helt siden lørdag, nå er det onsdag og han føler seg fortsatt optimistisk 😁 Artikkel fordi han kutt3t pils i 4 dager? 4
Lissy456 Skrevet 26. mai #3286 Skrevet 26. mai Håper det kan smitte over til flere for å kutte ut alkohol.
skeiv-ostepop Skrevet 27. mai #3287 Skrevet 27. mai Lissy456 skrev (7 timer siden): Håper det kan smitte over til flere for å kutte ut alkohol. Hadde det bare vært troverdig. 3
skeiv-ostepop Skrevet 27. mai #3289 Skrevet 27. mai Lissy456 skrev (2 minutter siden): Hvorfor skulle det ikke vært det? Å gå ut i media etter ei knapp uke med alkoholkutt? Samboer har vært i media flere ganger med det hun selv har beskrevet som store alkoholproblemer, og nå flere år etter, med ørten festivalsomre, festkultur og det som kan minne om alkoholrelaterte hendelser så står samboer frem etter ei knapp uke på vannvogna? Jeg kjøper den ikke. Avisen er på jakt etter noe aktuelt nå (båtliv og reduksjon av alkoholinntak er absolutt i vinden nå), og paret trenger penger. Dette er like troverdig som hver gang influensere anbefaler og skryter av produkter de har fått sponset. 14 3
Lissy456 Skrevet 27. mai #3290 Skrevet 27. mai Synd du ikke har troen på andre, men jeg skjønner jo det etter hvordan det skrives her inne. Man blir lett påvirket av andre 😊
DivaBit Skrevet 28. mai #3291 Skrevet 28. mai skeiv-ostepop skrev (På 27.5.2026 den 7.18): Å gå ut i media etter ei knapp uke med alkoholkutt? Samboer har vært i media flere ganger med det hun selv har beskrevet som store alkoholproblemer, og nå flere år etter, med ørten festivalsomre, festkultur og det som kan minne om alkoholrelaterte hendelser så står samboer frem etter ei knapp uke på vannvogna? Jeg kjøper den ikke. Avisen er på jakt etter noe aktuelt nå (båtliv og reduksjon av alkoholinntak er absolutt i vinden nå), og paret trenger penger. Dette er like troverdig som hver gang influensere anbefaler og skryter av produkter de har fått sponset. Her tenker jeg det også er influenseren som stadig jakter på mediaomtale, i jakten på oppmerksomhet og penger i kassa. Lurer på hva nedre grense for å ringe til avisen for å få omtale er for henne, om det hele tatt finnes en grense. 2 2
Lille harepus Skrevet lørdag kl. 16:39 #3294 Skrevet lørdag kl. 16:39 Jeg lurer på om foreldrene til barna hun omgås med på arrangementer og lignende, synes det er helt greit at både de og barna deres blir filmet.
tante_grusom Skrevet søndag kl. 16:08 #3295 Skrevet søndag kl. 16:08 Møffins skrev (På 4.6.2026 den 15.21): Flatterende og elegant må jeg si. Minner om Handmaids Tale. Skummel tante. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå