Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Takk, tenker det samme🤔

Anonymkode: 9ffe2...c0c

❤ Bra 😉,,, spart for mye trøbbel fremover . Magefølelsen er en skjult superkraft .

Anonymkode: 7981e...76d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

❤ Bra 😉,,, spart for mye trøbbel fremover . Magefølelsen er en skjult superkraft .

Anonymkode: 7981e...76d

Ja, er veldig usikker på dette. Ser jeg har fått melding nå så må finne noe høflig å svare. Tenker å avslutte. Jeg sliter med tiltrekning når det blir så mye snakk om eksen. Da blir det "venne-sonen" rimelig raskt for meg. 

Takk😊

Anonymkode: 9ffe2...c0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja, er veldig usikker på dette. Ser jeg har fått melding nå så må finne noe høflig å svare. Tenker å avslutte. Jeg sliter med tiltrekning når det blir så mye snakk om eksen. Da blir det "venne-sonen" rimelig raskt for meg. 

Takk😊

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Har tenkt litt på det nå og må følge magefølelse og følelse. Jeg følte ikke fysisk tiltrekning. Nå har han skrevet at han har lyst å møte meg igjen. 

Jeg må skrive noe hyggelig for å avslutte det på en ryddig måte. Noen som har noen gode tips til hva jeg kan skrive? Jeg vil være hyggelig på det, vi hadde en veldig fin kveld. Jeg føler bare ikke den rette tiltrekningen.

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, kvelden i går ble meeget bra (så bra at jeg ikke er på vei hjem før nå 🤣

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Har tenkt litt på det nå og må følge magefølelse og følelse. Jeg følte ikke fysisk tiltrekning. Nå har han skrevet at han har lyst å møte meg igjen. 

Jeg må skrive noe hyggelig for å avslutte det på en ryddig måte. Noen som har noen gode tips til hva jeg kan skrive? Jeg vil være hyggelig på det, vi hadde en veldig fin kveld. Jeg føler bare ikke den rette tiltrekningen.

Anonymkode: 9ffe2...c0c

«Det har vært veldig hyggelig å møte deg, men det var ikke helt den kjemien jeg så etter»

Anonymkode: f5fe8...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

«Det har vært veldig hyggelig å møte deg, men det var ikke helt den kjemien jeg så etter»

Anonymkode: f5fe8...bbf

Takk for svar😊

Jeg sendte melding tidligere i dag. Skrev noe lignende det du foreslo☺ Det viktigste var å være ærlig, jeg vil ikke gi falske forhåpninger. Det har andre gjort med meg tidligere og det er ikke gøy. 

Anonymkode: 9ffe2...c0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foreslo kaffedate i helga på torsdag. Og på fredag avlystte jeg hele greia...😅

Begynte litt med når jeg spurte om han hadde lyst til å ta en kaffe i helga så fikk jeg et sånt "høres hyggelig ut, jeg må se om jeg får tid mellom alt det andre"-svar. Noe som egenlig er greit nok selv om det normalt er lite som skjer nå, og jeg visste han ikke hadde barna siden han hadde de forrige helg. Han forslo vagt at kanskje vi kunne ta en lunsj i neste uke, siden vi begge hadde hjemmekontor. Hvor jeg svarte at det ikke var lett å få  tid til, da jeg faktik må jobbe fulle dager selv om jeg jobber hjemmefra, men at jeg kunne prøve. jeg syns det var litt rart at han ikke forklarte noe mer hvorfor han var så opptatt i helga, min erfaring er at de som er interessert gjør det.

Så på fredag får jeg vite at han skulle ha 2 runder med bursdagsfeiring for sønnen i helga. med eksens familie hjemme hos han på fredag, og sin egen familie hjemme hos han på lørdag.  Greit nok det. Men så visste jeg fra før at han hadde både vært hjemme hos en kollega og drukket øl, og besøkt en venninne samme uka (og gått tur med meg, men vi holdt jo avstand). Han så ikke noe problem med dette, siden de var under 5 gjester hver gang. men samlet ble det mye nærkontakter, noe som ikke er innafor her vi bor nå. I tillegg merket jeg at han fortsatt er veldig knyttet til eksen. Det er 7-8 mnd siden bruddet. Supert å ha et godt forhold, men virket ikke som han/de helt hadde begynt å leve egne liv. Så magen min bare hylte "kom deg vekk!" Så jeg bare sa at her ser jeg litt for mye ulikheter, og ønsket han lykke til videre.

Så på lørdag sveipet jeg litt igjen på Tinder, og fikk en match fort. Sendte melding, og fikk bare enstavelsesvar tilbake.🙄 

Da kjente jeg at dette gidder jeg ikke. Har hatt et helt år sammenhengende på datingapper nå, og ikke møtt noen som har blitt mer enn 4-5 dater. Er møkk lei.  Møkk lei menn som ikke gidder å visi initativ, men heller ikke sier at de ikke er interessert. lei menn som stuper rett på kropps- og sexfokus. Lei menn som ikke klarer å ha en normal samtale. Så nå har jeg og ei singel venninne avtalt at februar blir sveipefri måned. Vi trenger begge en pause. Så skal vi se når februar er over om pausen fortsetter eller om lysten har kommet tilbake.

Så da blir det bare heiing fra sidelinja her en stund.

Skulle virkelig ønske jeg kunne møtt på noen i det virkelig liv. Men når det ikke har skjedd på 5 år så er det tvilsomt at det skal skje nå i koronatid. Ser jo knapt folk.🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Så kjekt å se at det fortsatt er liv i tråden 🙂 Det har ikke skjedd stort siden sist jeg skrev statusoppdatering her. Jeg har vært på match.com i en mnd uten å ha væer på date. Nå blir det tilbake til tinder, også vil jeg forsøke facebook dating

Anonymkode: f322c...960

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har funnet en dønn seriøs fyr. Spurte han tidligere i uken om han kom til å trekke seg unna om dette med Corona og strenge regler kommer til å vare lenge og vi ikke får møtt hverandre. Han svarte at han har bestemt seg for å bli kjent med meg nå og at jeg ikke skal bekymre meg for han blir værende til vi finner ut mer om hva vi vil med dette. 

Date hos meg neste helg. Gåtur og middagslaging sammen. Gleder meg ordentlig! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg må virkelig sitte på hendene mine for å ikke virke for ivrig nå! 

Liker han virkelig godt og etter helgen ble jeg ikke mindre betatt akkurat🙃

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg kjenner jeg må virkelig sitte på hendene mine for å ikke virke for ivrig nå! 

Liker han virkelig godt og etter helgen ble jeg ikke mindre betatt akkurat🙃

Anonymkode: 14673...8b8

Så deilig! Håper han er like ivrig!🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det date på meg Tirsdag neste uke!

Føler hun er et par hakk penere enn meg, så det blir spennende 😎

Anonymkode: 4a7f0...f07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal på date i helga?:popcorn:

Malejobb på meg i helga, etter at 2 handymen har stått på hele uka. Jaggu godt noen tjenester kan kjøpes for penger når man mangler en egen handyman i livet.😂

Endret av Engel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engel skrev (På 1.2.2021 den 8.59):

Så deilig! Håper han er like ivrig!🤞🤞

Æsj, det gikk ikke veien. Jeg var jo redd forskjellene oss mellom skulle bli for store å det syntes han at de ble (jeg ble tiltrukket av at han var annerledes dog 🤤)

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (43 minutter siden):

Noen som skal på date i helga?:popcorn:

Malejobb på meg i helga, etter at 2 handymen har stått på hele uka. Jaggu godt noen tjenester kan kjøpes for penger når man mangler en egen handyman i livet.😂

Vet ikke. Men fikk akkurat en forespørsel 😁 så hvem vet. Ikke helt kommet over min forrige date men kanskje det er en ny som skal til ? 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (1 time siden):

Noen som skal på date i helga?:popcorn:

Malejobb på meg i helga, etter at 2 handymen har stått på hele uka. Jaggu godt noen tjenester kan kjøpes for penger når man mangler en egen handyman i livet.😂

Ja. Gåtur og middag med vin hjemme hos meg i morgen. Gleder meg skikkelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Æsj, det gikk ikke veien. Jeg var jo redd forskjellene oss mellom skulle bli for store å det syntes han at de ble (jeg ble tiltrukket av at han var annerledes dog 🤤)

Anonymkode: 14673...8b8

så synd. Men lykke til med ny kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (3 timer siden):

Ja. Gåtur og middag med vin hjemme hos meg i morgen. Gleder meg skikkelig! 

Masse lykke til!🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dere går på date med så høy smittefare?

Anonymkode: 10e77...9c1

Ja, han er i kohorten min. Jeg tar buss til jobb og møter folk der men ser ellers Ingen. Han har hjemmekontor og ser stort sett bare familie ellers 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...