Gå til innhold

tommelines tanker

tommeline

Anbefalte innlegg

Har fått en STOR oppgave på skolen jeg jobber, noe som både er skummelt, morsomt og jeg føler det er en tillitserklæring. litt sånn: "tommeline gjør ting hun ikke kan...", men jeg lærer forhåpentligvis!

SÅ bra da! Det kommer nok til å gå veldig bra! :Nikke:

Lykke til iallfall!

Ha en herlig søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra du har fått en stor oppgave! Det kan føles skummelt. Det hender jeg får slike oppgaver som jeg ser på som "store" i forhold til min stiling, men det var dette med å bevege seg ut av komfortsonen for å få utviklet seg. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synseren

Hvor har du blitt av tommeline??? Savner deg!

Uansett hva du gjør håper jeg du har det fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt lite datatid sisten tiden... bra det er noen snille sjeler som passer på dagboken min :klem:

Får se om det blir så mye skriving her... men jeg dukker nok opp igjen før eller seinere!

Har det i alle fall bare bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Annonse

En liten tur innom her igjen! Blir vel ikke så veldig mye nå i sommer, er jo ferietid og det bør helst bli så bra vær at jeg ikke vil sitte inne foran pcen :brille2:

Siste nytt herifra er at jeg har kommet inn på ppu på den skolen jeg ville :hoppe:. Så nå blir det ett år med studier på meg, spent på hvordan det går. Men jeg satser fortsatt på å ta en del timer på den skolen jeg er nå. Nærmer seg i alle fall veldig sommer der, nå er det bare kakespising igjen på timeplanen :ler:

Skal prøve å ta en liten runde i de dagbøkene jeg pleier å besøke!

En sommer-:klem: til dere alle :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Gratulerer med å ha komt inn på ppu. Eg tenker på å ta det etterpå ei gang.

Ja er jo bedre å vera ute i sola enn å sitta her men akkurat no føler eg at eg ikkje har så mange valgmuligheter. Men det kan jo endre seg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med å ha komt inn på ppu. Eg tenker på å ta det etterpå ei gang.

Ja er jo bedre å vera ute i sola enn å sitta her men akkurat no føler eg at eg ikkje har så mange valgmuligheter. Men det kan jo endre seg. :klem:

Fornøyd med å komme inn, så skal jeg prøve å holde dere oppdatert om hvordan studiet er...

Ikke så mye soling akkurat nå for tiden, i regn... da blir jeg heller sittende foran dataen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sittet oppe og sett Fire bryllup og en gravferd. Liker den like godt hver gang jeg ser den. :tommel:

Men nå er det på tide med litt søvn :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...