Gå til innhold

tommelines tanker


tommeline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med ny bil! Det hørtes jo flott ut :) Og utdrikningslaget hørtes kjempemorsomt ut, mange morsomme påfunn som ikke hørtes altfor slemme ut. Liker ikke sånne slemme utdrikningslag, jeg. Men dette hørtes både koselig og gøy ut. Skjønner godt at du blir sliten, festeformen min er i hvert fall dårlig! :ler:

God helg, Tommeline! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeen, tviler på at vi har bruk for en 7-seter med det første. Da må det plutselig ploppe ut femlinger her, og det er heller tvilsomt  :grine2:

:hoho: Du vet jo aldri! :ler:

Gratulerer så mye med ny bil! :reise: Må legge ut bilde av den når/hvis dere kjøper den da! :Nikke:

Ha en riktig god LANGHELG!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil!! Morro ikke sant?! Gleder meg til å kjøre hjem vår nye til uka.. Skal bli deilig med litt komfort og småluksus når man er ute og kjører.. ;)

Ha en fortsatt flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med ny bil!! Morro ikke sant?! Gleder meg til å kjøre hjem vår nye til uka.. Skal bli deilig med litt komfort og småluksus når man er ute og kjører.. ;)

Ha en fortsatt flott helg!  :klem:

Ble nok ikke den bilen likevel... for mormor ringte og lurte på om vi ville ha hennes, for hun hadde plutselig funnet ut at hun ville ha ny bil (ja, min mormor er ikke som mormorer flest), så da dro hun og kjøpte seg nye bil i går... og vi FÅR :overrasket: den gamle av henne. Hadde jo tenkt vi unne betale litt for den da, for den er ikke mer enn 10 år gammel.

Og nå har Brann akkurat slått VIF 3-1 :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! :overrasket: Så bra at dere FÅR en bil da! :klappe: Det er jo genialt!! :tommel:

Snille bestemoren din!

Hvordan bil er det da?

GRATULERER MED NY BIL! :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannen: Ja, vi er superhelidige! Nesten så det føles litt for gale... :sjenert:

Isola: Er en fin liten rød Golf :reise:

Spidergirl: Kjekt med flere Branntilhengere her inne ;)

Skulle egentlig gått i 1.maitog i dag med korpset, men jeg er så snylta forkjølet at det nok ikke er særlig lurt å marsjere rundt i 7 grader og regn. Nå har jeg i alle fall gitt beskjed om at jeg ikke kommer.

Blir nok en rolig 1.maifeiring på meg. Blir vel en diskusjon med mannen om vi skal flagge eller ikke. Jeg er for flagging, mannen min mot...

Endret av tommeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, så snill mormor! Gratulerer med ny bil da! (har forøvrig en liten rød golf jeg også, men den skal selges nå..) ;)

Ha en fortsatt fin dag, med eller uten flagging! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig gått i 1.maitog i dag med korpset, men jeg er så snylta forkjølet at det nok ikke er særlig lurt å marsjere rundt i 7 grader og regn.

Tror nok det er like greit at du ikke gikk i toget da ja!

Ble det flagging i går? :flagg:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Så heldige dere som får bil av mormor!

Synes det er greit å flagge på 1. mai jeg også.

Hadde sikkert ikke vært greit å gå i 1. mai tog når du var syltet. Like greit å holde seg god og varm hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spidergirl: Ble ikke flagg... ble liggende på sofaen, og merket ikke mye til 1.mai... :tristbla:

Synseren: Ja, jeg er egentlig for flagging jeg og, men i år var altså flaggeren syk... :ler:

Isola: Jepp, lurt å sykmelde seg av og til! :tomme:

cons: Røde golfer er tøft!!! :reise:

Har vært litt uten datamaskin her, så derfor litt fraværende. Blir jammen avhengig av dataen... får abstinenser.

Har fått en STOR oppgave på skolen jeg jobber, noe som både er skummelt, morsomt og jeg føler det er en tillitserklæring. litt sånn: "tommeline gjør ting hun ikke kan...", men jeg lærer forhåpentligvis!

Og så må jeg vår-hoppe litt :hoppe: :hoppe: :hoppe:

ENDELIG VÅR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Den oppgaven mestrer nok du fint! Det er jo kjekt med nye utfordringer eller?

Du må kose deg i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Kjekt med utfordringer. Jeg får iallefall masse selvtillit når jeg får til noe jeg ikke trodde jeg skulle klare. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...