Gå til innhold

tommelines tanker


tommeline

Anbefalte innlegg

Har så godt som ferie nå. Blir lang sommerferie i år ettersom jeg skal studere til høsten, og jeg nå har jobbet på en skole. Blir deilig!

Første tur er til Bergen for å feire 30-årsdagen til min svoger. Blir nok kjekt! Må bare finn presang, og det blir av en eller annnen grunn MIN oppgave, selv om det er mannen min sin bror... :overrasket: Tror det ofte er sånn...

Mannen min kommer hjem fra tur i dag. Blir kjekt å få ham hjem! Godt med noen sånne hjemme-alene-dager, men selvsagt kjekkest når han kommer hjem igjen...:hjerter:

Så kanskje skal jeg kommer meg opp av sofaen og rydde litt her... er jo kjekt å komme hjem til ett ryddig hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

De fleste menn har rett og slett ikke det gavekjøper-genet medfødt. Derfor er det ofte at den oppgaven havner på oss kvinner, noe som egentlig er liksågreit for den som mottar gaven. ;)

Håper du får en fin ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kosa deg med mannen og ferie :klem:

Takk, det skal jeg nok :smilbla:

Hei!

De fleste menn har rett og slett ikke det gavekjøper-genet medfødt. Derfor er det ofte at den oppgaven havner på oss kvinner, noe som egentlig er liksågreit for den som mottar gaven.  ;)

Håper du får en fin ferie.

Hei :vinke: Kjekt med ett nytt fjes her inne i dagboken min!

Er nok sånn ja,at det er like greit at det er jeg som handler gaver. Men jeg skal i alle fall dra mannen min med meg i butikker ;) .

Nå har jeg tatt fram støvsugeren.... ett skritt nærmere støvsuging i alle fall :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ har jeg sommerferie! :hoppe:

Var avslutning på skolen. Fikk blomster, og det var jo veldig koselig!

Nå skal jeg snart begynne å pakke, men det er så kjeeeeedelig! Skal til Bergen, så det er ikke så avansert pakking i alle fall.

Mannen min kom hjem i går! Veldig kjekt selvsagt!!!! Han hadde kjøpt kjempefin veske til meg, flinke mannen!! :tommel: Og spekeskinke for det neste hundreåret... :overrasket: av og til går han bare ammok i butikker... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig med ferie då! :) Skal du noe sted el? Kjekt med mannfolk som kan shppa litt då! Spes. hvis de komme heim med noe good stuff til madammen sjøl... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannen, Litle Lady og Spidergirl :vinke:

Har vært en uke i Bergen og kost meg med venner og familie! Og fint vær til og med... :overrasket::ler:

Var også en tur på Voss og raftet. Veldig gøy!

Nå er det en liten tur hjemmom før vi drar på hytten på sørlandet. Dagen i dag har gått med til å slå plenen og stable ved :forvirret: Ikke det morsomste som finnes.

Blir altså litt til og fra her i dagboken min i sommer. Ikke på nett hele tiden... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har en travel ferie, kos deg! (bare jeg som har en så kjedelig ferie at jeg tilbringer den på nett.. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#
Hannen, Litle Lady og Spidergirl :vinke:

Har vært en uke i Bergen og kost meg med venner og familie! Og fint vær til og med... :overrasket:  :ler:

Var også en tur på Voss og raftet. Veldig gøy!

Nå er det en liten tur hjemmom før vi drar på hytten på sørlandet. Dagen i dag har gått med til å slå plenen og stable ved  :forvirret: Ikke det morsomste som finnes.

Blir altså litt til og fra her i dagboken min i sommer. Ikke på nett hele tiden... :ler:

å så heldig som har vært i Bergen! Eg har og lyst :hoppe: Rafting er gøy det har eg ikkje gjort siden eg var på leirskule i 8 klasse på Evje :ler:

Eg kom meg aldri til voss. Kos deg med kva enn du gjere i sommar. Det blir nok ein sørlandstur på meg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen fra Sørlandet. Har vært en herlig uke!!!! :briller2: Men jammen er det deilig å få dusjet og vasket håret etter en uke uten innlagt vann....

Har badet og solt meg og bare kost meg!!!

Nå er planen å få gjort litt her hjemme... men her sitter jeg altså, foran datamaskinen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoho...sitter her med min splitter nye lap-top og er strålende fornøyd:hoppe: :hoppe::hoppe:

Og snille mannen min har satt den opp...

Men egentlig sitter jeg og ser ut at jeg bør klippe plenen... :tristbla: Men må jo få utforske denne maskinen litt først... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Spidergirl#

Så bra at du har kost deg på sørlandet :klem: Gratulerer med ny laptop. Den er jo mye viktigare enn å klippe plenen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har kost deg på sørlandet :klem:  Gratulerer med ny laptop. Den er jo mye  viktigare enn å klippe plenen :ler:

Ja sant! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Gratulerer med ny laptop. Mannen din kan vel klippe gresset? Han må vel skjønne at det er mye viktigere å utforske den nye maskinen enn å klippe gress :sjarmor:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Hei Tommeline:) Nå har lagt merke til at du er både i dagboka til både Skya og Spidergirl så nå ville jeg finne ut litt hvem det er! Jeg heter Sissi forresten, og har vært her siden April! Har akuratt fått meg dagbok! Stikk gjerne innom meg!

Beste hilsen fra Sissi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Gratulerer med ny laptop :smilyblomst:.

Kjenner til at det ofte er kjekkere foran pcen enn å gjøre dagens gjøremål. Men man må bare tvinge seg til å gjøre :husarbeid:.

Ha en fortsatt fin sommer :klem:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at du er her litt igjen! :) Håper du nyter sommeren og det fine været! Og så får du ha en god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannen: Mannen min jobber denne uken, så jeg syns egentlig at det er rett og rimelig at plenklippingen tilfaller meg da...

Sissi:Så kjekt med ett nyt fjes i dagboken min :smilbla: Velkommen skal du være!

Synseren:God sommer til deg og ;)

Ciara: Nyter sommeren i lange drag :briller:

Nå har det vært to dager med besøk av folk. Koselig, men det er nå litt styr også. Det ene paret som var på besøker venner av mannen min, og jeg kommer ikke helt overens med de. Er veldig forskjellige, men de oppfører seg i tillegg rart... syns det er merkelig når han kommer inn og slenger bare (ikke helt reine) bein i sofaen for å se på Tour de France.

Nå er det egentlig litt planlegging før neste ferietur, drar på mandag :tommel: Vaske klær og sånt. Vi skal være borte i to uker, så da må det planlegges litt. Bra vi har stasjonsvogn, den blir nok fyllt opp.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...