Gå til innhold

tommelines tanker


tommeline

Anbefalte innlegg

Gjest #Spidergirl#
Så var jeg blitt student igjen. Tror det skal gå greit. Virker i alle fall som et ok opplegg, og ok folk. Uten at jeg kan si at jeg har blitt så veldig kjent med mange etter en dag... men det bedrer seg nok :smilbla:

Spidergirl: Regner også med at halvåret fra mannen min skal gå raskt. Kommer helt sikkert til å savne ham, men vi får satse på at vi får til å møtes jevnlig!

Ja du blir nok kjent med folk etterkvart. Det er vel lagt opp med ein del gruppearbeid.

Kva er dine fordjupningsfag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du blir nok kjent med folk etterkvart. Det er vel lagt opp med ein del gruppearbeid.

Kva er dine fordjupningsfag?

Blir masse gruppearbeid, så håper på å finne noen jeg kan samarbeide godt med.

Har fordypning i naturfag. Gleder meg egentlig mest til didatikk i det, men det er ikke før til våren...

Men nå får en ivrig studine komme seg i seng snart... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Gratulerer som studine. Du har sikkert en spennende tid foran deg. Alltid kjekt å lære noe nytt. Så får du større utvalg i jobber etter endt utdannelse. Dere er modige som skal bo fra hverandre. Jeg er en skikkelig "typedalt" :ler: og hadde nok flytta etter han. Men heldigvis er vi forskjellige og jeg er helt sikker på at det går bra. 1/2 år går jo ganske fort egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som studine. Du har sikkert en spennende tid foran deg. Alltid kjekt å lære noe nytt. Så får du større utvalg i jobber etter endt utdannelse. Dere er modige som skal bo fra hverandre. Jeg er en skikkelig "typedalt" :ler: og hadde nok flytta etter han. Men heldigvis er vi forskjellige og jeg er helt sikker på at det går bra. 1/2 år går jo ganske fort egentlig.

Er jo litt spent på hvordan det går fra hverandre... :sjenert: Vi bodde jo fra hverandre første året vi var sammen, og så hverandre stort sett i helgene. men nå er vi jo så vant til å bo sammen. Men som du sier: det er bare et halvt år.

Helg, og nå er det jo fortjent! Har vært noen intense dager med studiestart. Mye nytt, men jeg føler jeg er havnet på riktig hylle. Og ingenting er jo bedre enn det :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med studier. Synes dere tøffe som skal bo fra hverandre i et halvt år, men det kommer garantert til å gå fort. Et vennepar av oss gjorde det nylig, og selv om de savnet hverandre sier de at de ble ganske nyforelsket igjen. Det ble liksom dating og overnattingsbesøk på nytt ;) Så det går jo an å vri det til noe positivt! Men det må være merkelig også.

Skal finne ut av bokvalgene og sende deg en pm i løpet av helga. Er litt sløv og treig av meg i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med studier. Synes dere tøffe som skal bo fra hverandre i et halvt år, men det kommer garantert til å gå fort. Et vennepar av oss gjorde det nylig, og selv om de savnet hverandre sier de at de ble ganske nyforelsket igjen. Det ble liksom dating og overnattingsbesøk på nytt ;) Så det går jo an å vri det til noe positivt! Men det må være merkelig også.

Skal finne ut av bokvalgene og sende deg en pm i løpet av helga. Er litt sløv og treig av meg i dag ;)

Satser på at vi blir nyforelsket som aldri før.... :hjerter::ler:

Lov å være litt sløv av og til ;)

Fikk plutselig besøk av en venninne og kjæresten hennes. De var på utkikk etter leilighet, og lurte faktisk på i kommunen her (de har bodd ganske langt herifra). Hadde jo vært veldig koselig. Det ironiske er bare at vi sannsynligvis flytter i løpet av året... faktisk ikke så langt fra der de har bodd :forvirret:

Skal ikke være lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synseren

Typisk at dere mest sannsynlig skal flytte når dere får et vennepar i nærheten av dere. Men som du sier: det skal ikke være lett.

Det virker som karrieren er viktig for dere begge, da blir det gjerne slik at en må flytte på seg til en kommer på rett sted.

Kjekt at du føler du har havnet på rett hylle når det gjelder studie. Sånn er viktig for trivselen.

Ha en flott uke :klem:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synseren: Føler meg ikke akkurat som noe karrieremenneske... Men i og med at jeg nå studerer og mannen min skal begynne i ny jobb, får vi jo begge realisert oss selv mer (som det heter så fint :ler: ).

Vel, da skal det prøves ut å være flittig student!

Forige gang jeg var det var jeg ikke spesielt strukturert og flink til å sette meg ned og lese tidlig i semesteret. :sjenert:

Nye studier, nye muligheter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Lenge siden sist altså! Har ikke vært noe særlig på KG de siste månedene egentlig.

Hvordan har du det?

Ser at dere skal bo fra hverandre et halvt års tid. Kjenner så altfor godt til det der gitt. ;)

Alt går så lenge man er innstilt på det, også har dere jo mulighet til å besøke hverandre også.

Dette kommer til å gå så bra så! :kose:

Lykke til med nye studier! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Isola :vinke: Kjekt å se deg igjen her inne!

Jeg og mannen min skal heldigvis ikke bo så langt fra hverandre som dere har gjort... bare en halvtime med fly unna :)

Har vært flink å lese i dag! Men jeg må jo ta pauser av og til. Uvant å sitte lenge og lese fag. Skal jo helst huske det jeg leser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom får å ønske deg en fin kveld før jeg haster avgårde til jobben. Så flittig du er da, tror du må lære meg noen triks når jeg starter til høsten! ;)

Baj Baj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

heja:) vet du, jeg blir nesten litt misunnelig på deg jeg... kunne godt tenkt meg å studere litt selv... sukk... men aner ikke hva :ler:

var alltid så gøy å kjøpe nye skolesaker husker jeg... *mimre* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom får å ønske deg en fin kveld før jeg haster avgårde til jobben. Så flittig du er da, tror du må lære meg noen triks når jeg starter til høsten!  ;)

Baj Baj!

Tja, starten er i alle fall god, så får vi se hvor det bærer hen... :sjenert:

heja:) vet du, jeg blir nesten litt misunnelig på deg jeg... kunne godt tenkt meg å studere litt selv... sukk... men aner ikke hva :ler:

var alltid så gøy å kjøpe nye skolesaker husker jeg... *mimre* :)

Er jo et previlegium å få etterutdannet seg litt :smilbla:

Har dessverre ikke blitt noe særlig handlign av morsomme skolesaker, bare spinndyre pensumbøker.... :tristbla:

Flink du har vært til å lese i dag da! :klappe:

Ble veldig nysgjerrig på hvor du skal flytte jeg nå altså! ;)

Natti-natt!

Kan sende deg en pm på hvor vi havner etterhvert! ;)

Var hos en venninne i går sammen med gamle venninnegjengen. Koselig! Blir ikke sånn veldig ofte, vi bor litt fra hverandre, og folk har jo jobb og barn. Men desto koseligere når vi endelig treffes.

Og så fikk jeg shoppet litt når jeg først var i byen. Litt større utvalg av butikker der enn her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tommeline, endelig har jeg fått kommet meg hit. Har du lyst til å velge bok som skal være lest 1. desember? Det er første ledige måned :)

Synes du det er spennende å lese så langt eller et ork? Du har vært flink som har begynt å lese skikkelig, det er lett å skli ut tidlig, og da blir det vanskelig. Det gjelder å få lagt seg til noen gode vaner tidlig, men det er ikke så lett! ;) Har hatt en del skippertak i løpet av studiene, ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ciara: Velger gjerne desemberbok! Har sendt deg en pm. :smilbla:

LitleLady: Kjekt å studere igjen ja! Dette blir bra :tommel:

Ikke like lett å lese konsentrert hele tiden. Men etterhvert blir det mer oppgavejobbing, så det blir spennende! Trives i alle fall veldig godt så langt, så får vi håpe at det fortsetter sånn! Det blir jo en omskolering dette her, så jeg føler at NÅ må jeg treffe det rette. Og så langt ser det bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det er høst ute nå. Regn og absolutt ikke så varmt lenger. Men det er jo koselig med høst også!

Forelesningsdag i dag. Ikke så veldig interessant i dag, får håpe det blir beder i morgen :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Jeg synes også det er litt koselig at det begynner å bli høststemning ute. Da kan jeg tenne stearinlys på kvelden og holde på med broderiet mitt. Vi har hatt en nydelig sommer i år og da er det mye lettere å takle overgangen til mørkere og kaldere tider.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Her er det ingenting som minner om høst enda. Varme temperaturer og sol har vi her :sjarmor:.

Kjekt at du trives som student. Når en trives yter en bedre tror jeg.

Ønsker deg en fin fin helg :klem:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...