Gå til innhold

tommelines tanker


tommeline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest synseren

Høres fint ut med bypåske også. Gå turer og se krokusene på markene er vel heller ikke å forakte. Man må ikke på fjellet for å få de store opplevelsene.

Ha en fortsatt fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hannen, Teddy og Synseren! Hadde en veldig fin påske ja, gikk bare så alt for fort. Men egentlig greit å komme i gang igjen også...

I morgen drar jeg til Bergen igjen. Da er det utdrikningslag for en venninne. Har ikke helt oversikt over planene, de blir endret hele tiden. Men det blir nok bra! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morro med u.lag!! Det blir nok gøy!

Ha en fortsatt fin torsdag!  :klem:

Kos deg på U. lag i Bergen! :klem:

Gleder meg kjempemasse :hoppe: :hoppe: Snakket med forloveren i går, så nå har jeg sånn noenlunde oversikt.

Det er lenge siden man har snakket med venninner når man plutselig får vite at de skal ha barn om en mnd :overrasket: Huff, så dårlig samvittighet det går an å få.... Men det er nå en venninne det er litt sånn av og på med, av og til har vi mye kontakt, så går det lang stund uten så mye kontakt, men like kjekt når vi snakkes igjen...

Snart helg... hurra :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrikningslag er moro! :)

Kjenner meg veldig igjen i dette å ha dårlig kontakt med enkelte. Men det er heldigvis som oftest toveis, og sjelden bare den enes feil. Det trøster i hvert fall jeg meg med!

Du får ha en strålende tur til Bergen :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Utdrikkingslag høres moro ut. Sikkert kjekt å seg igjen gamle venninner. Tenker det blir litt mimring jeg...

Håper du får en fin helg, tommeline!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg veldig igjen i dette å ha dårlig kontakt med enkelte. Men det er heldigvis som oftest toveis, og sjelden bare den enes feil. Det trøster i hvert fall jeg meg med!

Det er heldigvis toveis, så vi hadde vel omtrent like dårlig samvittighet begge to. :sjenert:

Long time no see! Har du det bra?

Kjekt å se deg igjen her inne :-D

Utdrikkingslag høres moro ut. Sikkert kjekt å seg igjen gamle venninner. Tenker det blir litt mimring jeg...

Moro med utdrikninslag ja, men hun har egentlig venninner fra her og der, så sånn veeeldig mye mimring ble det ikke.

Ha en flott søndag! :)  :klem:

Søndagen var egentlig litt sliten.... :ler:

Ja håper at du koser deg!

Jepp :tommel:

Hadde du en kjekk helg?

Veldig bra :Nikke:

:vinke:

Hvordan var utdrikningslaget?

Veldig kjekt utdrikningslag! :-D

Dagen startet med at jeg og forloveren til venninnen min troppet opp hos henne med champis og frokost. Venninnen min hadde jo fått nyss om det hele, så hun var jo ikke så veldig overrasket. Egentlig skulle hun så hoppet paragliding, men det var det for mye vind til. Så da ble det masasje i stedenfor. Vi dro av gårde og la igjen rebus om hvilken pub hun kunne finne oss på. Her dukket flere av utdrikninglaget opp. Så fikk hun noen oppgaver hun skulle løse, før det var utelunsj. Så var det cd-innspilling. Tror hun syns det var veldig moro! Og så var det hjem til en der vi laget middag og hadde leker av ulikt slag.

Men bra det ikke er sånnt hver helg, man blir jammen sliten av en hel dag med program og alkohol! :sprettoy:

Men det var jo verdt det, og hovedpersonen var strålende fornøyd! Og så er det jo veldig kjekt å bli kjent med flere av de som skal i bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Hørtes ut som et spennende utdrikkingslag. Er imponert over kreativiteten deres!

Sikkert slitsomt med en hel dag med program og alkohol. Men innimellom er slikt bare moro :ler:.

Ha en fin uke :klem:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som et morsomt u.lag ja! Og det hører jo med at man blir ganske sliten etter en slik dag!

Ønsker deg en flott onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synseren, Isola, Itacha og cons: Moro med utdrikningslag ja! Synd det bare blir ett i løpet av livet... ;)

I går kjøpte vi oss nesten ny bil. Skal bare ha den på NAF-test først, så får vi håpe de ikke finner mye rart der... En Space Wagon, så nå kan vi bare fylle opp. Er en toseter, men vi kan sette inn 5 seter til uten ekstra kostnader ettersom bilen er over 10 år. Meeen, tviler på at vi har bruk for en 7-seter med det første. Da må det plutselig ploppe ut femlinger her, og det er heller tvilsomt :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...