Gå til innhold

tommelines tanker


tommeline

Anbefalte innlegg

Fri i dag! Skal prøve å få ryddet litt i heimen, føler det flyter litt her.  :sjenert: Er nok ikke noe prakteksemplar på noen husmor... men det har vel egentlig aldri vært målet  :ler: ...

Kjenner meg igjen her og jeg... :sjenert: Virkelig ikke noe prakteksemplar av husmor jeg heller, gitt.. Jaja, mannen klager ikke! :ler:

Når drar du på påskeferie da?

Ha en flott dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest #Spidergirl#

Eg er i hardanger no og været er heilt fantastisk så gle deg t du ska te Bergen!

Bra at du har kost deg i tronheim :ler: Alle blir utslitt av festing ei heil helg :)

Husmorgener mangler eg nok. :sjenert: Stakkars mann som må bu med meg ein vakker dag :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola og Spidergirl: Tror ikke dagens menn først og fremst er ute etter husmoremner. De setter heller pris på andre kvaliteter hos oss :sjarmor:

Skal snart av gårde og hilse på baby som ble født før i uken. Dette er jammen uken for fødsler. To vennepar av oss har fått baby, og TT har kanskje født nå? (må sjekke dagobken hennes!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Så koselig med babyfødsler. Sikkert kjekt å besøke nyfødte babyer de er jo så søøøøte! :babysmokk:

Ha en god kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal i påsken da? Skal du vekk el? :) Må ha en fin kveld.. :klem:

Blir Bergenstur på meg :-D

Så koselig med babyfødsler. Sikkert kjekt å besøke nyfødte babyer de er jo så søøøøte! :babysmokk:

Ha en god kveld!  :klem:

Var såååå koselig å besøke på sykehuset. Ungen ble jo født en mnd for tidlig, så hun var jo så pitteliten...

Ja, det var virkelig til å bli babysyk av!!! :sjenert:

Sengetid nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Ja eg også føler at alle får baby for tida. Eg blir litt babysyk eg og. Men det er vel ikkje beste sjekketriks. Han eg liker no er ganske uaktuell og tenke i dei baner med :ler: Han hadde nok tatt bena fatt da ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg også føler at alle får baby for tida. Eg blir litt babysyk eg og. Men det er vel ikkje beste sjekketriks. Han eg liker no er ganske uaktuell og tenke i dei baner med :ler: Han hadde nok tatt bena fatt da ja....

Tror ikke babyprat er det beste sjekketrikset nei... men etterhvert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du reist avgårde? Vel, enten du allerede er på ferie eller avreise er rett rundt hjørnet vil jeg ønske deg en super påskeferie i Bergen :) Kos deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig med påskehilsener fra dere! :klem:

Har vært i Bergen en uke, uten for mye tilgang til internett og kg. Så nå er det på tide å finne fram igjen dagboken...

Har vært en slapp påske som har gått med på å spise masse god mat og drikke vin go øl. Ikke det verste man kan gjøre :ler: Hadde planer om litt ski også, men været fristet ikke for mye til det. Så da ble det bypåske i stedenfor. Var jo så mye mer vår i Bergen enn her på Østlandet, men nå er det heldigvis ikke mye snø sonm ligger igjen i hagen her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...