Gå til innhold

tommelines tanker


tommeline

Anbefalte innlegg

Merkelige venner :klø:

Skal dere på bilferie? I Norge eller Europa? Jeg har så lyst til å ta en bilferie selv... Vi får se hva vi får gjort etterhvert. Drømmer særlig om å kjøre i Øst-Europa. Kanskje vi får tid om et par år? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelige venner :klø:

Skal dere på bilferie? I Norge eller Europa? Jeg har så lyst til å ta en bilferie selv... Vi får se hva vi får gjort etterhvert. Drømmer særlig om å kjøre i Øst-Europa. Kanskje vi får tid om et par år? :)

Vi skal nok holde oss i Norge. Først seile litt og så på hytta. Hvis sommerværet fortsetter er jo Norge det beste ferielandet :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Kos deg videre på ferie :klem: Angående det venneparet, jo grenser for kva andre kan gjera i andre sine hus....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg videre på ferie  :klem:  Angående det venneparet, jo grenser for kva andre kan gjera i andre sine hus....

Ja, jeg syns det. Nå er ikke jeg så veldig prippen. Folk må gjerne ha beina i sofaen, men når man går barbeint i sandaler er faktisk ikke beina særlig reine... og da legger man dem ikke på bordet hos folk man ikke kjenner så utrolig godt... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god ferie!

Det skal jeg nok :briller:

Drar av gårde i morgen tidlig :hoppe:

I går så mannen min og jeg "Brødrene Dahl og spektralstenene" på dvd. Husker jeg syns serien var skummel da jeg var mindre, men nå er den jo bare komisk. Husker jo best de øynene bak bildet, som jeg syns var fryktelig ekkelt...

Sein frokost i dag. Får sette inn rundstykker i ovnen nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Får børste sommerstøvet av dagboken min... nå blir jeg vel litt mere hjemme og på nett... :ler:

Har i alle fall hatt en fantastisk sommer. Har jo bare vært fint vær, og jeg har hatt late dager med sol og bading og alt som hører til :smilbla:

Nå blir det å innstille seg på studier som begynner i neste uke. Blir vel en overgang ja. Men jeg gleder meg, så det går nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Godt å ha deg tilbake :klem:.

Det blir nok en overgang å gå tilbake til studiene etter en lang sommer, men det blir sikkert litt godt å kommer tilbake til normalen igjen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannen: Ja, tilbake til normalen blir bra! :smilbla:

Seroxata: Hei :vinke: Kjekt å se deg her igjen!

Da er det like før studier begynner.... tror jeg må omstille døgnet litt... nå blir det seine kvelder og lange morgener. Det duger ikke i lengden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har forresten skjedd ting og tang i livene våre i løpet av sommeren (mellom all soling og bading...). Mannen min har takket ja til ny jobb på andre kanten av landet. Blir veldig spennende!!! Jeg blir værende her ett år til, så det blir en del pendling for han. Men det er jo oppsigelsestid og sånt først, så det blir vel bare ca 1/2 år fra hverandre. Det skal vi nok klare.

Driver og omstiller hodet mitt på at det blir flytting etterhvert, nytt miljø og nye mennesker... jeg skal jo studere ett år nå, så det passer egentlig veldig bra at jeg begynner jobbsøking til den nye plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har en fin tirsdag her, Skya :vinke:

Nå har vi i lengre tid prøvd å få oss trådløst internett her. Men det skal visst ikke være så lett... nå har vi prøvd flere bokser, ringt telenor etc. Blir så lei :frustrert: Og telenor har visst sine egne bokser som ikke passer til hvilke som helst andre bokser, da blir det tull. Men kanskje virker siste innkjøpte bokser... krysser fingre og tær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Du går ein spennende framtid i møte. Det blir nok garantert kjekt å studera!

Ellers går nok det halve året uten mann fortare enn du anar. Det pleier og vera sånn når man studerer. PPU er det jo også ein del praksis på. Det blir nok kjempe kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var jeg blitt student igjen. Tror det skal gå greit. Virker i alle fall som et ok opplegg, og ok folk. Uten at jeg kan si at jeg har blitt så veldig kjent med mange etter en dag... men det bedrer seg nok :smilbla:

Spidergirl: Regner også med at halvåret fra mannen min skal gå raskt. Kommer helt sikkert til å savne ham, men vi får satse på at vi får til å møtes jevnlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...