Gå til innhold

tommelines tanker


tommeline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Norske epler er fantastisk gode. Spiste ett i dag, nam nam.

Hørtes kjekt ut med jentetur!

Ha en fin helg, Tommeline :klem:!

Var veldig kjekt med jentetur! :smilbla: Herlig med sånne treff. VI bor ett stykke fra hverandre, så vi har jammen nok å snakke om når vi først møtes... og heldigvis er det venninner som ikke har baby og gardiner på hjernen... avslappet gjeng som har det utrolig morsomt sammen!!!!

Har jeg ikke skrevet om det altså? Ikke mye her inne for tiden... har blitt mye jobbing og skole for tiden. Men har fått mer ansvar på jobben, og det er skummelt, spennende og gøy!

Nå er det litt rydding her i heimen. Mamma og pappa kommer på besøk, så da får vi prøve at det ser littegranne anstendig ut her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Hei Tommeline! :) Hvordan står det til? Kombinerer du jobb og studier eller hvordan er det? Er studiene ferdige? Spennende med mer ansvar på jobben - gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå er jeg forferdelig dårlig til å skirve i dagboken min.. :sjenert: Men det har altså blitt mye jobb og studier for tiden. Ikke ferdig med studier før i juni, Ciara. Men jeg trives i alle fall veldig godt med det jeg holder på meg, og det føles veldig godt.

Neste uke er det høstferie på skolen jeg jobber, så da blir det litt bedre tid til studier. Og kanskje litt til på KG? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det er fortsatt liv her... selv om det ikke er så mye her i boken... :ler:

Veldig rar, nå har mannen min begynt å pendle, og det betyr at jeg bor alene mesteparten av tiden. Etter å ha bodd sammen i fire år er det veldig rart. Når man først er vant til å ha noen rundt seg hele tiden, føles det veldig rart. Men det er jo bare for et halvt år, så det skal jeg nok klare.

Ellers står det bra til her. Akkurat nå har jeg prakis (lærer), og det er både spennende og morsomt. Vi er to stykker, og det er jo skikkelig luksus å være to lærere i klasserommet og kunne følge opp elevene ekstra. Hverdagen blir nok verre.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det må være rart at mannen er borte så mye. Jeg synes det er rart bare sambo er borte noen få dager, jeg :sjenert:

Det høres spennende ut med praksis, og du har nok rett i at hverdagen blir verre, men da er du jo mer rutinert også? :)

Koselig å se deg her igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Eg skjønner at det er rart at mannen er borte men dette klarer du. Praksis er nok morsomt men sikkert også slitsomt. Kva klassetrinn er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må være rart at mannen er borte så mye. Jeg synes det er rart bare sambo er borte noen få dager, jeg :sjenert:

Det høres spennende ut med praksis, og du har nok rett i at hverdagen blir verre, men da er du jo mer rutinert også? :)

Koselig å se deg her igjen :)

Vi får jo satse på at jeg får masse erfaring etterhvert ;)

Eg skjønner at det er rart at mannen er borte men dette klarer du. Praksis er nok morsomt men sikkert også slitsomt. Kva klassetrinn er det?

Litt slitsomt, men gøy! Og egentlig mindre slitsomt enn å ta vikartimer. Har 9.klasse.Høres sikkert litt texas ut, men de er veldig greie. Og så er det jo en morsom alder :smilbla:

Veldig koselig med så kjappe hisninger her, etter at dagboken har ligget i dvale en stund... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...