Gå til innhold

tommelines tanker


tommeline

Anbefalte innlegg

Siden jeg nå endelig har blitt gift,er det vel på tide å stenge bryllupsdagboken og få seg vanlig dagbok i stedenfor... :sjenert:

Vel, vel... dette var starten på min nye dagbok, så får vi se hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så utrolig lite inspirert til å jobbe for tiden. Håper det bare er sånn den-første-uken-etter-ferie-syndrom. Kjedelig i alle fall :tristbla: Burde jo være klar med ny giv etter ferie.

Hadde veldig bra ferie, men ble jo litt spesielt ettersom det var bryllup oppi det hele. ;)

I dag skal presanger byttes. Er heldigvis ikke så veldig mye vi trenger å bytte, men det blir jo litt. Noe fikk vi dobbelt, og noe hadde vi fra før. Morsomt med mye nytt er det uansett! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer som kone og med ny dagbok!  ;)

Takk takk :)

Fint med noen bruder her inne og... selv om jeg ikke har vært så mye innom bryllupsdagboken din har jeg jo fått med meg litt av planleggingen din ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

:velkommen: med ny dagbok då . Gratulerer heiter d vel sikkert :ler:

Eg gler meg til å følge med på dagbokskrivinga di her då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomsthilse, Spidergirl :vinke:

Liker besøk i dagboken min :)

Stor hage er en ny opplevelse... og litt strevsomt. Plenen må slås i helgen. Og det er masse bær jeg ikke har plukket... :sjenert: Men fikk nå plukket bringebær i går, ikke så mye, men ble rørt og spist til lapper i går kveld :sikle:

Jepp, jepp.. store mål for helgen. Eller, for store mål bør jeg ikke ha. Utdrikningslag for en veninne i morgen, og da er vel formen deretter på søndag... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tommeline!!!

Gratulerer som Fru og gratulerer med ny dagbok! Leste om dagen deres og den hørtes jo perfekt ut!!! Tenkte på deg på dagen deres da vi var på Maldivene.

Må vel skaffe meg ny dagbok,jeg òg nå, når jeg ikke er brud lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Escada: takk for velkomsthilsen :smilbla: Morsomt med nye folk i min nye dagbok.

Jullan: Så fint du fant vegen til denne dagboken og. Leste om dagen din og, og det høres ut som vi kan være godt fornøyde begge to! Bryllupsreisen vår får bli litt seinere, men Maldivene hørtes jo heeeeerlig ut :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppelure!

:vinke:

Gratulerer med en ny verden, en verden og hverdag som gift kvinne! ;) Koselig det, må besøke den nye dagboken din også altså!

Sendte deg forresten en PM nettopp, tenkte jeg kunne hjelpe deg med størrelsen på bildene dine, og sier selvsagt ikke nei til en titt "på kjøpet"! *s*

Tør jeg spørre om dere har noen planer om små etterhvert!??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare inn for å skryte av hvor staselig flotte dere var på den store dagen! :hjerte:

Redigerte bilder er sendt i retur - håper det er godkjent! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg mail, TT. Du er nå en engel her på forumet :engel: som vil hjelpe meg :klem: .

Små ja... hehe... vi får nå se. Ikke noen konkrete planer riktig enda, men vi har jo lyst på barn begge to etterhvert . Det er jo egentlig ikke så mye å vente på egentlig, vi har jobb, hus og bil og har endelig blitt gift ;) . Så det er vel mer mentalt å instille seg på familieforøkelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld i stua:)

Begynt å tenke litt på småtroll eller?? ;)  :smilbla:  :babysmokk:  :klem:

Bare tenke foreløpig... Bare tørrtrening foreløbig :ler: . Men jeg er jo 28, så det blir kanskje ikke så veeeldig lenge til vi prøver.

Rolig kveld i kveld. Mannen har reist bort for å være med i 30-årsdag i morgen. Så da er det hjemme-alene-kveld. Litt deilig det og av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med bildene var vanskelig, men nå har jo snille Teddy lagt dem inn her : Tommelines Bryllup :klem:

Var på utdrikningslag til en veninne i går. Veldig artig. Har bare så vidt truffet noen av de andre veninnene, så det er jo kjekt å bli litt kjent før vi skal i bryllup. Dagens store oppgave var prøvedykk på Villmarkssenteret. Har aldri dykket før i mitt liv, men det var veldig artig. Underlig følelse å svømme rundt, og liten kontroll på hvor langt ned jeg var.

Ellers gikk jo dagen med til masse drinker, quiz og presanger.

Dagen i dag tror jeg ikke jeg skal ha de store ambisjoner for... :roll: Ikke fyllesyk, men litt slapp er jeg jo... :ler: (drikkeformen er ikke hva den en gang var... :forvirret: )

Endret av tommeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heeeei! :vinke:

Der var du! :) Gratulerer med ny dagbok!

Så utrolig stilig med bunadsbryllup! :) Så flotte dere var, og brudebuketten din ser også veldig fin ut!

Så gøy med utdrikningslag! Dykking er bare utrolig artig, både jeg og H dykker aktivt. Det er helt utrolig fantastisk å dykke, en helt ny verden! :rosasmil:

:ler: Kjenner til det der med drikkeformen gitt.... Blir ikke så mye festing som når man er yngre, så når jeg først er på fest/ute nå, er jeg helt ødelagt dagen etter... :ler:

Ha en fin søndag uansett! ;)

:klem:

Endret av Lille My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig stilig med bunadsbryllup! :)  Så flotte dere var, og brudebuketten din ser også veldig fin ut!

Takk for det :) . Var veldig fornøyde selv også!

Sovnet på sofaen etter å ha spist en sein frokost, og da jeg våknet igjen var dt laaangt på dag.

Har plukket litt rips som jeg har fryst ned. Burde skaffe meg en saftkoker, har så masse ripsbusker i hagen. Og jeg er ikke så begeistret for rispsyltetøy. Så da blir det rips med vaniljesaus til dessert utover høsten i stedenfor. Kanksje skal jeg slenge meg på smoothiestrenden, rips på jo egne seg til det (i alle fall hvis det kombineres med noe litt søtere).

Skal på tur om en times tid. Jeg og en veninne har hatt ambisjoner om å være flinke å gå opp på en fjelltopp i nærheten her, men vi har vel ikke levd helt opp til ambisjonene... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så trøtt og lite inspirert til alt mulig for tiden... :Gjesp: Får håpe det bedrer seg.

Må slå plenen i dag, den trenger virkelig å bli tatt nå. Men det er da ikke noe gøy å slå plenen... vel, vel det er vel ikke så lenge igjen av gressesongen heller.

Tilbake til jobbing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...