Gå til innhold

tommelines tanker


tommeline

Anbefalte innlegg

Aaaahhhrggg.... :frustrert: Urinveisinfeksjon.... :sur:

Det er noe av det mest irriterende jeg vet om. Jobber hjemmefra, løper på do, spiser tranebærtabletter og passer på å få i meg masse drikke... Håper det blir bedre snart, hvis ikke er legen neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:troest: Så kjedelig med urinveisinfeksjon.. :tristbla:

Håper du blir fort frisk! Ellers så MÅ du jo bare ta deg en tur til legen!!!

Kan jeg spørre deg om en ting? Nevnte du noen andre enn mannen din i talen??

Håper du får en fin dag, uten urinveisinfeksjon!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snar helg!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Har fått antibiotika i dag, så da regner jeg med at jeg blir bra snart :smilbla:

Og i morgen skal vi hente bryllupsbilder. Spennende å se hvordan de ble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig med hilsener her :smilbla:

UVI er på tilbakeveg. Heldigvis!!!

Var i Bø og hentet bryllupsbilder. Sååå fine :hjerter_rundt: Nå gjelder det bare å velge riktige til forstørring og takkekort. Får sette oss ned og se nøye på dem!

Så dro vi til Skien på besøk til en venninne og samboeren som nettop har kjøpt seg hus. Fint hus, og veldig koselig å se dem igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første korpsøvlese etter ferien i dag. Er alltid godt med ferie fra korpset også, men nå blir det kjekt å komme i gang igjen. :tommelsmil: Ikke minst å treffe de andre igjen.

Kanskje burde jeg teste at fløyten fortsatt virker etter ferien? Den har jo bare samlet støv i sommer... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo!!!! :vinke:

Så flotte dere var på bildene!! Så ut som rene eventyret!!

Husker ikke om du har sagt det før...men hva slags bunad er det? :sjenert:

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo!!!! :vinke:

Så flotte dere var på bildene!! Så ut som rene eventyret!!

Husker ikke om du har sagt det før...men hva slags bunad er det? :sjenert:

Ha en fin kveld! :klem:

Takk for det, cons :smilbla:

Det er Fanabunad (i Bergen) jeg har, men litt spesielle farger. Du har sikkert sett den før, men rødt liv og blå bånd.

Ha en fin kveld du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Spidergirl og Lille My :vinke:

Jeg er og glad for at herket er på veg bort! Men syns det henger i lenge denne gangen.. :frustrert:

Vel, vel. Første korpsøvelsen for i år. Låter alltid like fælt. Men vi er da i gang, og alltid morsomt med nye noter!

Har også blitt valgt inn i styret, så det blir første styremøte på torsdag.

Ha en fin kveld :klem: !

Nå skal jeg sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tommeline!

Så utrolig fine dere var!!!!! Så ikke bildene før nå.... Så stilig med bunadsbryllup!!!

Menn i bunad er så flott,altså! Har prøvd å overtale min mann,men foreløpig uten hell.....

Lykke til med valg av bilder! Vet det er vanskelig,sliter med det samme....

ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg husker det må jeg lage denne linken til eplekakeoppskrifter.

Har så mye epler i hagen, så tenkte å bake opp noen eplekaker som vi kan ha i frysen.

Og selvsagt spise noe med en gang... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urinveisinfeksjon er noe dritt....rett og slett. Lenge siden jeg har hatt det nå, men jeg hadde 8 på tre måneder.... auauauau!!!!! :sur:

Så bra at bryllupsbildene ble flotte!! Ligger de her et sted i et album, eller? Må nesten lete litt jeg da.

Korps er gøy! Spilte da jeg var yngre, men slutta etterhvert. Det tar en del tid da, og jeg hadde så mye annet jeg skulle gjøre...kanskje jeg skal ta det opp igjen? *tenke*

Kos deg med eplekaka! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for deg, Jullan :vinke:

Ja, bunad gjør noe med mannfolk, så jeg er glad min kjære ville ha det. Du får fortsette og mase... ;)

Tone: Har ikke lagt ut bilder fra fotografen, de har vi kun i papirformat. Men her er noen bilder som ble tatt av andre. Teddy Toria har lagt dem ut for meg, for det ble så mye kluss da jeg skulle prøve selv.

Ble ikke eplekake i går, men plukket et par kilo plommer på bare noen få minutter. Tenker jeg skal lage blommelikør. Holde på å lage kirsebærlikør og, dvs i går silte jeg av bærene og tilsatte sukker. Så nå skal det bare få godgjøre seg noen månder :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres nok mer imponerende ut enn det er med likør, Lille My ;) Bare å ha bær eller frukt og helle på sprit, la det stå, sile av og tilsette sukker, og så la det stå litt til. For at vi selv ikke skal bli helt fordrukket på likør, tror jeg vil skal satse på likør som julegave til enkelte.

Var i 40-årsdag i går. Morsomt, men jeg føler meg litt gammel når jeg begynner å gå i 40-årsdager til venner... :flau: Men jeg har jo ikke rundet 30 selv enda, så ingen grunn til panikk :smilbla:

Ryddeogvaskedag i dag. Kjedelig, men skal bli godt å få det reint! :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...