Gå til innhold

tommelines tanker


tommeline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, formen er mye bedre nå :) . Heldigvis!

Skriver litt om sykdomshelgen min her, i en annen farge så kan de som vil hoppe over....

Hadde hatt vondt i magen i løpet av forigen uke, men sånn har jeg det fra tid til annen, og det pleier å løse seg (bokstavelig talt) etterhvert. Men ikke denne gangen... Søndag var det så vondt at jeg dro til legevakten. Jeg så da ut som jeg var gravid i ganske mange månder, men det var da luft. Etter å ha tatt rønten sendte de meg av gårde til ahus pga utvidet tykktarm. De lurte på om det var tarmslyng jeg hadde. De fikk stukket et rør opp og fikk ut en del luft, og videre fyllt med med diverse slik at jeg fikk tømt meg. Heldigvis var dette nok for å bli bra, så i går kveld kom jeg hjem igjen. Er hjemme i dag ettersom jeg er ganske slapp enda. Men det blir nok bedre

Takk for alle god-bedring-hilsener! :smilbla: De hjalp ;) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, litt av en strabasiøs og smertefull helg du har hatt! :troest:

Men godt å lese at det ikke var så veeeldig mye som skulle til (les: at det ikke var tarmslyng!) for at du ble bra igjen, og at du er på bedringens vei! ;)

Slapp av og hvil ut, bli frisk fort!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet det meste av dagen i dag, Cons :)

Orkideen: Ja, når det først var gale var det bra det var det minst gale. Kom meg fort igjen! :tommel:

Ja, Escada, nå har jeg det mye bedre ;) .

Nå venter jeg på at min kjære mann skal komme hjem. Han var jo borte hele forige uke, så det er så deilig å ha ham hjemme igjen. Han kom heldigvis samtidig som meg til sykehuset. Var veldig godt å ha ham med meg da! En å holde i hånden! :klem1:

Nå er det pølse og potetstappe på menyen :sikle: God å ha matlyst igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Har sendt deg en pm jeg ;)

Først og fremst: GRATULERER SOM FRU!!!! :hjerter::hjerter: Har lest om dagen din og sett bildene; Dere var jo alldeles nydelige og såååå flotte :hjerter_rundt:

Og kjekt å lese at dagen var super og alt gikk bra!

Men stakkars deg da, på sykehus og greier og greier... det der hørtes ikke noe særlig ut :tristbla: Men flott at du ble bra igjen da! Er det noe som kan komme igjen det der?

En stoooor trøste :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se deg igjen her inne, Leanora! ;) Med nytt nick og greier, men det skjønner jeg godt... Takk for skryt av bryllupsbilder :smilbla:

Hei Seroxata, kjekt med et nytt fjes i dagboken :vinke:

Jullan og Isola: Ja, mannen min er kjekk å ha! Jammen er vi heldige som har skaffet oss en sånn :ler: .

Formen er absolutt bedre!

Tilbake på jobb igjen, men får prøve å ta det litt rolig denne uken.

Og jeg dropper nok hytteturen jeg skulle på til helgen. Føler for å ta det helt med ro til helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart helg :hoppe: Gleder meg til å slappe av sammen med min kjære mann! Må finne på noe godt til middag i dag...

Men først noen timer til på jobb! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snart helg :hoppe: Gleder meg til å slappe av sammen med min kjære mann! Må finne på noe godt til middag i dag...

Da er vi to!! Har gledet meg til fredag hele uken...mannen har vært så opptatt med jobben, så nå skal det bli godt med tv-kveld og god middag... :)

Blir lasagne her....alltid like godt... :sikle:

Kos deg i kveld da vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bra, Leanora! :tommelsmil: Litt slapp, men det får man tåle ;)

Lasagne var en god ide, cons! Kanskje blir det det her og. Men nå er jeg så stappet, for vi har fått kake på jobben (var to som sluttet).

:klem: til deg og Escada!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...