Gå til innhold

tommelines tanker


tommeline

Anbefalte innlegg

uff...er litt treg med bilder fra bryllupet jeg... Har ikke ordnet album, ikke fått bildene fra fotografen og heller ikke framkalt bildene fra bryllupsreisen.. :overrasket:  Må skjerpe meg...

Ønsker deg en god dag! :klem:

Men du giftet deg jo etter oss, cons, og vi fremkalte jo ikke før nå... så sånn sett er du ikke treig :ler: (men vet ikke om vi er de beste å sammenligne seg med...). Nå har jeg limt inn bilder FRAM til bryllupet. Har ikke kjøpt album til selve bryllupet enda, men vi har fått noen flere bilder, så vi skal vel fremkalle ENDA noen bilder :roll::ler:

Men har limt inn bilder fra to andre bryllup vi var i i vår/sommer. Koselig mimring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Alt vel med deg?

Guri, blir litt stresset jeg, mtp. alle som har fiks ferdige album og takkekort... Har ikke kommet så langt. Er i dialog med fotografen, men så har han som fotograferte oss nettopp forsvunnet inn i militæret og vi må snakke med en annen osv osv. TTT = ting tar tid! :sjenert:

Ha en fin dag da, tommeline!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alt bra, Orkideen! :tommel:

Ingen grunn til å stresse med bilder enda, men det var jo typisk at fotografen hadde reist avgårde da..

Funderer på hva jeg skal lage til middag i dag... har noe asparges jeg må bruke, men hva kan jeg gjøre med de?? Finner nok på noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Asparges er veldig godt til fiskepudding i hvit saus. Det bruker vi i hvert fall :sjenert:.

Endret av Hannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får du en hilsen fra ei som er helt tullete her :ler:

Bilder fram til bryllupet ja :sjenert: . Der må nok jeg melde pass :rodme: Tror ikke jeg har limt inn bilder det siste året jeg (foruten om fra bryllupsboka og litt gjennom årt i albumet til supergutten vår). Tar du i mot oppdrag eller ?? :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble god middag ja, Escada og Hannen :smilbla: Svinefilet med ovnsstekte poteter og lettkokt asparges til :sikle:

Mett nå ja!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: WEEEEEEEEE :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Bryllupsbilder i posten i dag!!!! Så nå skal det bli takkekortskirving. Veldig fornøyd med bildene vi forstørret også!

Men jammen koster det flesk :sjenert: ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsbilder i posten i dag!!!! Så nå skal det bli takkekortskirving. Veldig fornøyd med bildene vi forstørret også!

Men jammen koster det flesk  :sjenert: ....

:hoppe::hoppe::hoppe: Sååå GØY :danse:

Ja, da har du litt å styre med framover :)

Men helt enig :Nikke: , det koster flesk :sjenert:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Bryllupsbilder i posten i dag!!!! Så nå skal det bli takkekortskirving. Veldig fornøyd med bildene vi forstørret også!

Men jammen koster det flesk  :sjenert: ....

Det koster en god del, men det er et minne for livet. Forhåpentligvis er dette noe dere bare gjør en gang i livet også og da er kostnaden i grunnen overkommelig. Kos deg med bildene.

Endret av Hannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at bildene har kommet! :hoppe:

Vi har også akkurat bestilt masse bilder fra bryllupet.. Gleder meg ikke akkurat til å begynne og lime i album jeg heller... :roll:

Nåja, det må gjøres!

God natta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Leanora, Hannen, Isola og Seroxata! God morgen til dere!

Ja, morsomt med bilder! Og takkekortskrivingen går egentlig ganske radig. Ble ferdig med nesten halvparten i går, men vi har vel de som er mest å skrive på igjen. Prøver å skrive litt mer enn "takk for den fine vasen", spesielt til de som var i bryllupet.

Lurer på hvor vi skal henge brudebildet... :klø: Vet ikke om jeg er helt for at det skal henge i stuen... Men vi måtte jo liksom bestille et til oss selv også :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm...ja du giftet deg vel før meg du ja... Men alle de andre som giftet seg dagen etter meg er jo også godt i gang med takkekort.. :sur:

Men tror bildene fra fotografen er klare snart nå. Håper ihvertfall!

Ha en flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal ta det helt med ro, cons! Vi var i bryllup både i mai og juni og har ikke fått takkekort derfra enda... Begynner kanskje å bli på tide med det fra mai... God helg til deg og! :klem:

Og god helg til Orkideen! :klem:

Jobbe jobbe... gleder meg til helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Radig du er med takkekortskriving :blomst: Her går det unna i en fei :ler:

Vi og funderte en del på det med brudebilde av oss selv. Det endte med at vi forstørret et sånt vanlig tradisjonelt oppstilt et til å ha i stua, og et litt anderledes et som vi ikke forstørret, til å ha i TV stua. Tror det blir kos egentlig å ha et i stua:hjerte:

I dag er det fredag og snaaart helg!

Håper du får ei riktig så god helg tommeline og koser deg maks :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Så søte dere er på bryllupsbildene, tommeline!! Er det Hardanger bunad du har på deg? Var veldig fin uansett!! Stilig når herrene bærer bunad også.

Ha en strålende helg :klem:

Endret av synseren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...