Gå til innhold

tommelines tanker


tommeline

Anbefalte innlegg

Leanora: To brudebilder var ikke så dumt. Tror kanskje vi henger vårt i trappeoppgangen, der er det tømmervegge, og vårt bonderomantiske bilde passer nok godt der ;) .

Ecada: God helg til deg og :rosasmil:

Jullan: Prøver å være flink med takkekortene. Må kjøpe ny gullpenn... her skrives det så blekket spruter...

Synseren: Takk for skryt :smilbla: Det er fanabunad jeg har, men den er mer vanlig med skarpere rødfarge og ensfargede grønne eller blå bånd. Og den er jo ikke helt ulik hardangerbunaden heller. Manne min har Nordhordaladsbunad. Enig, selv den mest pinglete mann blir stram i bunad :sjarmor: (ikke det at min er pinglete da... :sjenert:).

I dag er det ryddedag. Skal ominnrede et rom, så der har vi en jobb... Men det er så fint vær at egentlig burde vi heller vært ute i dag. :briller:

Men først må jeg dra mannen min opp av sengen...

Endret av tommeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Isola og Escada! Hadde en fin helg ja!

Ble ikke akkurat ferdig med alt vi skulle, men vi fikk da orden på en del. Endelig har vi fått plassert alle bøkene våre i noenlunde system. Har vært bare kaos! :ler:

Nå har vi vært på middagsbesøk hos mormor. Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til dere og; cons, Hannen og Synseren!

Hadde en morosm korpsøvlese ja. Men innser at jeg har litt øving foran meg. Masse noter som skal spilles på konsert om noen uker. Ikke så veldig flink til hjemmeøving at det gjør noe... :sjenert:

Glatt på vegene i dag, hørte at flere biler hadde kjørt av vegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Glatt på vegene i dag, hørte at flere biler hadde kjørt av vegen.

Huff, det nærmer seg vinteren mer og mer for hver dag :(. Det er nok snart på tide å legge om til vinterdekk.

Ha en flott dag :klem1:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

En stund siden jeg har vært her inne nå :roll: , men jeg er jo ikke meg selv om dagene vet du (man kan jo bli sprø :eeeh: av mindre :ler: )

Hva spiller du? Brass eller janitsar? Jeg for min del er helt :hjerter: for brass...

Jeg studerer til bibliotekar så jeg kunne gjerne kommet og organisert bøkene dine :sjarmor: Har du ryddet dem etter sjanger eller alfabetet da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) 

En stund siden jeg har vært her inne nå :roll: , men jeg er jo ikke meg selv om dagene vet du (man kan jo bli sprø  :eeeh: av mindre :ler: )

Hva spiller du? Brass eller janitsar? Jeg for min del er helt :hjerter: for brass...

Jeg studerer til bibliotekar så jeg kunne gjerne kommet og organisert bøkene dine :sjarmor: Har du ryddet dem etter sjanger eller alfabetet da?

:klem:

Skjønner godt at du ikke er helt deg selv for tiden! Er jo veldig spennende!!!

Spiller i janitsjar. Spiller fløyte så det har egentlig aldri vært noe alternativ... ;)

Og bøkene... hva slags system... blir lett blanding. Romaner for seg selv, og jeg insisterer på at de skal alfabetisk (noe mannen min syns er litt hysterisk :ler: ). Og så har vi prøvd å sortere litt etter hva det er; skolebøker for seg, naturbøker, reisebøker, leksikon og atlas etc. Ville nok ikke blitt godkjent av en bibliotekar, men så er det ikke noe bibliotek heller da...

Nå har mannen min dratt på møte med Røde kors, så jeg tror jeg skal følge opp mine store ambisjoner om å øve :sjarmor: .

Er forresten fornøyd med meg selv med at jeg har fått gått meg en liten tur i dag. Kombinerte med tur innom en koselig interiørbutikk like ved her for å kjøpe brusdagspresang til en veninne jeg skal til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Seroxata, Escada og Synseren! KOselig med hilsner fra dere! :klem:

I går var jeg i bursdag til en venninne og fikk vite at hun er gravid. SÅ koselig! De giftet seg i vår, og det var tydeligvis en plan å begynne med familieforøkelse ganske snart etter det! har ikke så mange av mine nærmeste venninner som har barn, så det var veldig koselig!

Og jeg må si at jeg ikke får mindre lyst på barn av sånt... :sjenert::ler:

Synseren: Vi er seks fløyter i korpset. Ganske passe i forhold til resten av besteningen. Fløytegruppene i korps kan ofte være litt.. hva skal jeg si... for mange jenter/kjerringer som higer etter 1.stemme, men syns vi er en fin gjeng. Men øving skader ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at venninnen din er gravid! Neste mann ut i venneflokken er kanskje deg? ;) 

I den venninnegjengen er det ingen umulighet... men vi får nå se da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg må si at jeg ikke får mindre lyst på barn av sånt... :sjenert:  :ler:

Næmen, hva er det jeg leser, tommeline begynner kanskje å bli litt mer barnssyk :hoppe: SPENNENDE :)

Når din tid kommer, så skal iallefall jeg være bankers her inne å støtte deg i de ekle og forferdelige "altfor-spente"-dagene for å se om tante kommer, slik som du var inne og støttet meg :klem:

Så du spiller fløyte du :) Det er jo et nydelig instrument (kan jo ikke sammenlignes med de pipete klarinettet i allefall :ler: )

Ha en strålende dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...