Gå til innhold

tommelines tanker


tommeline

Anbefalte innlegg

Håper det blir ordentlig høst til uka :) Deilig å gå i varmere gensere og puste inn superfrisk luft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også det er litt koselig at det begynner å bli høststemning ute. Da kan jeg tenne stearinlys på kvelden og holde på med broderiet mitt. Vi har hatt en nydelig sommer i år og da er det mye lettere å takle overgangen til mørkere og kaldere tider.

:klem:

Ja, det er gode muligheter for å kose seg inne, og det gjør vi go ;)

Her er det ingenting som minner om høst enda. Varme temperaturer og sol har vi her  :sjarmor:.

Kjekt at du trives som student. Når en trives yter en bedre tror jeg.

Ønsker deg en fin fin helg  :klem:!

Får håpe jeg yter bra! :tommel:

Håper det blir ordentlig høst til uka :) Deilig å gå i varmere gensere og puste inn superfrisk luft :)

Jepp, jeg har egentlig fått min dose sommer for i år, så høsten er velkommen. Men det trenger ikke regne så masse...

Har hatt en travel helg, så ikke noe tid foran datamaskinen... Ser ut som det blir en travel uke også. Jobbing og studier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til dere og, Seroxata og Litlelady! :klem:

Merker at dagene bare flyr for tiden! Med fulltidsstudier og jobbing blir det travelt, og det er jo alltids noe man burde ha lest... :sjenert: Men så lenge jeg trives er det jo bra. Blir bare mindre tid på Kg :tristbla:

Har kjøpt konfirmasjonspresang til kusinen min i dag. Vanskelig med sånne presanger syns jeg. Skal helst være noe skikkelig. VI endte i alle fall opp med ettbinds leksikon. Kjekt å ha, og ikke noe man går og kjøper seg selv uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som kan klippa gresset for dg då? ;)  Ha en fortsatt fin søndag.. :sjarmor:

I wish.... :roll:

Er en bra søndag! Har vært huslig av meg og laget eplesyltetøy! Har aldri gjort det før. Konklusjon: masse arbeid, men veldig godt! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink husmor du har vært da! :kose:

Var en fin konfirmasjonsgave det altså, kommer til å få god bruk for den i livet! (*noterer tipset bak øret*)

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver så godt jeg kan med å være flittig husmor, men jeg lykkes ærlig talt ikke så veldig ofte... bare glimter til av og til :ler:

Prøver derimot å være flittig student. Begynte bra, men er nok ikke den beste i klassen (ikke at det er målet). Får heldigvis en del vikartimer også, så tjener lit penger. Det må til.

Men nå er det andre omgang i fotball her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og har tusen tanker i hodet på ting jeg burde gjort:

-plukket epler

-ordent meg praksisplass

-ryddet

-sendt ut noen brev

-lest pensum, skrevet ferdig noe greier

-lest ferdig boken som var septemberbok i Ciaras bokhjørne

Vel vel, bare å begynne... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med gjøremålene, jeg skal på Ikea idag jeg. :rosasmil:

Ikea er moro :hoppe: Men farlig farlig... ender alltid opp med mye mer enn det som er planen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea er moro :hoppe: Men farlig farlig... ender alltid opp med mye mer enn det som er planen :ler:

Du kunne ikke advart med FØR jeg dro da? ;):sjarmor:

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kunne ikke advart med FØR jeg dro da?  ;)  :sjarmor:

Hehe.. det var det da...

Men nå vet du det til neste gang i alle fall ;)

Nå er jeg skikkelig irritert på noen av mine gruppemedarbeidere på studiet. Vi skal ha innlevering på mandag, men det er noen som ikke gir lyd fra seg i det hele tat... :frustrert::frustrert::frustrert:

Ut å plukke epler :smilbla: Håper det får opp humøret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og har tusen tanker i hodet på ting jeg burde gjort:

-plukket epler

-ordent meg praksisplass

-ryddet

-sendt ut noen brev-lest pensum, skrevet ferdig noe greier

-lest ferdig boken som var septemberbok i Ciaras bokhjørne

Vel vel, bare å begynne... :sjenert:

Er i gang i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og har tusen tanker i hodet på ting jeg burde gjort:

-plukket epler-ordent meg praksisplass

-ryddet

-sendt ut noen brev

-lest pensum, skrevet ferdig noe greier-lest ferdig boken som var septemberbok i Ciaras bokhjørne

Vel vel, bare å begynne... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg skikkelig irritert på noen av mine gruppemedarbeidere på studiet. Vi skal ha innlevering på mandag, men det er noen som ikke gir lyd fra seg i det hele tat...  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:

Oh no! :troest: Håper det ordner seg! :kose:

Hjalp det på humøret og plukke litt epler? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: hjelper en klem på humøret el? :)

Idag har eg fri... og skal kose meg med Ikea katalogen som kom i posten igår..litt kakao og kosedress... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no! :troest: Håper det ordner seg! :kose:

Hjalp det på humøret og plukke litt epler? :klem:

:klem: hjelper en klem på humøret el? :) 

Idag har eg fri... og skal kose meg med Ikea katalogen som kom i posten igår..litt kakao og kosedress... :sjarmor:

Både klemmer og epler hjelper stort på humøret :smilbla: Og at det er helg og jeg skal på jentetur, og at det har vært en kjekk dag på jobb! Dagen startet rævva... åpnet en mail fra en av de jeg er på gruppe med i studiene, og det var bare provoserende. Men så kom jeg på skolen, og selv "versting"elevene var greie, så da ble jeg i godt humør!

Nå er det snart pakking på gang her, og så sette seg i bilen og ture av sted :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...