Gå til innhold

tommelines tanker


tommeline

Anbefalte innlegg

Kan tenke meg deg er slitsomt med slike energibunter ja! Men bra du trives! Føler du at de ser på deg som en "kul lærer" eller? Møtte en venninne som jobber i ungdomsskolen nå, og hun ble litt overrasket over at de ser på henne som en "kjerring".. :ler: Hun er jo ganske ung, og trodde egentlig at hun skulle bli den "kule ungdommelige læreren"... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, kul og kul... vet ikke helt jeg, cons. Men en av elevene tippet i går på at jeg var ca 30 år, og det stemmer jo ganske bra (selv om det er 1,5 år til jeg fyller det). Men egentlig ser jeg ikke på det som ett mål å være så utrolig kul i elevenes øyne, tror de heller trenger stødige voksenpersoner i livet sitt.

Snø i dag... :sjokk: og jeg som trodde våren var på veg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kul og kul... vet ikke helt jeg, cons. Men en av elevene tippet i går på at jeg var ca 30 år, og det stemmer jo ganske bra (selv om det er 1,5 år til jeg fyller det). Men egentlig ser jeg ikke på det som ett mål å være så utrolig kul i elevenes øyne, tror de heller trenger stødige voksenpersoner i livet sitt.

Snø i dag... :sjokk: og jeg som trodde våren var på veg...

Enig med du! Og +/- 1-2 år ved tipping er jo slett ikke galt, selv om man ofte helst ser at folk tipper man er yngre...i allefall etter fylte 23! :grine2: Verden er rar! Hele veien fra 0 - 23 har man bare lyst til å se eldre og eldre ut. Men så får man lov til å kjøpe alt av sprit og faen på polet, og man vil se yngre og yngre ut igjen! :ler2:

Snø ja... Du er ikke alene om å være :sprettoy: for det nå!

Ha en fin dag!

:klem:

P.S.

Hevnen blir søt ja! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, man vil vel være evig ung... Men har veninner som av og til har problemer med 20-årsgrenser, og det er ikke alltid like festlig når man er 26-27 år...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gjort noe jeg aldri har gjort før, nemlig pilket! Litt sært kanskje... men har en venninne som driver litt med det, så hun fikk meg med ut. Fint og stille vær, men ingen fisk... Men kjekt var det! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å pilke då... ;) Rolig og koselig ting det der... værtfall når æret også er bra! :)

Alderen ja.... har nett hatt bursdag.... uff er ik så altfor kjekt å bli eldre.... kunne hold med 23 år synes jeg..! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline

Pilking har jeg aldri prøvd meg på. Tror ikke jeg har tålmodighet til å sitte lenge om gangen og se ned i et hull i isen :ler:. Men med fint vær og godt selskap er det sikkert koselig.

God helg, Tommeline :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner at det ikke er så viktig å være "kul" lærer.. Bare syns det er så rart det at man føler seg ung, og husker hvordan det var å være ungdom.. men likevel syns liksom ungdommene at det er så stor forskjell på oss og dem. Men slik har det vel alltid vært. Husker når jeg gikk på barneskolen og så ungdomskoleelever gå forbi, de var jo bare sååå voksne! :ler:

Ha en flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Du må ha ei god helg :klem:

Alder er rart. Me har ein lei tendens til å bli litt for opptatt av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litlelady: 23 år er da ingen alder! :ler:

Hannen: Vi hadde ikke akkurat tåmodighet til å stirre ned i samme hullet hele tiden, derfor laget vi maaaange hull! :smilbla:

cons: Ja, merkelig det der med alder... jevnes heldigvis ut etterhvert! ;)

Spidergirl: God helg til deg og! :-D

Sitter litt sliten nå... var i 60-årsdag igår, og det tok ganske av. Var vel hjemme 3-3.30tiden... og i dag skal jeg i 30-årsdag. Hard helg med andre ord!! Men selvsagt veldig moro med fest og fyll og spetakkel av og til! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna ja! Kose deg på fest da!! Regner med at det blir en rolig søndag på deg i morgen... ;)

Ha en fin lørdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Høres ut som du har en travel helg med bursdag i går og fest i dag! Blir vel godt å slappe av i morgen tenker jeg :).

Ha en fortsatt fin helg, tommeline! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndagsklem til dere cons, Synseren og Spidergirl! :klem:

En liten tur innom her før jeg skal legge meg :sove:

Har som sagt vært en hard helg! Var morsomt på 30-årslag i går, men det tok faktisk mest av på 60-årsdagen... tror det morsomste var ballongdansen sånn ganske seint utpå natten, 50 gærne (en del godt voksne) mennesker med ballong på foten som i forskjellig grad prøver å danse/sprekke ballonger så godt de kan... :ler: Det er jo godt å vite at en god fest ikke går over med alderen...

I dag har vi spillt konsert med korpset. Det var jo hard nok avslutning på helgen! Men bra oppkjøring til NM å spille for publikum.

Skal ta meg en dagbokrunde til uken! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Du har hatt en travel helg høres det ut som, men det virker som du har hatt det moro. 50 gærne personer som holdt på med ballongdansen var sikkert et morsomt syn.

:klem:

Endret av Hannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballongdansen måtte jeg le av :ler:

Ellers synes jeg også at alder er finurlig. Særlig hvordan mange absolutt skal gjøre seg opp en mening om hvem du er og hva du har opplevd på bakgrunn av alderen. Har blitt forhåndsdømt ekstremt mange ganger på grunn av det, irriterende! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ciara og Hannen: Ja, ballongdansen kan anbefales ved en passende anledning! :danse:

Kjenner noe greier i halsen. Har ikke tenkt å bli forkjølet nå altså!!! :frustrert: Får lage meg en kopp te og spise appelsin (c-vitaminer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du må ikke bli syk! Du får slappe og få en lang natts søvn i natt, så blir du bedre. Søvn er ofte den beste medisin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Håper ikke du blir syk, tommeline. Spis c-vitaminer du, så skal du se at det går over.

Ballongdansen hørtes moro ut, tenker det ble latter i lokalet hvor det foregikk!!

Ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Ciara og Synseren

Skal spise c-vitaminer jeg! Så går det nok bra. Har ikke timer i dag, så får slappe av her hjemme. Er vel sånn typisk tid å bli syk på, er rundt -10 om natten og morgenen, mens om dagen er det varmt i solen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...