Gå til innhold

tommelines tanker


tommeline

Anbefalte innlegg

Gjest #Spidergirl#

uff det er så mange som er syke no for tida. Dei eg bur med trur eg har influensa. Kjipe greier.... Drikk te med sitron!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Te med sitron... det har jeg ikke hørt om før (at skal hjelpe mot forkjølelse altså). Men verdt å prøve :tommel:

Må bare si at lokalavisen her slår til: Kommer på kino: "Gymnastikklærer Pedersen".... det var en ny vri! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Litle Lady!

Internett har vært litt nede her, så lite tid på dataen... blir jo helt hjelpeløs når det er tull på dataen. Hvordan klarte vi oss egentlig før?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi, så masse hilsener og klemmer her inne... :hoppe: Blir glad da ja!

Tror jeg må stikke innom dagboken din Isola, har jo ikke fått med meg at du har dratt til andre siden av jordkloden (selv om jeg har visst at du skulle dra...).

Er på bedringens vei i alle fall. Doper meg på nesespray og kryper sammen på sofaen når jeg kommer hjem fra jobb... Er vel det beste jeg kan gjøre...

Må forresten irritere meg litt over været :frustrert: . Akkurat da jeg trodde at det skulle bli vår, og solen virkelig skulle begynner snøsmeltingen, kommer det ENDA mere snø. Nei takk, vi har meeer enn nok fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Lengter etter våren akkurat som deg. Etter å ha sjekket met.no fant jeg ut at det skal bli litt kaldere igjen :sur:. Jeg vil ha vår.... *drømme*

Det er bra du er på bedringens vei tommeline, ikke noe moro å være syk :tristbla:. Viktig å ta det med ro og pleie seg selv da pleier en å komme seg fortere!

Ønsker deg en god natt! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gooood morning! :rosasmil:

Godt å høre at du er på bedringens vei, men håper du blir HELT frisk snart! :kyss:

Snø??? Er 25 grader her.. :sjarmor:

Neeeida, skal slutte å være kvalm jeg... :ler:

Håper våren snart kommer, vinteren har vart sykt lenge i år!

Ha en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin uke du og, LitleLady :klem:

Synseren: Tror alle vil ha vår nå... sol og sommer :klem:

Isola: Hysj! Vil ikke høre om 25 grader... :ler:

Jo, jeg vil jo egentlig det. Bra du koser deg i alle fall! :klem:

Hørte på radioen at de varsler flom i bekker og elver på østlandet når det blir mildvær... er jo så mye snø som ligger. Men det måtte bli ca 10 grader og storsmelting hvis det skulle skje, og foreløbig har jeg ikke sett noe til de 10 gradene... :sjenert: Bor uansett ikke i faretruende nærhet av noen bekk eller elv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat fått vite at en venninne av meg har blitt mamma til en liten tulle :babyjente: Ble litt overrasket for terminen var ikke før i begynnelsen av mai, så en del uker for tidlig ute. Men alt sto visst bra til med mor og barn, og det er jo det viktigste. Så får jeg ringe seinere og gratulere og høre om det hele. Men tenker jeg venter litt, bare noen timer siden fødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er formen blitt bedre?

Vi er mange som er drittlei været nå. Nå får det jaggu meg slutte! :ler:

Så moro at en venninne har blitt mamma. Synes alltid det er så hyggelig med babyer, og spesielt koselig å besøke dem på sykehus! :) Veldig rørende.

Og Isola, hvor i verden er du? *misunnelig* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Må forresten irritere meg litt over været  :frustrert: . Akkurat da jeg trodde at det skulle bli vår, og solen virkelig skulle begynner snøsmeltingen, kommer det ENDA mere snø. Nei takk, vi har meeer enn nok fra før!

Her laver snøen ned enda det er en varmegrad ute :frustrert: . Men temperaturen er på vei oppover og det velger jeg å tolke som at våren er på veg :hoppe:.

Hørte på radioen at de varsler flom i bekker og elver på østlandet når det blir mildvær... er jo så mye snø som ligger. Men det måtte bli ca 10 grader og storsmelting hvis det skulle skje, og foreløbig har jeg ikke sett noe til de 10 gradene... :sjenert: Bor uansett ikke i faretruende nærhet av noen bekk eller elv...

Vi bor heldigvis heller ikke i nærheten av elver eller bekker som kan flomme over. Så for min del kan det bare bli mange varmegrader og strålende sol. Hvis det absolutt må dale ned noe fra oven, så får det komme i flytende form ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Isola, hvor i verden er du? *misunnelig* ;)

Er i Australia jeg.... Så et godt stykke unna! :)

Så koselig med baby i vennegjengen!! Farlig for babysyken det der...

Helt enig med Cons, det er farlig for babysyken det!!! ;) Blir du også babysyk av sånt eller? Det gjør iallfall jeg, spesielt når jeg leker med tantebarna mine...

Håper du føler deg bedre i dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...