Gå til innhold

B-B å Luise's self-service Kafé


Luise

Anbefalte innlegg

*sukk* Av og til tror jeg at jeg bor i feil land. Bensin er grisedyrt her akkurat nå. :sur: Kunne godt tenkt meg noen liter billig-bensin til min lille bil. Den bruker ikke så mye, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du

Da er jeg på nett igjen. Og jeg har lest hva som har skjedd den siste tiden. Kan ikke du åpne en billig-bensin-stasjon for utvalgte nordkvinner? Min bli bruker dessverre MYE bensin, og det er dyrt nå.

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettie, Bettie....løp og hent hageslangen og så kan jeg se om jeg kan få lånt en og så kopler vi sammen laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang slange og padler over med, så Blondinen kan selge oss bensin. :ler:

(Du fikser det, vel, Blondinen ? )

Håper det har vært en fin dag i nabolandet i sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hageslangen er klar - har du gummibåt, Cata, så kan vi padle i vei.

Se opp Blondinen - plutselig kommer to damer padlene i din retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine2: Nei da 2 hageslanger - hmmmmmmmmmm tror desverre ikkje det er nog :grine2: Men dere skulle ellers vere kjempemye velkomma til å besøke meg :):)

Endret av blondinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark Angel:

Om været blir fint skal jeg kjøre tur i B-B til noen gode venner. Jeg vil kooooooooose meg masse YEP YEP

Bettie og Cata:

SO SORRY at jeg kan ikkje hjelpe dere med bensin, og nå er det ikkje engang billig mer

:riste:

KOOOOOOOOOS DERE MASSE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei... Nå er du på full fart mot side 2 igjen.

Og vi kan komme padlende og hente bensin i bøtter, vi. :) Sant ja, Bettie?

Håper du har en fin lørdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kjempeflin til å ro. Har gjort det i hvert fall fem ganger. Skal snakke litt med Cata om hvordan vi skal løse dette. Men - er ikke bensinen billig lenger? Huff da.

Ja-ja. Du får ha en fortreffelig søndagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen, altså.....Bettie, innen vi klarer å ro til Danmark med bøtter og spann så er heeeelt sikkert bensinen billig igjen. :ler:

Ble lørdagskvelden så bra som du trodde, blondinen? Håper søndagen viste seg fra sin beste side også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: Jeg gleder meg så mye til å få besøk a Cata og Bettie at jeg likefrem hopper :hoppe: Men dere må få ta på noen kjempevarme klær for jeg tror rotura kan bli utrolig mye kall :ler::klem::enig: :enig_anim:

:smilejente: :heiajente: :smilejente: :heiajente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, hi... :ler::ler: Med våre kunnskaper om roing så trenger vi ikke så mye varmt tøy. Vi kommer nok til å bakse så mye unødvendig med årene at vi holder varmen av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:smilejente: Da bruker jeg kanskje ikkje å venta med kaffe nå?? :ler:

Bensinpriserna hopper opp å ner å det kan lett vere nesten 1 kr. forskjel på prisa I SAMME BYEN - Det er bare så sprø :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du får vente litt med å sette over kaffen, blondinen

Cata - jeg har ei bøtte og et stort melkespann. Og så har jeg en åre. Vet du hvor vi kan finne resten?

Ha en fortsatt fin kveld, blondinen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...