Luise Skrevet 3. august 2005 #1 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Endret 18. november 2006 av Luise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. august 2005 #2 Del Skrevet 3. august 2005 Gratulerer med ny dagbok. Kommer denne i tillegg til de andre, eller skal den erstatte en eller begge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 4. august 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 4. august 2005 Hei Cata Vet ikke, men kunne ikke finne utt av å skifte navn på gamla dagboka kanskje dette blir en middagsdagbok :grine2: :smilejente: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 4. august 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 4. august 2005 Venter bare på att det blir tirsdag så B-B kan få fleire krefter å komme å kjøre ordentlig, er så lei hver gang jeg skal opp a bakke å har en enneløs stripe a utålmodike bilister etter meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. august 2005 #5 Del Skrevet 4. august 2005 Ja, det må være litt kjipern. Så den skal få flere krefter ja? Da blir det nok fart i svingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 4. august 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 4. august 2005 Ja, jeg må nesten ha med meg en sterk person som kann hjelpe "hende" op a bakkerne :grine2: så det blir gøy å få noe mer "fut" i hende den liten B-B MENNNNNNNNNN fart i svingene da velter hon jo bare - tre jhul kjører ikke så gott igjennom en sving som fire. :smilejente: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. august 2005 #7 Del Skrevet 4. august 2005 Hei! Går litt i surr i alle disse dagbøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. august 2005 #8 Del Skrevet 4. august 2005 Nå blir det enklere å følge med på B-B og Blondinens "krumspring". Lettere å følge tråden i en dagbok, ja. Hmmm, skjønner at 3 hjul ikke er så greit hvis det skal gå fort i svingene. Du må ikke havne i grøfta, vet du. Men det blir sikkert fint når B-B får litt mer "muskler". Tross alt må hun kunne ta seg fram i motvind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. august 2005 #9 Del Skrevet 4. august 2005 Hei på deg! Bra med en dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 4. august 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 4. august 2005 :grine2: Hei Cata Tror du jeg er en sirkusartist da du nevner krumspring :grine2: Okei sorry, det var en mye dumm vits Ja det blir gøy med muskler i B-B :smilejente: Fighter: Ja, nå må det bli lettere å følge mine manga krumspring :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. august 2005 #11 Del Skrevet 4. august 2005 Ja, nå vet vi hvor vi har deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 4. august 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 4. august 2005 Rett nog, Fighter Hvad kan en supermedlem som jeg ikke kan, og kan jeg betale via bankoverførsel?? :smilejente: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. august 2005 #13 Del Skrevet 4. august 2005 Du kan få din egen tittel, flere pm, legge inn bilder og lage blogg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 4. august 2005 #14 Del Skrevet 4. august 2005 Tusen takk for oppmuntringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 5. august 2005 Forfatter #15 Del Skrevet 5. august 2005 HEI så ble det igjen en solskinsmorgen hvor humøra er i topp å jeg bare skal kose meg masse med vennerne mine - å så er der 1 dag mindre till B-B skal till "bodybuilding" :grine2: :smilejente: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. august 2005 #16 Del Skrevet 5. august 2005 Hei og hopp. Håper du fikk en fin dag med vennene dine og at B-B holder ut til hun skal "bodybuildes". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 6. august 2005 Forfatter #17 Del Skrevet 6. august 2005 Hei og hopp Cata, jo det gik fint nog, men jeg sliter mye på vindusviskeren når det regner så mye En herlig morgen med solskin, å jeg håper det vil hollde hela dagen. Skal kanskje på market idag men syns ikke rett der er penger till det like nå, så jeg kjøper nog ikke noet. :smilejente: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 7. august 2005 Forfatter #18 Del Skrevet 7. august 2005 Hei å god morgen ALLA Vet ikke hvilke eventyr B-B å meg skal oppleve idag, men er i humør till lite ekstra spennenne iallefall :smilejente: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 8. august 2005 Forfatter #19 Del Skrevet 8. august 2005 Den dumme danske Blondine må se hvad sånn en mandag vill utsette meg for, er ikke spesiell glad idag men håper det kommer. (fatter ikke en brik av det der med linker på tross av fleire som prøver å hjelpe meg ). :smilejente: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 8. august 2005 Forfatter #20 Del Skrevet 8. august 2005 Prøver å se om det skulle lykes å lage den link fra signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg