Gå til innhold

B-B å Luise's self-service Kafé


Luise

Anbefalte innlegg

:klappe: :bukke: :velkommen: :bukke: :klappe:

Hei Vimsevips - lenge siden :sjarmor: ok ingen nett så går det lenger - fint nog at du besøker kafén min når du kann

:sjenert: Bettie lager melodier - jo om man kann kalde det en melodi når jeg trykker på feil tangent så det blir noe annet end det skule vere :grine::ler:

Har osse spillet ute et par ganger i sisste uke, og en gang med bare 1½ time frist og den annen gangen med 5 timers frist - lite tøfft ;)

:bukke: :enig_anim:

:klem: till alle gjestene på kaféen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:bukke: :smilejente: :blomst: TUSEN TAKK Bettie

musikk er min interesse og har veret det alltid og nå MÅ jeg bare spille :digge::plystre: kjøper kanskje nytt keyboard da jeg er ikke tilfress met det jeg har nå :sjarmor: jeg er nog mye spesiell og aksepterer bare det perfekte instrument :sjenert:

:heiajente: :smilejente: :klem1::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::heiajente: Ja mye lenge siden :heiajente::vinke:

jo da det er veldi bra her :bukke: så fint å se deg her på kaféen :klem1::tommel:

DU må ha en riktig fin senhøst osse, vennen min :klem: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Bettie og Cata :ler:

er man tankelesere :grine:

jo konserten gikk vekdi bra og folk klappet helt vildt :sjenert:

jeg hadde en utrolig koselig dag, ja :klappe::hoppe::hoppe: :bukke: :heiajente:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
:sjarmor: Hmmmmmmm spiller mye ute så jeg kunne like vel stenge kafé/salongen da dere gider ju ikke komme her, bare Bettie og Cata og et par andre. vill gjerne glede andre med å spille da det er moro for meg osse, så fra nu er det SELF SERVICE på kaféen :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

:sjarmor: siste besøk d. 29. 10. :overrasket:

da er det bare SLUTT

Luise stenger kaféen sin på alvar takkk for den tid vi har skrevet sammen og ha det bra allesammen :ironi:;):nissekonekyss::nissekonekyss: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...