Gå til innhold

B-B å Luise's self-service Kafé


Luise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:forvirret: Den virker - ja - men kors hvor lang den er :frustrert::frustrert: må da vere muligt å gjøre den kortere, like som Linkene dine ;)

:klappe: Like på en gang ble linken OK. :klappe:

:smilejente: :smilejente:

Endret av blondinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: UFF så tidlig jeg er oppe, men den liten "dame" skal ju på verksted å jeg kan bare komme hjem klokka 9 eller klokka ½4 i ettermiddag så jeg må se å komme med 9'eren. ;)

Ha en bra dag alle :)

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Venter så mye på å få beskjed om at jeg må hente hjem B-B ;) (Kaller henne osse Liten rødhette). :ler:

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Hadde jeg fortalt mekanikeren att B-B for en uke sedan kjørte med 22 kasser sodavand, ville han nog sige att det kunne hon ikke klare :ler: stakkels liten motor, den var så sliten å hadde kjørt 4000 kilometer mer enn den skulle ha klaret, fint nog, så nå blir hon nog osse billig i benzin når jeg får henne hjem igjen innom ett par dager. :)

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Etter masse "net trouble" er jeg ennelig kommet hit. :)

Greit dag med solskin - men jeg bare håper at B-B kommer tilbake fra verksted idag for jeg mangler hende så mye :roll:

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er glad du har en bok, for jeg ble litt forvirret over å se deg to steder.

Ønsker deg en god morgendag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: Nei, men kanskje hon kommer idag, om hon gjør så er hon mye frisk men må ikke jobbe for mye - hon skal ha "gjenopptrening" :ler:

Venter bare så skrekkeligt på att hon kommer :sjarmor:

:smilejente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forvirret: Er ikkje det orettvist att Gry har jobba tøfft for å få svenska KG forumma opp å stå å så er det nesten ingan som bruker det? Om jeg logger på den er jeg nesten alltid aleine på forumma :sur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjempesinna: Får hela tida a vite att det tar lengere tid enn de regnet med :kjempesinna:

Nå mener dere den skal bli klar imorgen å så får jeg nog a vite i morgen att den er ikke ferdig likevel :kjempesinna: :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: Det er ju nesten en heil uke jeg har ikke hatt B-B å kjøre i, å det var bestemt ikke derfor jeg kjøpte henne! så jeg er faktisk kjempe sinna på mekanikeren etterhånnen!! :frustrert: Om hon ikke er klar imorgen vet ikke jeg hva jeg kan finne på å gjøre :sur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har erfaring med at ting tar lengre tid enn beregnet - men ergerlig er det. Håper B-B er klar til tur i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: En gråværsmorgen som passer fint til humøra. tror ikke noe som helst bra å skulle helst ha sova hela dagen vekk. B-B kommer nog heller ike tilbake idag, iallefall skulle det undre meg om hon gjør det å osse er iorden. :tristbla::tristbla:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej med dig!

Jeg kan godt forstå at du savner BB - håepr hun kommer hjem snart (BB - betyr det Brigitte Bardo - eller? :ler:

Er innom for å takke for rosen og for å gi min danske venn en :klem:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...