Gå til innhold

B-B å Luise's self-service Kafé


Luise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: Hei hei Fighter, jo det ble ei veldi fin lørdag - men ikkje billig - 1 tank bensin for å kjøre runt 50 kilometer i sniglofart :grine2: :grine2:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt klart noe galt med kjøretøyet. Godt at lørdagen har vært fin likevel. Ha en fortsatt god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Så er det idag B-B skal till lege :roll: håper hon blir mye betre ;)

Er lite sinna indtill jeg vet hvad som er galt med dei liten, dumme B-B :frustrert:

Endret av blondinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja, Bettie det må mann jo sige, hon er kurert for "for mye gjennomgang i karburatoren" :ler: Tror hon blir billig i bensin nå osse :grine2:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-D Er like kommet hjem fra nabobyen å B-B opførte seg kjempefint, kjører nå op till 50 km/t a like vei å 30 - 35 km/t op a bakke å bruker ikkje mye bensin - kanskje 1/4 av det hon brukte da hon var syk, men hon skal seljes likevel om jeg kann. :-D

:heiajente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hei hei Bettie :)

Jo takk det er fint at hon er seg sjelv igjen dei liten skjit :ler::ler:

Nesten like før jeg ikkje vil selge henne :grine2: men hon blir sjenert så mye i trafikken att jeg må ha ei riktik bil selvom det koster mye mer på alle måter. :icon_frown: :sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:smilejente: Ei hvor jeg er imponert av B-B idag :smilejente:

Hon fikk full tank imorges å har kjørt minnst 130 kilometer å er ikkje tørstig endda, det må bli noe over 12 kilometer pr. liter å det blir mer ettersom tanken er ikkje tom endda - FLOTT KLARET -

kanskje hon skal gjøre bra inntryk på meg nå da jeg vill selge henne?? hon klarer ALLE bakker i 4. gear nå, dei litten skjit :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd å selge B-B nå når hun kjører så fint. Men jeg skjønner jo at du er litt lei, så mye problemer som du har hatt med henne. Og det er kanskje vel så praktisk med en "ordentlig" bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Det er rett nog, Cata, men jeg liker ikkje tanken om å kjøre i B-B når det blir snø på veien da hon er så liten å da må forhjula jo kjøre i mye snø så hon blir ikkje lett å styre. :roll:

Nå får jeg se om hon blir solgt på 14 dager, ellers får jeg nog beholle hende inntill våren kommer hit. :ler:

Problemea er ikkje så mye met B-B som met dei første "mekanikern" som "laget" hende, han gjorde att hon ble heil utroligt tørstik, men da hon kom till en RIKTIG mekaniker, da begynte hon å kjøre SUPERSKIKKELIGT igjen :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Danmark har dere vel ikke snø, vel...?;)

Men uansett hvordan det går så er det kjempeflott at B-B er frisk igjen. Så lenge du har henne har du et sprekt fremkomstmiddel, og når noen kjøper henne så får du såklart høyere pris for "sprek B-B" enn for "syk B-B".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Cata:

Du er rett igjen vennen mi :grine2: å på ei måte er jeg mye glad for B-B, men skal hon selges så er det NÅ da det ellers blir for kalt å da er folk ikkje interessert i å kjøpe henne ;) Å med runnt 15 km/l er hon ju ikkje ei svamp lenger. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Tror faktisk att B-B er oppe på 16 km/l å med mer enn 11 kr. pr liter er det ju bra nog. :ler:

Må till bursdag imorgen - gidder egentlig ikkje, men MÅ ta till det - får ikkje se ut som jeg ville helst :kjempesinna::sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Blondinen,

Nå hadde du jammen ramlet ned på side 2...-sånt går da ikke an. Håper du har hatt en fin helg så langt, selv med bursdagsfeiring som det ser ut som om du ikke var så altfor begeistret for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...