Gå til innhold

B-B å Luise's self-service Kafé


Luise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gå til reparatøren og klag. Med en eneste gang, hører du. (Vel, OK, kanskje ikke på en fredagskveld......) Det må jo være meningen at stakkars lille B-B skal bli sprekere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Cata: :)

Vill vente till jeg har fått regninga Å SÅ ................ :kjempesinna:

:heiajente: :smilejente: :kose::enig:

:sjarmor: Trille: :sjarmor:

Så du mener du skal styre meg, :grine2: ja prøv du bare :ler::ler: å osse på svenska KG'en :riste: :klø: :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur: Nesten ikke liv i B-B :sur: måtte i 1. gear for å komme opp a bakke (= 5 km/t)

vet ikke hva dei mekaniker har laget met B-B men er rasende på ham for 30 - 35 km/t er for liten for en 45 km's kjøretøy!!!!!!!!! :tristbla::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke bra ut i det hele tatt. Du må nok ta B-B med tilbake til "hospitalet" så hun blir skikkelig frisk i motoren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata:

Vet ikke hvad jeg vill gjøre like nå, må tenke over det :sur::frustrert:

skulle nog ha kjørt en annen sted hen å få hende laget - men det er for sent nå for der er ikke penge når tumpen har fått :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Tror jeg vil "bortadoptere" B-B jeg vill iallefall ikke la meg nøye med 30 km/t det kan jeg garantere for, da må man hellre kjøpe en "normal" moped som kjører 45 km/t uten allt det ekstra. :tristbla: En sånn kan man få laget alle steder å ikke bare noen enkelte steder sånn som B-B. ;)

:smilejente:

Endret av blondinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Bettie! Gå og klag. Når de reparerer så må de jo gjøre jobben skikkelig. Så mye vet jeg at 35 er ikke lik 45!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEi!

Dakar..er B-B syk..? :tristbla: Du får gi'n et spark bak, kanskje det hjelper??

Ja, kundene våre skulle bare visst hvordan vi sto og sparket i pc'ne deres som er på service...og vips, så funker de som en drøm! hahhah, neida, men er fristende mange ganger :ler:

Ha en fin uke!

klem, cosmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:) Cosmo, Cata og ¤Escada¤ :

Jeg har skrevet til fjolset som har saboteret B-B å tror ikke han blir gladnår han ser det jeg har printet ut! Han skal ALDRIG røre B-B igjen å kan få lov å vente på pengerne sine for saboteringen, å sånn blir det bare :frustrert:

Jeg har snakket med en annen reparatør å skal ta hende på hans verksted å så tror jeg hon kjører betre etterpå - ellers må jeg ju prøve ett tredie sted - men jeg håper det blir bra i morgen. :)

:heiajente::kose::klem1: :smilejente: Till dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...