Gå til innhold

B-B å Luise's self-service Kafé


Luise

Anbefalte innlegg

:) Takk Cata, jo jeg har overlevt bursdagen hvor jeg skulle vere sammen med "den fine familie" sådan en flok overlegne tosker. :frustrert:

:) Nå må jeg se å få mest muligt ut av denne solskinsdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

;) Hei hei alle snille folk på KG :vinke:

Skulle egentlig på langtur i B-B, men vet ikkje om det er penger til det :tristbla:

så jeg ønsker alle ei riktig fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;) Nå er det ei dag som dere som jobber liker mye EF - dag (ennelig fredag), for meg betyr det ikkje noe hvad dagen heter :sjarmor:

HA en kjempebra helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) B-B har kjørt veldi bra idag å er ikkje blet solgt endda :roll: det er andre "B-B'er" som er til salgs for mindre penger, så det blir ikkje lett :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondinen får vel osse ha dårlike dager  :forvirra:  :sjenert:

Klart du får lov til å ha dårlige dager du også. :klem: Håper denne uka har vært bedre. Avkalket kaffemaskin i B-B høres flott ut. Kom hjem fra ferie i dag og kjenner at kaffemaskin i bil også kunne vært noe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Kjempe tøff dag igårs da jeg skulle sitte i nesten 11 timer i tog, tør ikkje tenke på hvor mange timer det hadde taget i B-B å kjøre til København og hjem :grine2:

:) Cata: kaffemaskin i ei bil som bare kjører 45 km/t er bare kjempebra på langture :ler:

Endret av blondinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen! :klem:

Har hatt det kjempekos på ferie.

Hardt å være tilbake.. :roll::ler:

Hatt det fint siden sist da?

Hadde nok tatt lang tid til København med BB ja.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:grine2: Prøv oå regne med sirka 40 km/t som gjennomsnitshastikhet :grine2: :grine2: :grine2:

:klem: Greit å høre du hadde en koselig ferie, vennen mi :klem1::heiajente:

;) Undrer lite på hvordan B-B vil "danse" på veien når det blir snø og is :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida....det betyr ikke at ingen liker deg. :klem: Det betyr at det har vært fint vær i dag så alle har vært ute og gått tur eller noe, i stedet for å tilbringe tiden på KG. Bare jeg som er pinglete og holder meg innendørs. (Lest 1,5 bøker i dag ;) )

Håper du har hatt en fortreffelig søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Var ei tur i nabobyn å ordne noen saker å så at bensina var 30 øre billigere enn i Struer, men hadde ikkje penger til å tanke for. ;) men det var billig bensin likevel der jeg tanket i Struer. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...