Gå til innhold

B-B å Luise's self-service Kafé


Luise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem: Bettie :klem: Cata :klem: Epica :klem:

:ler: Så kjempebra å få vite at man ikkje er dum, spesielt når man sjølv kjenner sig sånn :bukke: :klappe::heiajente: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettie skrev

Hei du

Det er fredag - og det er godt. Ønsker deg en god fredagskveld

Detsamme ønsker jeg for deg vennen min :klem::heiajente: :bukke: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det jammen lenge siden jeg kikket innom her. Opptil flere dager. Hvordan står det til i nabolandet? Har du fått skikk på B-B så hun ikke blir så "bedugget"? Her er det snart på tide å få vinterdekk på bilen. Har bestilt time på torsdag, så da skal jeg være godt skodd for vinteren. Dvs. bilen skal :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:);):ler::klappe: Blannat dag må jeg sige

Mobilen gikk itu å ville plusselig ikkje ringe, da måtte jeg till nabobyn å fikk med meg noe gammelt bras inntill mobila min er OK ;)

Etter middag kjørte B-B og jeg till julemarket å jeg traf ei av vennerne mi :)

Tanket "saft" på B-B till 8,73 kr. pr. liter :klappe::)

Sitter akeine å får like lyst på å spille julemelodier på orgla mi :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei...kjære søte blondinen. Ikke julemelodier ennå, kan du skjønne. Det er ikke 1. desember ennå. Men julemarked høres gøy ut, da. Det kunne gjerne vi hatt her også. Kanskje jeg kunne funnet en lur julepresang eller tre.

Ha en fortreffelig kveld, med eller uten julesanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*sniker meg inn og hekser litt med orgelet slik at det bare kommer "vår"-sanger ut av det til 1. desember* :briller:

Simsalabim...

Klart du får spille julesanger - når det nærmer seg jul.

Er litt misunnelig for at du kan spille, i grunnen. Hadde orgel selv da jeg var tenåring og det var moro å spille, men slik jeg bor nå er det rett og slett ikke plass. Stua mi er mikroskopisk!

Heldig du!

Eller du blir i hvertfall heldig når du får mobilen tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille blondinen... Hvis det regner like mye i Danmark som det gjør her, så blir jeg bekymret for deg. Danmark er jo et ganske flatt land.

*legger igjen redningsvest og padler hjem igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...