Gå til innhold

B-B å Luise's self-service Kafé


Luise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Happy New Year!

Håper du får en flott kveld, og at år 2006 blir alt du har drømt om! Jeg skal danse meg inn i det nye året! :-D Håper det blir mange av de gode øyeblikkene, og at det blir fler smil enn tårer!

Mange klemmer fra Lille Ballerina :klem:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:idesmil: Jeg tror at jeg kanskje lukker dagboka da det er så lite å skrive om :sjarmor:

er osse irritert på at jeg har en sånn kjedelik avatar, er faktisk veldi irritert på alt nå :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata:

om man er irritert kan man tenke på å gjøre noe FORDI man er irritert, men jeg har ju ikke gjort det - har jeg? :klø:

ønsker jeg ku finne en søt og animeret avatar, er lei av den jeg har :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt! Blondinen kan ikke bare bli borte. Cata og jeg har jo en kaffekopp til gode - dersom vi finner ut at vi skal ro til Danmark etter bensin.

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Hvornår skal jeg sette på kaffen ?????????? kommer dere idag ????????? :ler:

Jeg bare HATER å skylde folk noe :klem1::kose: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sjarmor: B-B har vert veldi flink idag, hon har kjørt runnt 150 kilometer uten brok av noen art - flink jenta - men hon sparer mye på varmen :sjokkbla: jeg må fryse om jeg kjører langt i henne ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille B-B som oppfører seg pent. Men vi kan da ikke ha en blåfrossen blondine... *krysser fingre for varmere vær i Danmark*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev:

Snille B-B som oppfører seg pent. Men vi kan da ikke ha en blåfrossen blondine... *krysser fingre for varmere vær i Danmark*

TUSEN TAKK Cata jeg venter osse på litt mere varme :klem:

Epica skrev:

Grattis med ny avatar! 

Hatt en fin helg? 

Jo takk Epica helga har vert veldi bra for meg :klem:

Har bare vert litt kalld å kjøre i B-B :ler:

Endret av blondinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...