Gå til innhold

B-B å Luise's self-service Kafé


Luise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sjarmor: HEI :sjarmor:

Om jeg kan holle B-B på veien da skal jeg til frisøren min å ha sat krøllerne som jeg må ikkje få da håret mit er spolert :sur:

Bettie skrev

Må jo ha deg her inne, vet du.

Det forstår jeg ikkje

Ha en bra dag, om dere ikkje blåser vekk :klem:

Endret av blondinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente var at du ikke må forsvinne i vinden slik at du blir borte fra KG. Hvordan gikk det med frisøren. Klarte B-B å holde seg på veien slik at du kom fram?

Klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hey Bettie my very good friend :)

Det gik veldi bra hos frisøren min å håret er blond endda - men .............

Kanskje jeg skulle få lyst på ei anen farge til håra ???????????????????????

B-B var ei flink jenta å ble på veien uten de store problemer, men det svinget litt når vi ble overhalet av "B-B's storebrøtre"

Om jeg skulle bli vekk ifra KG da gjorde det nog ikkje noen kjempestor skade det må gå bra likevel tror jeg.

:heiajente::heiajente::klem1::heiajente::vinke::vinke::heiajente: :smilejente: :heiajente: :smilejente: :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;) B-B og jeg liker absolutt ikkje det vintervær som er kommet nå, jeg må afsted nesten ½ time tidliker enn ellers for å ku se ut av vinduerne på B-B da hon er mye lang tid om å bli varmet opp ;)

GO' HELG till alle :heiajente: :bukke: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men blondinen, da, du må ikke skifte hårfarge kan du skjønne. Det blir liksom ikke det samme med "B-B og rødtoppen" eller "B-B og brunetten" :ler: . Misunner deg vinterværet littegrann. Her er det sånn-midt-i-mellom vær. Akkurat kaldt og vått nok til å være ubehagelig. Skulle ønske det kunne bli litt varmere eller litt kaldere....

Håper ellers du har det bra. Nå er det jo noen dager siden sist du var inne og skrev her. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Funderer på om jeg skulle farge håret mit HOTPINK for å tulle :grine2:

Kanskje Cata blir veldi sur om jeg gjør det, så jeg fortsetter nog med å vere blondine :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Pink?? Nei, sint blir jeg ikke, men jeg kommer vel til å besvime av bare forskrekkelse hvis det dukker opp en lyserød blondine. :ler: Så det er nok bra hvis du fortsetter blondinetilværelsen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Bettie skrev

Du har ikke blitt pink - vel? Håper superblondinen fortsatt er blond

Nei ikkje endda, men .................. :grine2:

Lille Ballerina skrev

*skriver meg opp i fast leser boken* klem.gif

:sjenert: :bukke: :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Startet sånn lite :frustrert: da jeg hadde netop fått ny pære i den ene forlykte på B-B og kunne se at nå var pæren mørk i den annen forlykte :sur: (100,- pr. pære )

Veldi mye is på forruten, viskeren var frosset fast, ikkje mer sprinklervæske. :sinna:

Skulle kjøre å hente pakke for en veninne, i snø og isslag :blaaveis: veldi mange "riktike biler" kjørte allt for tett på når dere overhalet meg for fullt optrukna striper å svinet meg til :kjempesinna::kjempesinna:

Men nå er jeg vist blet litt glad igjen :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: NÅ er det lys i begge forlykter på B-B igjen :)

Hon opfører seg mye pent på ei glat vei faktisk å danser veldi lite på is, men varme :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Hadde like fått 2 nya pærer i forlykterna på B-B å hva skjer så idag?

den ene lykte lyser ikkje mer :forvirra: :forklar: :kjempesinna:

Nå men endda kan jeg tross alt kjøre i henne uten å fryse allt for mye :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...