Gå til innhold

B-B å Luise's self-service Kafé


Luise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sjarmor: Vet ikkje om ei B-B gidder klatre i de norske fjelde, så de er nog bare mer populære her i flade Danmark. :ler: :grine2:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: B-B har fått fri idag for det er ikkje penger til alt for mye kjørsel på tida, men da kan jeg ju bruke beina mi å få litt kondi på denna måte :hoho: :smilejente:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt som dere går :). Jeg bruker bilen, jeg. Neida, enten det er pga. økonomi eller frisk luft eller noe som helst annet så er det ganske fint å gå. Man får "luftet hodet" samtidig som man får trim. (Må visst ta meg sammen og begynne å gå....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Vet ikkje hvad du må, Cata, men jeg må gå noe mer for ikkje å "komme meg ut av fasong" allefall) :sjarmor: Endret av blondinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah en blonde mamacita! :kyss:

Ditt hår skinner som en vakker foss i måneskinn. Alt er som støv og ekskrementer rundt din vakre eksistens! :tronderbart:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Idag har B-B kjørt meg til frisøren min så håret kunne bli veldi fint :klem:

:smilejente: Ha en kjempegøy helg :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisør? Hva har du gjort med håret nå?

Det tar litt tid før Cata og jeg kommer. Hun har jo reist til Island, nå.

Kos deg i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Har vert ute i B-B å overlevt dei lokale trafikken - :kjempesinna::kjempesinna::frustrert::sinna::kjempesinna: hvor dere kjører tet på når jeg skal overhales, så etter skrammer på venster siden av B-B da jeg kom meg hjem :frustrert:

Folk kjørte nog etter "djunglelova å ikkje ferdselslova :sjarmor:

Endret av blondinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du bare møtte på uoppmerksomme og dårlige bilister i dag, Blondinen. Sender deg en tirsdagsklem jeg :klem:

Så håper jeg at den kan hjelpe litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva - er det noen som overser B-B? Det går ikke an! Godt at dere kom hjem hele og uten riper i lakken - begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B-B er da ikke så liten at de overser henne? :idesmil: Kanskje du kan sette fast noen skikkelig skarpe pigger på venstresiden av henne, sånn at nærgående biler får riper i sin lakk i stedet? :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) HEI Vimsevips :) HEI Bettie :) HEI Cata :)

NOPE ingen overser B-B dere blir bare irritert på at man ikkje kan kjøre 90 - 100 km/t bakom hende å jeg skulle nog helre sette på ei flok maleruller på venstresiden med hver sin skrikende farge :frustrert::ler:

:bukke: Takker Vimsevips så mange gange for tirsdagsklem, EI hovr det hjalp :bukke: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...