Gå til innhold

B-B å Luise's self-service Kafé


Luise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:frustrert: USHH B-B er veldi mye bedugga til morgen å det tar en heillivstid å få klaret ruderne, osse sjølvom jeg bruker el-varmeren :frustrert: tør ikkje tenke på hvordan det skal gå på vinteren USHH!!! :tristbla:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må ikke la B-B kjøre i bedugget tilstand. Det går ikke. Dere kan ikke ha nærkontakt med veigrøfta når dere er ute og triller. Kanskje det blir bedre hvis du dekker til frontruta med noe om kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære snille blondinen, hvor er det du gjemmer deg hen om dagene? Vi ser deg jo nesten aldri mer her inne.

*savner blondinen* :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor: Hei hei Bettie og Cata :sjarmor:

Kanskje jeg er ei "bamse-Blondine" :ler: sånn noen går i hi på vinteren :grine2:

:roll: Oplever ikkje mye i tida så hva kan jeg skrive? :forvirra::forvirra:

:klem: til Cata og :klem: til Bettie :smilejente: :smilejente: :enig: :enig_anim: :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joooo, jeg har kikket på rosene. Tusen takk :) . Håper du har en fin dag på tross av at B-B omtrent lar seg blåse av veien. I morgen har sikkert vinden stilnet av så du kan komme deg på tur igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Jo takk det er ikkje så mye vind idag :) Men jeg må se å finne en kraftiger varmeapparat til B-B så jeg kan se veien osse når det er kallt i været :)

HA' EN GOD HELG - ALLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Blondinen

Jeg fikk endelig tittet innom rosetråden og fant at du hadde gitt meg en rose. Det var kjempehyggelig. Tusen takk

Håper du har en fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hei hei goa venner :)

Har hatt en koselig helg till nå, men har brukt for mye money - Det skal nog bli koselig imorgen osse :ler:

Var hos frisøren min idag å på market å hos noen venner og koset meg veldi :ler:

:klem: till dere som titter innom :heiajente::enig: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også bruke penger. Hmmmm, frisør..der burde visst jeg også vært snart. Takk for tipset. ;) Høres forresten moro ut å gå på marked med gode venner. Jeg vil også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Bettie :klem: Cata :klem:

Ja jeg nyter altid å bruke masse penger (men ikkje etter at jeg hav oppdaget att det var for mye :tristbla: )

:ler: Det ble ei veldi koselig helg med masse godt humør :ler:

:heiajente: :smilejente: :enig::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg nyter altid å bruke masse penger (men ikkje etter at jeg hav oppdaget att det var for mye  :tristbla: )

:Nikke:

Akkurat det hørtes veldig kjent ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Vimsevips og :klem: Bettie :klem:

Klart at jeg kommer på side 2 da jeg bare er en "dum blondine" :ler:

Skal snart ha B-B til ettersyn da hon kjører mye tross alt. se om bremserne er vinterklar, å så må jeg se om jeg kan sette inn en varmeapparat så jeg ikkje blir stivfrossen av å kjøre i henne :ler:

:heiajente: :smilejente:

Endret av blondinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...