Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men har fått sansen for Mario, han viser at det er mere enn "pærra" drama i han😃😃

Anonymkode: d91c6...619

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men har fått sansen for Mario, han viser at det er mere enn "pærra" drama i han😃😃

Veldig enig med deg, han fremstår rett og slett som en likandes kar som i tillegg har både evner og tæl. Så langt er han min soleklare favoritt, og det hadde jeg ikke trodd på forhånd... 😄

Anonymkode: 0c8a3...0e0

• Liker 12
Skrevet
Spoiler

Trynet til Helene når hun fikk vite hun ikke lengre er lagleder med immunitet😈😂 

Og jakob som er såå stolt over seg selv over å ha komt så langt, det er ene og alene immuniteten som lagleder sin skyld🙄

• Liker 9
Skrevet

Åh, for en irriterende sesong. Bra med ny lagleder nå, og jeg håper de to forrige laglederne nå går ut. Så kan man nyte siste episodene i alle fall med en bra gjeng på tur.

Men ble skuffet over Eva i dag også, håpløst å komme med slike kommentarer for å unngå duell. Privatsituasjon har da ingenting med duell-valg å gjøre.

Anonymkode: 878de...073

• Liker 23
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Men ble skuffet over Eva i dag også, håpløst å komme med slike kommentarer for å unngå duell. Privatsituasjon har da ingenting med duell-valg å gjøre.

Jeg hadde valgt henne som motstander KUN pga det utsagnet der, herregud så provoserende!

Anonymkode: c2955...2b2

• Liker 21
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde valgt henne som motstander KUN pga det utsagnet der, herregud så provoserende!

Også en merkelig plan for å forsørge barnet sitt - deltakelse i 71 grader nord?! Dummeste jeg har hørt.

Anonymkode: 6572e...8ce

• Liker 26
Skrevet

Mistet helt respekten for Eva i dag. Forventer hun å skånes for dueller hele veien fordi hun er alenemor? 

Anonymkode: b2e87...1a8

• Liker 23
Skrevet

Tåpelig argument av Eva ja, men jeg forstår bare ikke hvordan hun mener at hun forsørger sønnen med å delta i 71nord??🤷🏻‍♀️🤔

Anonymkode: abb9b...7ad

• Liker 9
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tåpelig argument av Eva ja, men jeg forstår bare ikke hvordan hun mener at hun forsørger sønnen med å delta i 71nord??🤷🏻‍♀️🤔

Anonymkode: abb9b...7ad

De får vel kanskje penger for hvor lenge de er med, og så får vel vinneren en pengepremie? 

Anonymkode: d73cd...d2e

• Liker 1
Skrevet

Enkelte foreldre har dessverre denne innstillingen, de skal skånes pga barna, de skal velge ferie først, de skal foran i køen, de skal ha vindusplass osv osv osv. Selv om du har barn må du da klare å innrette deg etter samfunnets regler, det er ikke noe spesielt med deg bare fordi du har fått barn. Folk har fått barn i millioner av år!

• Liker 20
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De får vel kanskje penger for hvor lenge de er med, og så får vel vinneren en pengepremie? 

Ja det vet jeg da, men det er uansett den dummeste planen ever. Håpe på raske penger - voksent? Ta litt etterutdanning og få en bedre betalt jobb, ville vel de fleste voksne mennesker valgt. Sitter der og nærmest truer, som om det gjelder spesielle regler for henne, for hun er alenemor, så hun er BERETTIGET til å slippe å bli sendt i duell. Spyr av slike folk.

• Liker 11
Skrevet

Ble overrasket over den uttalelsen til Eva, men generelt så har hun virket høy på seg selv, så det er ikke så merkeligt heller.

Anonymkode: 004f8...82f

• Liker 7
Skrevet
På 5.11.2020 den 22.18, AnonymBruker skrev:

Gjør alle det? Trodde det kun var folk som ble spurt om å være med?

Anonymkode: 004f8...82f

• Liker 1
Skrevet

Jeg lo godt når Helene som er lagleder var den som grein,da de padlet😂😂trudde en lagleder skulle motivere osv😏

• Liker 2
Skrevet
På 5.11.2020 den 20.02, AnonymBruker skrev:

Veldig enig med deg, han fremstår rett og slett som en likandes kar som i tillegg har både evner og tæl. Så langt er han min soleklare favoritt, og det hadde jeg ikke trodd på forhånd... 😄

Anonymkode: 0c8a3...0e0

Njæææææ, herreguuud som han liker å høre seg sjøl prate... djiises, til å bli kvalm av.

På 5.11.2020 den 21.06, AnonymBruker skrev:

Åh, for en irriterende sesong. Bra med ny lagleder nå, og jeg håper de to forrige laglederne nå går ut. Så kan man nyte siste episodene i alle fall med en bra gjeng på tur.

Ja, du snakker... hun må virkelig sjemmes over det hun sa! Herregud, så irrelevant!!  Narsistisk dame!

Anonymkode: b15e8...a6a

• Liker 2
Skrevet

Hei alle sammen. Jeg har fulgt tråden en stund, og ville bare si unnskyld. Trodde dere overdrev mtp Jakob og Helene, men nå er jeg endelig ajour i denne sesongen - og dere hadde helt rett 😅 for noen forferdelige mennesker!

Syns forøvrig at Eva er helt rå, selv om den kommentaren var unødvendig. Men regner med at hun var desperat etter å bli med videre, og da kan man gjøre og si dumme ting. Håper det ikke kommer mer dumt derifra 😛

hååååprr Helene eller Jakob ryker til f ut snart!

Anonymkode: 7f797...252

• Liker 9
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns forøvrig at Eva er helt rå, selv om den kommentaren var unødvendig. Men regner med at hun var desperat etter å bli med videre, og da kan man gjøre og si dumme ting. Håper det ikke kommer mer dumt derifra 😛

Eva røyk jo ut, så det kan ikke komme mer dumt fra henne 😉

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eva røyk jo ut, så det kan ikke komme mer dumt fra henne 😉

Eh, nei hun røk ikke ut

Anonymkode: cdbe3...1b3

• Liker 4
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh, nei hun røk ikke ut

Anonymkode: cdbe3...1b3

Jo hun ble da slått ut av Yrja.

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo hun ble da slått ut av Yrja.

Det ble hun da ikke. Du blander nok med Ida. 

Anonymkode: 9e0ad...166

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...