AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #141 Skrevet 10. november 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ble hun da ikke. Du blander nok med Ida. Anonymkode: 9e0ad...166 Hm..kanskje det går litt i surr, ja 😊 Anonymkode: 6572e...8ce
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #142 Skrevet 11. november 2020 På 15.10.2020 den 18.54, Oransjesjel skrev: Slutten av programmet idag... Kleineste ever! Minoritetskvinnene og Ku klux kan... Jeezz.. Er det mulig!! Jeg klarer bare ikke den vattnissen der altså😠 Anonymkode: 92ce5...734 7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #143 Skrevet 11. november 2020 På 5.11.2020 den 22.34, AnonymBruker skrev: Ja det vet jeg da, men det er uansett den dummeste planen ever. Håpe på raske penger - voksent? Ta litt etterutdanning og få en bedre betalt jobb, ville vel de fleste voksne mennesker valgt. Sitter der og nærmest truer, som om det gjelder spesielle regler for henne, for hun er alenemor, så hun er BERETTIGET til å slippe å bli sendt i duell. Spyr av slike folk. Anonymkode: 6572e...8ce Hun er tannlege så skulle tro hun tjener nok til å forsørge seg og sønnen da... Anonymkode: 53f74...37b
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #144 Skrevet 11. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun er tannlege så skulle tro hun tjener nok til å forsørge seg og sønnen da... Anonymkode: 53f74...37b Syns det stod tannpleier, jeg. Anonymkode: 6572e...8ce 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #145 Skrevet 11. november 2020 Mario er helt konge 😍 Anonymkode: 92ce5...734 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #146 Skrevet 11. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det stod tannpleier, jeg. Anonymkode: 6572e...8ce Måtte dobbeltsjekke og ja hun er visst tannlegeassistent, men uansett de fleste jobber i Norge klarer man jo å leve av uten å tigge og be. Anonymkode: 53f74...37b 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #147 Skrevet 11. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er tannlege så skulle tro hun tjener nok til å forsørge seg og sønnen da... Anonymkode: 53f74...37b 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns det stod tannpleier, jeg. Anonymkode: 6572e...8ce 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Måtte dobbeltsjekke og ja hun er visst tannlegeassistent, men uansett de fleste jobber i Norge klarer man jo å leve av uten å tigge og be. Anonymkode: 53f74...37b Hun er tannlegeassistent, ja. Så vidt meg bekjent er dette en vgs-utdannelse, og dermed er det nok ikke så godt betalt. Hvis faren til barnet er ute/nesten ute av bildet, så er det nok ganske trangt økonomisk med den lønna. Jeg har allikevel veldig lite sans for måten hun prøvde å presse Daniel til å ikke velge henne. Men betyr det forresten at de får betalt for å delta i år? Vanligvis får man jo ikke det i den vanlige versjonen av 71 grader nord. Anonymkode: b2e87...1a8 7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #148 Skrevet 11. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er tannlegeassistent, ja. Så vidt meg bekjent er dette en vgs-utdannelse, og dermed er det nok ikke så godt betalt. Hvis faren til barnet er ute/nesten ute av bildet, så er det nok ganske trangt økonomisk med den lønna. Jeg har allikevel veldig lite sans for måten hun prøvde å presse Daniel til å ikke velge henne. Men betyr det forresten at de får betalt for å delta i år? Vanligvis får man jo ikke det i den vanlige versjonen av 71 grader nord. Anonymkode: b2e87...1a8 Hvis hun er tannlegeassistent, så har hun ikke fagbrev. Yrkestittelen er tannhelsesekretær om man har gått på vgs for å bli det 🤓 dvs hun har gått noe annet..eller ikke vgs i det hele tatt. Anonymkode: 7f797...252
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #149 Skrevet 11. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun er tannlegeassistent, så har hun ikke fagbrev. Yrkestittelen er tannhelsesekretær om man har gått på vgs for å bli det 🤓 dvs hun har gått noe annet..eller ikke vgs i det hele tatt. Anonymkode: 7f797...252 Vet ikke hva hun er utdanna, så svarer ikke på det. men, på generellt grunnlag så må folk, også hun, ta seg ei utdanning man kan leve av da. Har hun ikke fagbrev, nei, så er jo det et valg hun har tatt! Likt at noen velger å bli advokat eller sykepleier. Hun fortjener ikke å vinne, med de holdningene hun har vist.. Anonymkode: b15e8...a6a 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #150 Skrevet 13. november 2020 På 11.11.2020 den 20.38, AnonymBruker skrev: Vet ikke hva hun er utdanna, så svarer ikke på det. men, på generellt grunnlag så må folk, også hun, ta seg ei utdanning man kan leve av da. Har hun ikke fagbrev, nei, så er jo det et valg hun har tatt! Likt at noen velger å bli advokat eller sykepleier. Hun fortjener ikke å vinne, med de holdningene hun har vist.. Anonymkode: b15e8...a6a Mulig jeg er trøtt etter en laaaang dag, men skjønner ikke hvordan svaret er relevant til mitt innlegg. Jeg informerer bare om tannlegeassistent er en uten fagbrev. De som har gått tre år på vgs og fått fagbrev innenfor faget kalles tannhelsesekretærer. Episoden i går var ganske zzz... Anonymkode: 7f797...252
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #151 Skrevet 14. november 2020 Flaut at Jacob var så stolt over å ha vunnet utslagskonkurransen, oppgaven var jo bare å trille noen Boccia-kuler opp i noen hull. En konkurranse som ikke krever noen form for talent eller egenskaper. I tillegg var Helene HELT elendig, så det var jo veldig lett å slå henne. Anonymkode: b2e87...1a8 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #152 Skrevet 15. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Flaut at Jacob var så stolt over å ha vunnet utslagskonkurransen, oppgaven var jo bare å trille noen Boccia-kuler opp i noen hull. En konkurranse som ikke krever noen form for talent eller egenskaper. I tillegg var Helene HELT elendig, så det var jo veldig lett å slå henne. Anonymkode: b2e87...1a8 Selvfølgelig kreves det noen egenskaper. Hvorfor tror du Helene ikke fikk det til..... 🙄 Anonymkode: 0c8a3...0e0 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #153 Skrevet 15. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig kreves det noen egenskaper. Hvorfor tror du Helene ikke fikk det til..... 🙄 Anonymkode: 0c8a3...0e0 Ikke noen egenskaper som er noe å skryte av, i hvert fall. Helene virket i tillegg ikke motivert. Anonymkode: b2e87...1a8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #154 Skrevet 16. november 2020 Heier på Per Øyvind, jeg! Synes litt synd på ham som må føye seg etter de «unge». Han er hva, 40 år? Og de anser ham som en «pappa»😂😂 Kjøpe ferdig-pizza når de først endelig har mulighet til å lage ordentlig mat, og PØ tilbyr jeg også å lage den.. mer økonomisk var det vel heller ikke, tvert imot. Jaja. Yrja har irritert meg enormt gjennom episodene, men har heldigvis roet seg litt nå. Kan tydeligvis ikke lese kart/kompass og later som hun har full kontroll. Liker heller ikke Mario så veldig, synes han er falsk. Eva er kul unntatt den idiotiske trusselen hun kom med tidligere. Veldig usmakelig. Jakob overrasket i fjellklatring, men er jo litt spesiell. Og ganske morsom. Han trønderen er anonym, samtidig som han er ganske sytete. Deltakerne oppsummert. Anonymkode: 93b7e...16b 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #155 Skrevet 17. november 2020 Steffen høres sutrete ut hele tiden, klarer ikke å skjønne om han er negativ eller positiv. Samme stemmeleie hele tiden. Anonymkode: 220a0...1ef 2
Meadow Skrevet 17. november 2020 #156 Skrevet 17. november 2020 Jeg må bare si at jeg synes denne sesongen er fantastisk! Herlig gjeng, og veldig morsomt. Befriende at det ikke er "Birken-folk" i år. 6
Gjest Ludder Skrevet 18. november 2020 #157 Skrevet 18. november 2020 Altså, hva er galt med Jacob? Sier han har lyst til å sparke en fyr av scooteren bare fordi fyren valgte å hjelpe Tom, som spurte først, og ikke de. Jeg blir målløs. Og til å være skribent har han ikke et veldig imponerende ordforråd. Han hadde ikke lyst til å bli "strømmet" av strømgjerdet. Beklager at jeg hater på han så mye (jeg kunne skrevet enda mer men prøver å holde meg saklig), men jeg mister litt trua på menneskeheten pga han. Han setter seg sjøl foran i enhver situasjon og driter i at han utnytter andres goodwill. Takker gudene for at jeg ikke har en som han i vennegjengen min.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #158 Skrevet 19. november 2020 På 18.11.2020 den 16.36, Ludder skrev: Altså, hva er galt med Jacob? Sier han har lyst til å sparke en fyr av scooteren bare fordi fyren valgte å hjelpe Tom, som spurte først, og ikke de. Jeg blir målløs. Og til å være skribent har han ikke et veldig imponerende ordforråd. Han hadde ikke lyst til å bli "strømmet" av strømgjerdet. Beklager at jeg hater på han så mye (jeg kunne skrevet enda mer men prøver å holde meg saklig), men jeg mister litt trua på menneskeheten pga han. Han setter seg sjøl foran i enhver situasjon og driter i at han utnytter andres goodwill. Takker gudene for at jeg ikke har en som han i vennegjengen min. Enig🤮 skikkelig ondskapsfull! Spes i dagens episode. Anonymkode: 7f797...252 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #159 Skrevet 19. november 2020 Hvem gikk ut i dag? Anonymkode: 798dc...5a5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #160 Skrevet 19. november 2020 Spoiler YESS!!!! Endelig!!!!! 💪🏽 yrja!! ❤️ Og det falske crazy eyes-blikket : «gratuleler, velfortjent. Nå skal du vinne» 🤮 Dagens utslsgskonk Anonymkode: 7f797...252 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå