Gå til innhold

71 grader nord 2020


Gjest Frosendiva

Anbefalte innlegg

Gjest Frosendiva

Hva synes dere? Føler det nesten er litt for  mange ojj må jeg gå på tur damer.  Men skal prøve noen episoder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig skuffende, må jeg si... 
Og ihvertfall 4-5 av deltagerne har tidligere vært deltagere på Første Date på TvNorge. I tillegg til at noen (ihvertfall en av de) har vært med på Sex on the Beach eller hva det heter...

Dette sier meg at dette ikke er turmennesker, men mennesker som ønsker å vise seg fram. 
Vet ikke om jeg skal orke å se

Anonymkode: 967c9...d0d

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mariaisaa skrev:

Hun Helene virker jo helt håpløs

Ja, hun er ikke den skarpeste kniven i skuffen..
Husker hun var med på Første Date... For ei jævla møkkakjerring.
 

 

Anonymkode: 967c9...d0d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en parodi på 71 grader nord? 😅

Anonymkode: fb9da...0bf

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt navnet «På tur for første gang», dette programmet! Trodde deltagerne på 71 grader nord burde være litt mer turvante jeg. Dette er jo på grensen til uforsvarlig. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare folk under 30 med eller? Og hvorfor begynner de ikke i Lindesnes?

Anonymkode: 385ff...8da

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosendiva

Jeg ga opp  dette ble alt for flaut å se på. For meg har 71 grader nord alltid  vært en hylles til gleden å gå turer  og ikke vet som er mest u vant å gå tur. Og ikke minst reklame for sin egen bedrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier bare se 71 kjendis, men så epiosden i går (kanskje reprise- vet ikke.) Trodde vanlig 71 pleide å være sporty folk som elsker tur. Da jeg så litt på det for endel år siden var det jo nye tøffere enn kjendisversjonen.

Men det greiene i går?! De filmet jo bare de 2 jentene som sutret etter 100m omtrent..... ikke sporty eller turvant i det heletatt. Er vel satt sammen sånn for å skape friksjon og god TV I guess. Teit.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Frosendiva skrev:

Jeg ga opp  dette ble alt for flaut å se på. For meg har 71 grader nord alltid  vært en hylles til gleden å gå turer  og ikke vet som er mest u vant å gå tur. Og ikke minst reklame for sin egen bedrift.

Jeg vil ikke avgi noen dom etter å ha sett bare ett program, men var flere der som jeg ikke fikk noe godt inntrykk av....  Blir likevel litt spennede å se fortsettelsen da.  (Husker ikke alle navnene, men hun jenta som skulle være lagleder? Hva bidro hun med for laget?) 😄 

Anonymkode: 0c8a3...0e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til hun ene som er med, Ida (hun med tatoveringene) og er spent på hvor langt hun kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Deltakerne blir tydeligvis bare verre og verre!!     

En patetisk gjeng med fnisete sutrekopper...                 

Anonymkode: 6ed93...6c9

Snøfnuggenerasjonen 😁

Anonymkode: 71e34...01d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre jeg ble skuffa i går, men skal se et par episoder til, hvis det ikke blir bedre kutter jeg ut å se årets sesong. Trist, for jeg har stort sett alt av 71 grader nord. Håper selvsagt det tar seg litt opp.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.10.2020 den 20.43, AnonymBruker skrev:

Veldig skuffende, må jeg si... 
Og ihvertfall 4-5 av deltagerne har tidligere vært deltagere på Første Date på TvNorge. I tillegg til at noen (ihvertfall en av de) har vært med på Sex on the Beach eller hva det heter...

Dette sier meg at dette ikke er turmennesker, men mennesker som ønsker å vise seg fram. 
Vet ikke om jeg skal orke å se

Anonymkode: 967c9...d0d

Han ene laglederen og hun mørke , har de også vært med på første date? Klarte ikke plassere hvor jeg hadde sett de før😅

Anonymkode: f3a90...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt idiotisk opplegg av TVNorge. 71grader nord har da vel vanligvis gode seertall? Skulle ikke tro de må caste kvasikjendiser for å skape friksjon og drama.. dritkjedelig.

Vi får da nok avdanka realityfolk i kjendisversjonen?!

Gi meg heller ekte turglede TVNorge, dette blir for dumt.

Anonymkode: 5aa88...d1c

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han ene laglederen og hun mørke , har de også vært med på første date? Klarte ikke plassere hvor jeg hadde sett de før😅

Anonymkode: f3a90...0e9

Mario har visst vært med på Paradise Hotel og Ex on the Beach.
Helena har vært med på Ex on the Beach og Første Date.
Rebecca, hun mørke, har vært med på Første Date to ganger.
Jakob har vært med på Første Date.

Og jeg ser ikke bort i fra at noen av de andre også har vært med på noe realitygreier tidligere.

Anonymkode: 967c9...d0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det holdt med første episode for min del. Pleier alltid å se på det, men jeg orker faktisk ikke å på evig sutring fra pr-kåte byfolk. 

Nesten litt fascinert over hvor irritert jeg er. Jeg orker aldri å se på paradise hotel, ex on the beach osv, derfor har 71 alltid vært MITT program. Men nå har de jo besudla det også.. 

RIP 71grader nord. 

Anonymkode: 5aa88...d1c

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffende, masse realityfolk, og kun et par tre stykk over 30. Ingen godt voksne, liker når det er med kvinner/menn i 50 + årene som er turvante, sammen med alle aldersgrupper. Holder med en eller to som ikke er vant med å gå ute i naturen, i år føltes det som flertallet er i den kategorien.

Anonymkode: 53f74...37b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og ser på tirsdagens episode nå og kjenner igjen flere av deltakerne så trodde plutselig jeg så på kjendis versjonen. Har de hatt problemer med å finne deltakere denne sesongen? Virker liksom ikke som om så mange av dem har gått på den type turer før...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...