Gå til innhold

71 grader nord 2020


Gjest Frosendiva

Anbefalte innlegg

NumberSix skrev (3 minutter siden):

Nå er det en del år siden jeg så på dette programmet, men bestemte meg for å følge med i år. Har ikke litt av poenget vært at de skal komme seg til Nordkapp? Nå tusler de jo rundt og har finaledelmål på Hitra?  😅

Er vel en litt spesiell sesong i år grunnet Corona, som gjør at de har måtte gjort en god del tilpasninger. Blant annet bodd på båt hele veien. Finalen skal vel gjennomføres i nettet på Nordkapp

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym90059005 skrev (26 minutter siden):

Er vel en litt spesiell sesong i år grunnet Corona, som gjør at de har måtte gjort en god del tilpasninger. Blant annet bodd på båt hele veien. Finalen skal vel gjennomføres i nettet på Nordkapp

Aha, tusen takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltakerne har kjørt norskekysten med båt. De startet ikke på Lindesnes i år, men var det ved Preikestolen? De har en lang båttur foran seg fra Hitra til Nordkapp. Det er vel også grunnen til at de ikke har hatt skietapper i år, men veldig mye klatring. 

Anonymkode: 798dc...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Deltakerne har kjørt norskekysten med båt. De startet ikke på Lindesnes i år, men var det ved Preikestolen? De har en lang båttur foran seg fra Hitra til Nordkapp. Det er vel også grunnen til at de ikke har hatt skietapper i år, men veldig mye klatring. 

Anonymkode: 798dc...5a5

Vanligvis spilles den ordinære sesongen inn i april/mai, denne gangen har den blitt spilt inn på seinsommeren, ser det ut til, altså færre skimuligheter værmessig også.  

Anonymkode: d1f0d...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vanligvis spilles den ordinære sesongen inn i april/mai, denne gangen har den blitt spilt inn på seinsommeren, ser det ut til, altså færre skimuligheter værmessig også.  

Anonymkode: d1f0d...d9a

Ikke nordpå ihvertfall.. 😅 vi var så heldige at vi hadde snø og corona i sommer!

Anonymkode: 7f797...252

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Steffen klager helt vanvittig! Mens Mario er positiv og koser seg på tur! Håper virkelig ikke Steffen vinner dette, lite inspirerende å se på sutringen hans og at alt er feil.

Må bli Yrja eller Mario!

 

Anonymkode: 34f11...f6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):
  Vis skjult innhold

Steffen klager helt vanvittig! Mens Mario er positiv og koser seg på tur! Håper virkelig ikke Steffen vinner dette, lite inspirerende å se på sutringen hans og at alt er feil.

Må bli Yrja eller Mario!

 

Anonymkode: 34f11...f6e

Helt enig i dette.

 

Spoiler

Veldig skuffet over hvem som vant. Synes ikke han fortjente det, men, men... Heiet på Mario, men Yrja hadde også vært en verdig vinner. Steffen har survet seg gjennom hele programmet på lik linje med Helene, men ikke like ofte fordi han har vært mer utholdende og dermed har hatt færre andledninger hvor han har blitt så utslitt. Uinspirerende.

 

Anonymkode: 004f8...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jaja, da vant Steffen da. Det er jo fortjent, for han har jo klart alle etappene. Og så var han mye raskere nå i siste etappe. Men jeg synes Mario hadde fortjent det mer!

 

Anonymkode: 34f11...f6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Yrja, men heller Steffen enn Mario. Gratulerer!

(selvom han var en dust i begynnelsen).
 

Ble så overrasket forresten! Mario ser myyye eldre ut enn 22!

Anonymkode: 7f797...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ble så overrasket forresten! Mario ser myyye eldre ut enn 22!

Anonymkode: 7f797...252

Syns du? Jeg ble heller overrasket over at Steffen var 31.

Anonymkode: b2e87...1a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt for Mario å tape på målstreken! Han som vel kom rundt 4 timer tidligere i mål enn Steffen på en av de siste etappene og vant sin gå-etappe like før de kom til Nordkapp. Synes Steffen har survet en god del, men han skal ha for å ha gjennomført til tross for at han har vært redd. Men i mine øyne hadde Mario fortjent å vinne. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2020 den 23.29):

Syns du? Jeg ble heller overrasket over at Steffen var 31.

Anonymkode: b2e87...1a8

Ja.. altså.. jeg er typ ti år eldre, men får ikke rynker når jeg løfter øyebryna

Anonymkode: 7f797...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heiet litt ekstra på Mario, men jeg synes både Steffen og Yrja hadde vært verdige vinnere også 😊  Jeg syntes også det var fint å se hvordan Yrja tok det når finalen glapp, hun viste så mye glede og takknemlighet for å ha fått vært med på hele turen og alt hun hadde fått oppleve.

Mario falt jeg for med engang, han viste seg å være så mye mer en jeg hadde trodd på forhånd (det ble en fin påminnelse om å ikke forhåndsdømme noen!)   Dessuten synes jeg det er fantastisk av ham å ha gått ut med at han har ulceriøs colitt i en så alvorlig grad at han risikerer å få utlagt tarm. Det er ikke mange så unge gutter som hadde vært fortrolig med å gå ut i media med det, men at noen med kjendis-status gjør det er uten tvil til stor hjelp for andre unge som er rammet av sykdommen ❤️

Anonymkode: 0c8a3...0e0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 12.12.2020 den 7.30):

Jeg heiet litt ekstra på Mario, men jeg synes både Steffen og Yrja hadde vært verdige vinnere også 😊  Jeg syntes også det var fint å se hvordan Yrja tok det når finalen glapp, hun viste så mye glede og takknemlighet for å ha fått vært med på hele turen og alt hun hadde fått oppleve.

Mario falt jeg for med engang, han viste seg å være så mye mer en jeg hadde trodd på forhånd (det ble en fin påminnelse om å ikke forhåndsdømme noen!)   Dessuten synes jeg det er fantastisk av ham å ha gått ut med at han har ulceriøs colitt i en så alvorlig grad at han risikerer å få utlagt tarm. Det er ikke mange så unge gutter som hadde vært fortrolig med å gå ut i media med det, men at noen med kjendis-status gjør det er uten tvil til stor hjelp for andre unge som er rammet av sykdommen ❤️

Anonymkode: 0c8a3...0e0

Ja, Mario er en kanonbra fyr. Han fikk vist seg fra en flott side etter å ha vært med på Ex on the beach og Paradise og ikke minst etter den feste-fadesen fra i vår hvor han fikk pes fra Mads Hansen. Så det var herlig å se han blomstre i 71!
Det bor mer i folk enn først antatt:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...