AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #161 Skrevet 19. november 2020 Og hvorfor driver han å stryker seg over håret hele tiden? Sykt irriterende! Anonymkode: 7f797...252 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #162 Skrevet 19. november 2020 Endelig!! Anonymkode: 798dc...5a5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #163 Skrevet 24. november 2020 «Eg og yrja e nok meir enn bare venner». Så den 30-år gamle mannehateren og superfeministen fant seg det største snøflaket av alle. Den noen og tyve år gamle Mario 😂 For. Ett. Par! 😂 Anonymkode: 7badb...568 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #164 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): «Eg og yrja e nok meir enn bare venner». Så den 30-år gamle mannehateren og superfeministen fant seg det største snøflaket av alle. Den noen og tyve år gamle Mario 😂 For. Ett. Par! 😂 Anonymkode: 7badb...568 Snøflak, hvorfor det? Syns de passer bra, jeg. Anonymkode: 6572e...8ce 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #165 Skrevet 24. november 2020 Fantastisk fin episode uten krangling, bråk og sutring fra Jakob/Helene. Resten kan bli bra! Anonymkode: 8fd66...922 3
Gjest Malika Skrevet 24. november 2020 #166 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): «Eg og yrja e nok meir enn bare venner». Så den 30-år gamle mannehateren og superfeministen fant seg det største snøflaket av alle. Den noen og tyve år gamle Mario 😂 For. Ett. Par! 😂 Anonymkode: 7badb...568 Du er god på å dømme mennesker, det skal du ha. Du har nok en tabloid versjon av begge to. Og jeg skal innrømme at jeg trodde Mario var en fjott. Men han er inkluderende, ufattelig positiv og motiverende. Yrja kjenner jeg ikke like godt, men uansett: Om to mennesker finner hverandre så synes jeg det er vakkert. Love ❤️
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #167 Skrevet 25. november 2020 For en rå gjeng! for en opplevelse de fikk.. Koselig med litt kjærlighet, selv om jeg føler at Yrja er ganske mange hakk over på kulhetsskalaen enn Mario 😛 Er første gang jeg ser 71 mens det går på tv, og sliter med å vente til neste episode. 😛 har begynt å se på de gamle sesongene..prøvde å se sesong 19, men klarte det ikke.. Etter at de ble delt opp i jente- og guttelag, ble guttene helt oppsatt på å få ut jentene. For en Gjeng med klyser, spesielt Felix... Første sesongen jeg ga opp. Anonymkode: 7f797...252 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #168 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (19 timer siden): «Eg og yrja e nok meir enn bare venner». Så den 30-år gamle mannehateren og superfeministen fant seg det største snøflaket av alle. Den noen og tyve år gamle Mario 😂 For. Ett. Par! 😂 Anonymkode: 7badb...568 For. En. Kommentar. 🙄 Anonymkode: 0c8a3...0e0 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #169 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For. En. Kommentar. 🙄 Anonymkode: 0c8a3...0e0 Hvorfor det? Begge to lever av å eksponere seg selv (Mario er mer kjent enn hun dama, men hun prøver så hardt hun kan). De er ikke politikere, skuespillere, kongelige eller noe sånt. De ønsker å bli snakket om. Til personen som skrev at yrja er kul: 😂😂 Hun er det minst kule mennesket jeg har sett på tv. Fæl dame. Hadde heller hatt sutrepavene der inne enn henne. Det sier jo sitt. Anonymkode: 7badb...568 8
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #170 Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor det? Begge to lever av å eksponere seg selv (Mario er mer kjent enn hun dama, men hun prøver så hardt hun kan). De er ikke politikere, skuespillere, kongelige eller noe sånt. De ønsker å bli snakket om. Til personen som skrev at yrja er kul: 😂😂 Hun er det minst kule mennesket jeg har sett på tv. Fæl dame. Hadde heller hatt sutrepavene der inne enn henne. Det sier jo sitt. Anonymkode: 7badb...568 Du er vel en av de mange som ikke liker sterke damer. Er det en trussel for deg? Anonymkode: 6572e...8ce 7
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #171 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Til personen som skrev at yrja er kul: 😂😂 Hun er det minst kule mennesket jeg har sett på tv. Fæl dame. Hadde heller hatt sutrepavene der inne enn henne. Det sier jo sitt. Anonymkode: 7badb...568 Det minst kule faktisk 😂😂 Hun er fierce af. Enig med 👇🏼 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du er vel en av de mange som ikke liker sterke damer. Er det en trussel for deg? Anonymkode: 6572e...8ce Anonymkode: 7f797...252
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #172 Skrevet 27. november 2020 Synes det var veldig skuffende at Eva røk... og særlig siden det virket urettferdig, hun var med på å klatre det fjellet, og Per Øyvind kunne se hva hun gjorde under duellen, mens hun måtte ha snudd seg hvis hun skulle sett hva han gjorde. Anonymkode: fac36...6a6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #173 Skrevet 27. november 2020 Genialt av Mario at han flørter med Yrja. Hun tror de har en greie så han slipper bli valgt ut. Så da velger Yrja Eva til duell. Feministen Yrja velger den eneste kvinnen i gruppen siden hun har blitt bergtatt av en mann. Hun er nok ett bevis på at feminister er bitre kvinnemennesker som ikke får seg en mann. Med en gang hun trodde hun hadde noe på gang med en mann var det ikke lenger viktig å fremme kvinner. Anonymkode: a1be1...740 6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #174 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Genialt av Mario at han flørter med Yrja. Hun tror de har en greie så han slipper bli valgt ut. Så da velger Yrja Eva til duell. Feministen Yrja velger den eneste kvinnen i gruppen siden hun har blitt bergtatt av en mann. Hun er nok ett bevis på at feminister er bitre kvinnemennesker som ikke får seg en mann. Med en gang hun trodde hun hadde noe på gang med en mann var det ikke lenger viktig å fremme kvinner. Anonymkode: a1be1...740 Det var da svært så generaliserende. Anonymkode: fd86b...e32 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #175 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Genialt av Mario at han flørter med Yrja. Hun tror de har en greie så han slipper bli valgt ut. Så da velger Yrja Eva til duell. Feministen Yrja velger den eneste kvinnen i gruppen siden hun har blitt bergtatt av en mann. Hun er nok ett bevis på at feminister er bitre kvinnemennesker som ikke får seg en mann. Med en gang hun trodde hun hadde noe på gang med en mann var det ikke lenger viktig å fremme kvinner. Anonymkode: a1be1...740 Herregud... 🙄 Anonymkode: 0c8a3...0e0 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #176 Skrevet 27. november 2020 Dumt at Eva røyk. Glad Per Øyvind fikk bli da. Ut med Yrja! Etter å ha sett Mario på Paradise (eller hvor han var med), virker det som et flott par ja. Trodde ikke feminister ville ha den type menn.. og hive ut eneste dama på laget. Mario føler jeg faker det. Ikke måte på hvor jovial og omtenksom han liksom er. Tipper han kommer seg til finalen eller vinner hele driten. Jaja. Bare ikke Yrja vinner. Anonymkode: 93b7e...16b 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #177 Skrevet 27. november 2020 Meeen, iflg instagrammen til Yrja er nok ikke hun og Mario et par lenger. Og iflg instragrammen er relasjonen til Jacob den viktigste relasjonen hun hadde der inne. Wtf. Anonymkode: 93b7e...16b
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #178 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Meeen, iflg instagrammen til Yrja er nok ikke hun og Mario et par lenger. Og iflg instragrammen er relasjonen til Jacob den viktigste relasjonen hun hadde der inne. Wtf. Anonymkode: 93b7e...16b Det var vel ganske tydelig ut fra hva Mario sa at de ikke kom til å bli et par. Virker som om de (eller bare han?) hadde et behov for kos og nærhet, men at det var det. Anonymkode: b2e87...1a8
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #179 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det var vel ganske tydelig ut fra hva Mario sa at de ikke kom til å bli et par. Virker som om de (eller bare han?) hadde et behov for kos og nærhet, men at det var det. Anonymkode: b2e87...1a8 Tolket det som at Mario bare ville sikre seg... Yrja gikk rett på limpinnen. Trodde faktisk at hun kom til å være smart og velge Mario... Men nok er bevis på hva jeg har mistenkt lenge: Kvinner lar seg lure av menn hver gang de har håp om kjærlighet... Anonymkode: 7f797...252 1
Ellevill Skrevet 29. november 2020 #180 Skrevet 29. november 2020 Unnskyld meg, dette er sikkert dumt spørsmål, men jeg ser lite på TV, og følger ikke helt med... Går det ny sesong av 71 Nord, nå? Er dette med kjendiser? Jeg trodde kjendisene allerede hadde hatt en sesong i 2020?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå