Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ellevill skrev (9 timer siden):

Unnskyld meg, dette er sikkert dumt spørsmål, men jeg ser lite på TV, og følger ikke helt med...

Går det ny sesong av 71 Nord, nå? Er dette med kjendiser? Jeg trodde kjendisene allerede hadde hatt en sesong i 2020?

Er den ordinære :) er to sesonger hvert år, en med kjendis og en uten ;)

Anonymkode: 7f797...252

Videoannonse
Annonse
Gjest Frosendiva
Skrevet

Men de har fått  inn en del semi kjente på den  normale. Og pimpa  den opp så at folka som liker paradis  hotel o.l.  elsker året  sesong.   Jeg desverre  likte den ikke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er den ordinære :) er to sesonger hvert år, en med kjendis og en uten ;)

Ja, jeg bruker å se kjendis-versjonen. Men ble forvirret når det ble snakk om en Paradise-deltaker. Takk for svar! 😊

Frosendiva skrev (11 timer siden):

Men de har fått  inn en del semi kjente på den  normale. Og pimpa  den opp så at folka som liker paradis  hotel o.l.  elsker året  sesong.   Jeg desverre  likte den ikke. 

Åh, sånn å forstå! Takk! 🙂

Skrevet
Ellevill skrev (På 30.11.2020 den 2.25):

Ja, jeg bruker å se kjendis-versjonen. Men ble forvirret når det ble snakk om en Paradise-deltaker. Takk for svar! 😊

Åh, sånn å forstå! Takk! 🙂

Ah :) ja, det var jo litt rart.. Visste ikke at noen av de hadde deltatt i paradise. Men regnes jo ikke som kjendiser, men realitydeltaker kanskje 🙂

Skrevet

Heia Yrja og Steffen!

• Liker 1
Skrevet

Jeg heier aller mest på Mario, med Yrja som en god nummer to 😊 Veldig spent på morgendagens episode,  men håper begge står i finalen.

Anonymkode: 0c8a3...0e0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.11.2020 den 20.22):

Du er vel en av de mange som ikke liker sterke damer. Er det en trussel for deg?

Anonymkode: 6572e...8ce

Jeg er ikke mann 😉

Men yrja er ikke sterk. Hun er en usikker og ubesluttsom dame. 

Anonymkode: 7badb...568

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke mann 😉

Men yrja er ikke sterk. Hun er en usikker og ubesluttsom dame. 

Newsflash: Trenger ikke være mann for å ikke like sterke damer 😉

Men du er deg, og har dine meninger.

Men for å klare alt det de har gjort i 71, så må man være en råtass! 

Gleeder meg til finalen.. Merket veldig godt i semifinalen at mario er en realitydude. Dramaqueen ass. Prøver å lure konkurrentene sine.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Newsflash: Trenger ikke være mann for å ikke like sterke damer 😉

Men du er deg, og har dine meninger.

Men for å klare alt det de har gjort i 71, så må man være en råtass! 

Gleeder meg til finalen.. Merket veldig godt i semifinalen at mario er en realitydude. Dramaqueen ass. Prøver å lure konkurrentene sine.

Uansett, poenget er at yrja er ikke en slik sterk person hun prøver å fremstå som. Vi så jo hva som skjedde med en gang hun fikk litt oppmerksomhet fra det motsatte kjønn 😂

I dag var det sutring på Helenenivå «eg har for tunge sæææækk».  Jeg blir også sprø av den grusomme dialekten. 

Man er ikke en sterk kvinne fordi man leker feminist. Og feministen har vel kanskje i dag (som i dagens episode) uansett at det ER forskjell på kvinner og menn. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Uansett, poenget er at yrja er ikke en slik sterk person hun prøver å fremstå som. Vi så jo hva som skjedde med en gang hun fikk litt oppmerksomhet fra det motsatte kjønn 😂

I dag var det sutring på Helenenivå «eg har for tunge sæææækk».  Jeg blir også sprø av den grusomme dialekten. 

Man er ikke en sterk kvinne fordi man leker feminist. Og feministen har vel kanskje i dag (som i dagens episode) uansett at det ER forskjell på kvinner og menn. 

I alle dager. Man kan ikke være feminist, samtidig som man er fullt klar over at det er fysiske forskjeller mellom kjønn? Da kan man ikke jobbe for å utligne forskjeller i lønn og andre muligheter? Spennende tankegang.

Gleder meg til finalen, selv om jeg synes det var synd Per Øyvind måtte gi seg. Han har vært positiv, rettferdig og sterk hele veien. Hadde håpet han skulle vinne.

Anonymkode: 878de...073

• Liker 6
Skrevet

Synd med Per Øyvind, han har virkelig stått på og virker tvers gjennom sympatisk.

Dialekten til Steffen får han til å høres ut som en sutre-baby. Han er vel egentlig tøff som bare det, som går på harde etapper med skade, men høres ut som en furten unge pga dialekten. 

Anonymkode: b2e87...1a8

• Liker 7
Skrevet

Når sendes finalen? 

Anonymkode: e7e3a...7b0

Skrevet (endret)

Del 1 i dag (nå), del 2 på torsdag

Endret av Lady Lovelylocks
Skrevet

Har ombestemt meg. Håper virkelig Mario vinner!!!!

Anonymkode: 93b7e...16b

• Liker 2
Skrevet

For en sytpeis, han Steffen! Enig i at mye har med tonefall og dialekt å gjøre, men allikevel. Og hvorfor har han ikke vondt i det hele tatt i foten lenger? 
Verken han eller Yrja vinner håper jeg.

Anonymkode: 93b7e...16b

• Liker 2
Skrevet

Veldig imponert over Yrja, tøff dame som jeg håper vinner. Mario er dog en god nr. 2.

• Liker 1
Skrevet

Hadde aldri trodd at Mario skulle være favoritten, men jammen meg. Steffen får ikke hèlt bestemt seg angående beinet sitt, stakkar :Knegg: Tviler ikke på at han har vondt, men det er påfallende hvor vondt han har det om han ikke kommer først til en post.

Han vil jo uansett krepere i nettet til neste uke, hvor det virkelig er hopp og sprett og null tid for pauser, i etterkant av en hard sykkel-etappe. 

Anonymkode: f6a0c...6c6

Skrevet

Mario er så heslig. Håper på Yrja! Barsk!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.12.2020 den 9.42):

Synd med Per Øyvind, han har virkelig stått på og virker tvers gjennom sympatisk.

Dialekten til Steffen får han til å høres ut som en sutre-baby. Han er vel egentlig tøff som bare det, som går på harde etapper med skade, men høres ut som en furten unge pga dialekten. 

Anonymkode: b2e87...1a8

Neh..Steffen klager og syter utrolig mye.Greit..han har vondt i foten..men for en sytepave!

• Liker 1
Skrevet

Nå er det en del år siden jeg så på dette programmet, men bestemte meg for å følge med i år. Har ikke litt av poenget vært at de skal komme seg til Nordkapp? Nå tusler de jo rundt og har finaledelmål på Hitra?  😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...