Gå til innhold

71 grader nord 2020


Gjest Frosendiva

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Pøbelkråka skrev:
  Skjul innhold

Altså å velge Jakob som lagleder gang på gang... på tide å få han ut!!! 

 

Spoiler

Helt sprøtt! Fatter ikke at de to mest håpløse der skal fredes uke etter uke! Hva gjør han til en god leder? Helene ble jo valgt pga hevn liksom, skulle nesten tro det samme om Ragnar sitt valg🤷🏼‍♀️ Kjipt at Ragnar røyk ut, han skulle jeg gjerne hatt med lengre!

 

Anonymkode: 385ff...8da

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere trenger da ikke å bruke spoilertag når episoden har gått på TV. 

Noen som skjønte hvorfor Yrja ikke ville ha med Ragnar videre? Hvorfor ville hun heller være på tur med Ida?

Anonymkode: b2e87...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere trenger da ikke å bruke spoilertag når episoden har gått på TV. 

Noen som skjønte hvorfor Yrja ikke ville ha med Ragnar videre? Hvorfor ville hun heller være på tur med Ida?

Anonymkode: b2e87...1a8

 

Virket nesten som Ragnar tapte med vilje... Ventet med å hoppe fra båten, svømte bak henne, og fomlet veldig med puslespillet. Hadde han kanskje sagt at han ville hjem?

Anonymkode: 34f11...f6e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere trenger da ikke å bruke spoilertag når episoden har gått på TV. 

Noen som skjønte hvorfor Yrja ikke ville ha med Ragnar videre? Hvorfor ville hun heller være på tur med Ida?

Anonymkode: b2e87...1a8

Jeg ser det på dplay og aner ikke når det går på tv😅 

Anonymkode: d91c6...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser det på dplay og aner ikke når det går på tv😅 

Anonymkode: d91c6...619

Det går tirsdager og torsdager kl.20:30 til 21:30. 

Anonymkode: b2e87...1a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Helt sprøtt! Fatter ikke at de to mest håpløse der skal fredes uke etter uke! Hva gjør han til en god leder? Helene ble jo valgt pga hevn liksom, skulle nesten tro det samme om Ragnar sitt valg🤷🏼‍♀️ Kjipt at Ragnar røyk ut, han skulle jeg gjerne hatt med lengre!

 

Anonymkode: 385ff...8da

Ja, hva gjør han egentlig til en god leder? Har vi i det hele tatt sett noe til noen lederegenskaper? Som han sa sjøl, han er bare opptatt av immuniteten han får, han er ikke opptatt av å faktisk lede lage godt, og forhåpentligvis slik at de vinner. Jeg skjønner ikke at han (og andre like tåpelige realitydeltakere) ikke tenker lenger liksom, de må jo skjønne at folk i den virkelige verden reagerer og alltid vil ha i bakhodet hvor mye dumt de har gjort og sagt på tv?

Også Helene da, hva hu får seg til å si. Jeg blir flau på hennes vegne. Håper egentlig hu er planta og at målet er å skape en snakkis blant seerne, ingen kan være så genuint korttenkt og uten filter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Ludder skrev:

Ja, hva gjør han egentlig til en god leder? Har vi i det hele tatt sett noe til noen lederegenskaper? Som han sa sjøl, han er bare opptatt av immuniteten han får, han er ikke opptatt av å faktisk lede lage godt, og forhåpentligvis slik at de vinner. Jeg skjønner ikke at han (og andre like tåpelige realitydeltakere) ikke tenker lenger liksom, de må jo skjønne at folk i den virkelige verden reagerer og alltid vil ha i bakhodet hvor mye dumt de har gjort og sagt på tv?

Også Helene da, hva hu får seg til å si. Jeg blir flau på hennes vegne. Håper egentlig hu er planta og at målet er å skape en snakkis blant seerne, ingen kan være så genuint korttenkt og uten filter?

Ja, huff.. og hun er barne og ungdomsarbeider 🙈🙄 bekymringsfullt! 

Anonymkode: fb9da...0bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, huff.. og hun er barne og ungdomsarbeider 🙈🙄 bekymringsfullt! 

Anonymkode: fb9da...0bf

Hahaha, seriøst? Det har jeg ikke fått med meg. Håper det kun er i tittel/utdannelse, og ikke noe hu faktisk jobber som 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så kjedelige folk som er med i år. Selvhøytidelige med null utholdenhet. Håper på at Helene og han "ku klux klan" ryker snarest mulig. Disse hører ikke hjemme i naturen og de reduserer underholdningsverdien. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Ragnar tapte med vilje, han sto jo og fulgte med når Yrja nærmet seg løsningen. Når Tom sa på slutten: er du klar over at du holdt på å løse puslespillet etter 30 sek, så unnlot han å svare ordentlig, bare smilte litt og så ned. Han virka ikke overrasket iallefall.

Anonymkode: 53f74...37b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, han Jakob kommer med leserinnlegg i lokalavisen fra tid til annen, bare sutring og snøfnugg tendenser. Tror folk er temmelig lei den sutringa, besserwisser  ("prøver for hardt provseringa", føleri/sterke ord og lite kunnskap) og offer-mentaliteten hans. Fikk også dårlige vibber av fyren på Første Date der han snakker nedsettende om andre. Mye megmegmeg.

Anonymkode: 44b4d...0b7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer bare ikke den vattnissen, Jakob 😳 Han må hjem ved neste anledning. River snart av meg håret av alt det tullet han kommer med 🤢

Anonymkode: 92ce5...734

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesesong denne gangen! Syns det er flott at de har med noen folk med kondisutfordringer og lite fjellvante. Har ikke sett på programmet på flere år. Kjedelig å se en haug med flinkiser på tur. Mye mer spennende med forskjellige typer folk. Blir litt imponert av de «svake» når de mestrer noe de aldri har gjort før.

Anonymkode: dead2...21a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Ludder skrev:

 

Også Helene da, hva hu får seg til å si. Jeg blir flau på hennes vegne. Håper egentlig hu er planta og at målet er å skape en snakkis blant seerne, ingen kan være så genuint korttenkt og uten filter?

Hva er det hun har sagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, huff.. og hun er barne og ungdomsarbeider 🙈🙄 bekymringsfullt! 

Anonymkode: fb9da...0bf

Selv om hun er ganske håpløs på en utmattende og tung fjelltur som hun absolutt ikke virker trent eller vant til, betyr ikke det at hun ikke kan være god i en jobb med barn og unge. Hun er helt i kjelleren når vi ser henne, ingen er på sitt beste da og det er vanskelig å dømme hvordan hun er i profesjonell sammenheng basert på det. På promovideoen har hun godt humør og er blid, og jeg kan godt se for meg at hun er en av de mer populære ansatte blant barna hvis hun f.eks. jobber på SFO e.l.

Anonymkode: 004f8...82f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om hun er ganske håpløs på en utmattende og tung fjelltur som hun absolutt ikke virker trent eller vant til, betyr ikke det at hun ikke kan være god i en jobb med barn og unge. Hun er helt i kjelleren når vi ser henne, ingen er på sitt beste da og det er vanskelig å dømme hvordan hun er i profesjonell sammenheng basert på det. På promovideoen har hun godt humør og er blid, og jeg kan godt se for meg at hun er en av de mer populære ansatte blant barna hvis hun f.eks. jobber på SFO e.l.

Anonymkode: 004f8...82f

Men hun har ikke selvinnsikt! Hun tror hun er en fantastisk lagleder...

Anonymkode: fd86b...e32

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hun har ikke selvinnsikt! Hun tror hun er en fantastisk lagleder...

Anonymkode: fd86b...e32

Men hun er vel ironisk når hun sier det? Det var slik jeg tolket det 🙈

Anonymkode: 004f8...82f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hun har ikke selvinnsikt! Hun tror hun er en fantastisk lagleder...

Anonymkode: fd86b...e32

Hørt om ironi?🙄🙈

Anonymkode: 34003...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hun har ikke selvinnsikt! Hun tror hun er en fantastisk lagleder...

Anonymkode: fd86b...e32

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hun er vel ironisk når hun sier det? Det var slik jeg tolket det 🙈

Anonymkode: 004f8...82f

 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørt om ironi?🙄🙈

Anonymkode: 34003...583

Nei. Hun tror det faktisk. Er ikke ironisk ment. Det hører man og forstår. Jeg er god menneskekjenner og god på å skjønne relasjoner og kommunikasjon 

Anonymkode: fd86b...e32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2020 den 14.36, AnonymBruker skrev:

 

 

Nei. Hun tror det faktisk. Er ikke ironisk ment. Det hører man og forstår. Jeg er god menneskekjenner og god på å skjønne relasjoner og kommunikasjon 

Anonymkode: fd86b...e32

Joda, hun er ironisk der. 😅 Er kanskje en dialektgreie som gjør at du ikke ser det? 

Er forresten imponert over laget til Helene, de er skikkelig flinke til å ta seg av "det svake ledd". Noe som er utrolig viktig som lag! 

Anonymkode: b2faf...876

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...