Gå til innhold

71 grader nord 2020


Gjest Frosendiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, Oppland skrev:

Nå ble TV'n slått av. Den sutringa der er ikke underholdning for meg i hvert fall.

Jeg ser på... foreløpig... men er overasket over hvor langt nede nivået på deltakerne er 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Bare oj.

Hva i all verden har de raska sammen til 71 i år? Måtte de leite i bånn av gjenglemt-kassa for å finne deltakere i år? Jeg skal ikke skjære absolutt alle over samme kam altså, det virker som om det er noen ålreite folk der, men halvparten framstår fullstendig blåst. Også så mange kvasi-kjendiser? TV-NORGE, VI ER IKKE INTERESSERT I DE, TA MED VANLIGE FOLK I STEDET!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut av nysgjerrighet, hvor tunge sekker har de egentlig ? Jeg er en flis på 50 kg og blir dårlig tur hvis jeg må bære over 20 kg. 

Anonymkode: 8fd66...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ludder skrev:

Oj. Bare oj.

Hva i all verden har de raska sammen til 71 i år? Måtte de leite i bånn av gjenglemt-kassa for å finne deltakere i år? Jeg skal ikke skjære absolutt alle over samme kam altså, det virker som om det er noen ålreite folk der, men halvparten framstår fullstendig blåst. Også så mange kvasi-kjendiser? TV-NORGE, VI ER IKKE INTERESSERT I DE, TA MED VANLIGE FOLK I STEDET!

Helt enig, dette er for dårlig, som jeg skreiv litt foran her, jeg slo av. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å lide meg gjennom enda en episode.

Den begrunnelsen med at han ikke kunne sende Rebecca ut i duell fordi hun har annen hudfarge.. WOW. Jeg har ikke engang tenkt på at hun har annen hudfarge, sterkt av deg å påpeke det og gjøre en greie ut av at hun er annerledes. Herregud!

Anonymkode: 5aa88...d1c

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at det er mange sutremennesker, men synes det blir mye morsommere program ut av det, både pga de som sutrer, men også pga hvor frustrerte mange av de "flinke" deltakerene blir etterhvert og hvordan sympatien deres daler med blodsukkeret.

Men jeg lurer på hvorfor produksjonen velger å rekruttere folk fra ex on the beach osv. Er det fordi de tror det blir mer spennende program ut av det, eller fordi for få "vanlige" folk melder seg på?

Så langt misliker jeg Jakob mer enn f.eks. Helene, selv om hun var veldig survete. Han fremstår litt for falsk og hyklersk for min smak. Morsomt at han var opptatt av at mannfolka skulle jekke seg ned i år, men var den første til å melde seg som lagleder ... men han må vel skille mellom "mannemenn" og "femimenn" for å føle seg som en del av et mangfold eller noe. Synes også det er like teit å ikke nominere noen til duell pga hudfarge og kjønn som det er å gjøre det pga hudfarge og kjønn ... Samtidig synes jeg det var bra at han ikke nominerte Rebecca, selv om jeg er uenig i begrunnelsen. Selv om hun sinket laget, var hun helt rå og fortjener minst like mye som de andre å komme seg videre til neste etappe, så jeg håper at hun ikke blir valgt til duell. Hun var også en av dem jeg fikk best inntrykk av.

Har veldig godt inntrykk av Mario, håper han kommer langt. Liker også Eva, selv om hun kunne bli litt vel irritert på de som ikke er i like god form som henne selv. Tror uansett det blir gøy å se på fremover.

Morsomt at Ragnar virker så betatt av Ida, blir morsomt å se hvordan det spiller seg ut.

Anonymkode: 004f8...82f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte å lide meg gjennom enda en episode.

Den begrunnelsen med at han ikke kunne sende Rebecca ut i duell fordi hun har annen hudfarge.. WOW. Jeg har ikke engang tenkt på at hun har annen hudfarge, sterkt av deg å påpeke det og gjøre en greie ut av at hun er annerledes. Herregud!

Anonymkode: 5aa88...d1c

Så nettopp ferdig episoden, og jeg tenker helt som deg. Er jo like teit å velge henne til duell pga hudfarge som det er å IKKE velge henne pga hudfarge. Det er ganske opplagt at Rebecca ikke kommer til å klare seg bra i programmet, det blir bare seigpining for hennes del og gruppas del om hu være med videre, hu kommer til å sinke de, og de vil tape neste etappe også.

Forøvrig hadde jeg blitt pissed om jeg var på det andre laget og fikk vite at den dårligste lagledern jeg kan tenke meg skal være lagleder neste etappe også, og dermed er sikra enda en etappe etter det igjen. Og jeg lurer oppriktig på om hu mente det da hu sa hu var en god lagleder eller om hu var sarkastisk? Håper på det siste, hvis ikke er det null sjølinnsikt i den kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste grunnen til at hun ikke ble valgt er jo at det er til fordel for laglederen å ha hun videre, ellers blir jo han svakeste ledd. Slu han der ! 

Anonymkode: 8fd66...922

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt idiotisk opplegg av TVNorge. 71grader nord har da vel vanligvis gode seertall? Skulle ikke tro de må caste kvasikjendiser for å skape friksjon og drama.. dritkjedelig.

Vi får da nok avdanka realityfolk i kjendisversjonen?!

Gi meg heller ekte turglede TVNorge, dette blir for dumt.

Anonymkode: 5aa88...d1c

Enig! Provoserende at det slike folk tvnorge tror fenger oss seere. Sveipa kjapt over til noe annet!

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mario har visst vært med på Paradise Hotel og Ex on the Beach.
Helena har vært med på Ex on the Beach og Første Date.
Rebecca, hun mørke, har vært med på Første Date to ganger.
Jakob har vært med på Første Date.

Og jeg ser ikke bort i fra at noen av de andre også har vært med på noe realitygreier tidligere.

Anonymkode: 967c9...d0d

Tragisk cast!!! Skikkelig vært på skrothaugen for å finne deltagere...

Anonymkode: b15e8...a6a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene går meg på nervene, bare måten hun snakker på.

Vet ikke om folk så på kjendis versjonen, men Melina gikk jo Helene en høy gang, hadde aldri trodd at en annen deltager skulle få Melina sine 71 grader prestasjoner til å skinne.

Helene skylder på at hun drakk en red bull, når hun knekker sammen og ikke klarer mer (på første oppdrag!). Nei dårlig fysisk form og vondt viljen er vel det eneste gale her, ikke redbullen.

Og skribenten Jakob som er lagleder på det andre laget. Huff, mange som aldri burde meldt seg på denne sesongen. Vet ikke om dette blir underholdene eller bare utrolig slitsomt å se på i lengden.

Som andre skriver over, skulle ønske tvnorge sendte «vanlige» folk, som faktisk er motivert for å gå på tur. Og ikke pr kåte c kjendiser som har vært med på Ex on the beach, paradise, første date, og alt det skvipet. 71 grader nord pleide å ha voksne og motiverte mennesker som faktisk vil på tur. Ikke late og selvsentrerte mennesker, med null selvinnsikt som kun ønsker å komme på tv skjermen forenvær pris.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynnelsen på slutten for 71 gr nord startet i fjor. De forandret konseptet så mye at det ikke lengre var til å kjenne igjen. 

Fra å være deltakere som selv har søkt om å få være med til C-kjendiser og andre som har null erfaring med å være i bevegelse ute i friluft. 

Det er klaging og sutring fra første stund. Mye større fokus på personkonflikter. 

Det er så synd at de har prestert å ødelegge noe som engang var det beste realityprogrammet vi hadde 😔

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2020 den 21.01, AnonymBruker skrev:

Ja, hun er ikke den skarpeste kniven i skuffen..
Husker hun var med på Første Date... For ei jævla møkkakjerring.
 

 

Anonymkode: 967c9...d0d

Herre, for en vemmelig dame!

Anonymkode: 358f4...e0b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte å lide meg gjennom enda en episode.

Den begrunnelsen med at han ikke kunne sende Rebecca ut i duell fordi hun har annen hudfarge.. WOW. Jeg har ikke engang tenkt på at hun har annen hudfarge, sterkt av deg å påpeke det og gjøre en greie ut av at hun er annerledes. Herregud!

Anonymkode: 5aa88...d1c

Dette reagerte vi på også. Selv 17-åringen i huset kommenterte fra kroken sin: "Og DER gjorde han selv det til en rasegreie som ingen andre hadde tenkt på". 

Syns for øvrig, som dere andre her, at årets cast er helt på trynet. Er det virkelig så få som melder seg på 71 grader nord at de er nødt til å kalle inn pr-kåte z-kjendiser som kun er der for å sutre? Håper TvN ser og tar tilbakemeldingene slik at de går tilbake til det opprinnelige konseptet sitt neste år. Why change a winning team?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett Mario i Paradise Hotel og Ex on the beach, må jeg si han gjør en overraskende god figur her. Likandes og fin fyr som jeg håper kommer langt!:)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke så overrasket over hvem som røk ut i tirsdagens episode. Synd at Jakob ble valgt til lagleder en uke til

Anonymkode: 33a14...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.10.2020 den 7.22, Linazer skrev:

Begynnelsen på slutten for 71 gr nord startet i fjor. De forandret konseptet så mye at det ikke lengre var til å kjenne igjen. 

Fra å være deltakere som selv har søkt om å få være med til C-kjendiser og andre som har null erfaring med å være i bevegelse ute i friluft. 

Det er klaging og sutring fra første stund. Mye større fokus på personkonflikter. 

Det er så synd at de har prestert å ødelegge noe som engang var det beste realityprogrammet vi hadde 😔

Kunne ikke sagt det bedre selv. Nå er det bedre å se kjendisversjonen - der ikke fokuset personkonflikter. 

Anonymkode: 34003...583

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reponsen i denne tråden er veldig lav i forhold til f.eks Farmen-tråden, er det fordi ingen gidder å se programmet lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosendiva

Jeg ga opp . Jeg ser verken på paradis hotell eller sånne type program.  Jeg orket ikke alt drama .  Litt syn da jeg kommer fra samme byen som en av de. Og  semi kjenner menneske å . Men jeg orker ikke . Egentlig  ikke overasket da  vedkommende  er  drama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frosendiva skrev:

Jeg ga opp . Jeg ser verken på paradis hotell eller sånne type program.  Jeg orket ikke alt drama .  Litt syn da jeg kommer fra samme byen som en av de. Og  semi kjenner menneske å . Men jeg orker ikke . Egentlig  ikke overasket da  vedkommende  er  drama. 

Skjønner greia. Jeg holder ut i håp om at det blir bedre. Kan si ifra når de teite er ute av programmet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...