Gå til innhold

71 grader nord 2020


Gjest Frosendiva

Anbefalte innlegg

Og jeg som trodde Farmen hadde tapt seg i år hva gjelder casting ... 

Dette var nitrist for en gammel og trofast følger. Jeg tenker produksjonen kanskje håper på en ny generasjon seere med dette stuntet, men helt ærlig - jeg tror selv den genereasjonen er lei av disse typen mennesker OVER ALT i realityserier (som har blitt et uendelig antall siden 71 starter for mange herrens år siden). Jeg tror (og håper) at dette blir en flopp, slik at redaksjonen forstår at dette IKKE er veien å gå. 

Dette kommer jeg ikke til å se et minutt mer av. 

Anonymkode: ac584...682

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutten av programmet idag... Kleineste ever! Minoritetskvinnene og Ku klux kan... Jeezz.. Er det mulig!! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Oransjesjel skrev:

Slutten av programmet idag... Kleineste ever! Minoritetskvinnene og Ku klux kan... Jeezz.. Er det mulig!! 

😂 Han oppfører seg som en parodi-karakter, det er latterlig 😂

Håper han er med i mange episoder frem over! Gleder meg til neste episode når han sier dette med kkk til de andre.

Og veldig morsomt med valg av ny lag kaptein.

Jeg vet at mange ikke liker denne sesongen, men jeg synes den leverer.

Anonymkode: 004f8...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trist at laglederne sklir igjennom ved hjelp av å være lagleder...

Anonymkode: d4aae...504

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Frosendiva skrev:

Antageligvis  fordi du liker drama intriger  og paradis hotell type program  . 

Hvis det er meg du refererer til, så stemmer nok det 😉 Men jeg er veldig glad i norsk natur og å gå på tur også, så for meg er det den perfekte komboen. Jeg synes faktsk pærra er litt kjedelig fordi de er stuck på samme sted hvor lite skjer.

Anonymkode: 004f8...82f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Oransjesjel skrev:

Slutten av programmet idag... Kleineste ever! Minoritetskvinnene og Ku klux kan... Jeezz.. Er det mulig!! 

Må innrømme at her hjemme lo vi. Høyt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂 Han oppfører seg som en parodi-karakter, det er latterlig 😂

Håper han er med i mange episoder frem over! Gleder meg til neste episode når han sier dette med kkk til de andre.

Og veldig morsomt med valg av ny lag kaptein.

Jeg vet at mange ikke liker denne sesongen, men jeg synes den leverer.

Anonymkode: 004f8...82f

Jeg synes også denne sesongen er gøy, og gleder meg til å se progresjonen til de forskjellige gjennom turen. Mario gjør et overraskende positivt inntrykk, selv om det virker som om han ikke klarer å si en setning uten å banne. Synes det var gøy at han tok en for laget ved å gå i kamp, selvom det ikke gikk akkurat som han hadde håpet 😂

Anonymkode: 90f07...a6f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte først å se den episoden som gikk i reprise nå i stad, og hva i alle dager er det som feiler Jacob? Ku Klux Klan og bare hvite heterofile mennesker? Snakk om malplassert offerrolle. Han påstod også st han var mye yngre enn de andre, men at de andre allikevel var så barnslige. De han siktet til er vel litt yngre enn han? Han må være utrolig slitsom å forholde seg til f.eks som kollega.

Anonymkode: b2e87...1a8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nesten det blir litt pinlig når Helene mener hun er en god lagleder, og så Jacob da, som mener resten av gjengen er både barnslige og rasister.... :rodme:  Fremstår ikke som de skarpeste knivene i skuffen akkurat.....

Anonymkode: 0c8a3...0e0

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes nesten det blir litt pinlig når Helene mener hun er en god lagleder, og så Jacob da, som mener resten av gjengen er både barnslige og rasister.... :rodme:  Fremstår ikke som de skarpeste knivene i skuffen akkurat.....

Anonymkode: 0c8a3...0e0

Nei. Han kan ikke være med på.å.stemmw ut de.med mørk hud..mer rasistisk kommentar  har jeg ikke hørt i programmet. For en skrulle

Anonymkode: 1968a...5e8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sesongen er jo bare 71 grader wannabe kjendis 🙄

gidder ikke se mer, så litt på en episode, føler det er lagt opp og litt lureri at dette skal være «Vanlig» 71...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, herlighet, ser Jacob noe som helst annet enn hudfarge? Rebecca gikk ut fordi hu var den som opplagt var i dårligst form, og Sandra gikk ut fordi Mario forsøkte å spille spillet,  ingen av delene har virkelig ingenting med hudfarge å gjøre. Marios taktikk var forøvrig backfire deluxe da, noe som var skikkelig irriterende og festlig på samme tid 😂 Også blir jeg flau på vegne av Helene om hu tror hu er en god lagleder. Hu gjør virkelig ingenting positivt for laget sitt 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Ludder skrev:

Haha, herlighet, ser Jacob noe som helst annet enn hudfarge? Rebecca gikk ut fordi hu var den som opplagt var i dårligst form, og Sandra gikk ut fordi Mario forsøkte å spille spillet,  ingen av delene har virkelig ingenting med hudfarge å gjøre. Marios taktikk var forøvrig backfire deluxe da, noe som var skikkelig irriterende og festlig på samme tid 😂 Også blir jeg flau på vegne av Helene om hu tror hu er en god lagleder. Hu gjør virkelig ingenting positivt for laget sitt 🙄

Joda, han ser legning også 😂 og muligens kjønn, selv om det ikke virker som om han er så fan av jentene som er lyse i huden akkurat, så det er ikke godt å si. 😂

Anonymkode: 004f8...82f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe gøy å se på programmet i år. TVNorge har jo kjørt hele programmet i grøfta med den castingen. Håper alle boikotter dritet. Ser heller kjendis versjonen. 

Anonymkode: 34003...583

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart av Mario å velge den mest hevngjerrige motstanderen til duell da 😂 Men han kjente henne kanskje ikke så godt.  
Jeg synes også castingen i år er helt snål. Det føles som en gjeng skruller på tur, og jeg synes ikke det passer konseptet slik det har pleid å være tidligere. Får liksom ikke helt «71-stemningen» når jeg ser på.🤔 Men det kan vel komme seg etterhvert.

Anonymkode: b9c1b...e2e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner flere flotte turfolk som har søkt, men TV-Norge velger heller å hente inn semi-kjendiser som ikke har søkt engang (Ida sier til og med i introen at hun ble spurt.) Det verste er at de velger folk fra de mest håpløse programmene på tv. Nå mister de en hel seergruppe, og usikker på om de vinner de som ser på paradise og ex on the Beach. 

Skjønner ikke hvorfor dere liker Mario? Han er sykt kynisk, sier masse flås til de han ikke liker (hør han når han har vunnet kampen mot flyvertinna...). Han bruker Helene i egen vinning, han kjører på og "sjarmerer" på falskt vis, mens han tydelig viser hva han egentlig mener til kamera med blikk og ansiktsuttrykk. Usmakelig type. Men kommer nok langt med måten han bruker folk på. Det ser man ellers i samfunnet også. Det er ikke de mest hardtarbeidende som vinner, men de mest kyniske som spiller på andres naivitet. 

Utrolig synd at de har med så mange sytepaver og asfaltfolk. Noen få er greit, men når alle de første programmene (jeg har sett 4) handler om dette, mister de de trofaste seerne tidlig, fordi vi vil se turglede og utfordringer i naturen. 

Beklager, TV Norge. Dette er for dårlig. 

Anonymkode: 7564d...43d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å hate Mario. Har aldri sett programmet før, men vil se nå for å se at han driter seg ut 😂 så de har fått en mer seer pga. semi-kjendiser. 
Skal uansett følge med i senere sesonger da. Kjekt program  😄

Anonymkode: 518a1...02e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å hate Mario. Har aldri sett programmet før, men vil se nå for å se at han driter seg ut 😂 så de har fått en mer seer pga. semi-kjendiser. 
Skal uansett følge med i senere sesonger da. Kjekt program  😄

Anonymkode: 

Ante ikke hvem han var fra før av, men synes faktisk han gjør en ganske god figur. Ihvertfall i forhold til mange av de andre sytepavene der. Helene og Jacob går meg på nervene, snakk om å ha lite selvinnsikt. 

Ellers syns jeg programmet har tatt seg opp. 

Anonymkode: 8fd66...922

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad for at Mario calla ut Jacob på det han sa om Ku klux klan. Det er viktig med representasjon, alle er enige i det, men det var helt opplagt at ingen av de som har gått ut ble valgt pga hudfarge. Skivebom! Håper han ser programmet på tv og ser at han ikke gjør noen en tjeneste med den oppførselen.

Er spent på neste episode faktisk. Lurer på om Yrja har driti seg ut igjen og det er derfor Ragnar blir sinna? Det er i alle fall tydelig at folk begynner å bli slitne og det tærer på humøret. Det blir jo litt mer action av sånt, så jeg koser meg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...