Marsipanmor Skrevet 28. oktober 2020 #101 Skrevet 28. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Joda, hun er ironisk der. 😅 Er kanskje en dialektgreie som gjør at du ikke ser det? Er forresten imponert over laget til Helene, de er skikkelig flinke til å ta seg av "det svake ledd". Noe som er utrolig viktig som lag! Anonymkode: b2faf...876 Ja, de er så gode! Lurer på om f.eks. Helene hadde blitt så godt ivaretatt på det andre laget;) Synes virkelig Mario er en kongefyr. Synes han var til dels artig på Ex on the beach og Paradise hotel, men i 71 viser han seg fra en veldig fin og ny side. 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #102 Skrevet 28. oktober 2020 På 24.10.2020 den 14.36, AnonymBruker skrev: Nei. Hun tror det faktisk. Er ikke ironisk ment. Det hører man og forstår. Jeg er god menneskekjenner og god på å skjønne relasjoner og kommunikasjon Anonymkode: fd86b...e32 Det er du ikke😂😂😂 Anonymkode: 34003...583 6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #103 Skrevet 28. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Joda, hun er ironisk der. 😅 Er kanskje en dialektgreie som gjør at du ikke ser det? Er forresten imponert over laget til Helene, de er skikkelig flinke til å ta seg av "det svake ledd". Noe som er utrolig viktig som lag! Anonymkode: b2faf...876 Virker som om Mario er den som holder stemningen mest oppe. Får mer og mer sansen for han. Jeg synes Eva klager litt vel mye over Helene, men samtidig er det jo forståelig når hun sikkert er kjempesliten selv og Helene klager mye selv. Anonymkode: 004f8...82f 9
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #104 Skrevet 29. oktober 2020 På 23.10.2020 den 0.41, AnonymBruker skrev: Tror Ragnar tapte med vilje, han sto jo og fulgte med når Yrja nærmet seg løsningen. Når Tom sa på slutten: er du klar over at du holdt på å løse puslespillet etter 30 sek, så unnlot han å svare ordentlig, bare smilte litt og så ned. Han virka ikke overrasket iallefall. Anonymkode: 53f74...37b Det må jo være kjempeskuffende å melde seg på 71, å faktisk få være med, man møter opp og så ser man hva man er plassert med... Produksjonen har helt bomma på castingen. Tom; hvis du ser dette: Nei, bare nei. Dere ødelegger 71 om dere fortsetter slik! Ta nå tilbakemeldingene på alvor. Syns ikke produskjonen det er flaut? Sorg nå for at det er en viss hjernekapasitet på deltagerne! På 23.10.2020 den 2.06, AnonymBruker skrev: Kjempesesong denne gangen! Syns det er flott at de har med noen folk med kondisutfordringer og lite fjellvante. Har ikke sett på programmet på flere år. Kjedelig å se en haug med flinkiser på tur. Mye mer spennende med forskjellige typer folk. Blir litt imponert av de «svake» når de mestrer noe de aldri har gjort før. Anonymkode: dead2...21a Da er du en av svææææært få som sitter med den meningen. Her var 71 faktisk tema i lunchpausa på jobb. Enstemmig, så var vi enige om at årets deltagere var helt bak mål! En skam for de som faktisk melder seg på og har forberedt seg på dette, ikke disse som ikke kan kalles b-kjendiser og man lurer på hva baktanken til produskjonen har vært! Eller er du en av deltagerne som får pes her!?.... Anonymkode: b15e8...a6a 7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #105 Skrevet 29. oktober 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det må jo være kjempeskuffende å melde seg på 71, å faktisk få være med, man møter opp og så ser man hva man er plassert med... Produksjonen har helt bomma på castingen. Tom; hvis du ser dette: Nei, bare nei. Dere ødelegger 71 om dere fortsetter slik! Ta nå tilbakemeldingene på alvor. Syns ikke produskjonen det er flaut? Sorg nå for at det er en viss hjernekapasitet på deltagerne! Da er du en av svææææært få som sitter med den meningen. Her var 71 faktisk tema i lunchpausa på jobb. Enstemmig, så var vi enige om at årets deltagere var helt bak mål! En skam for de som faktisk melder seg på og har forberedt seg på dette, ikke disse som ikke kan kalles b-kjendiser og man lurer på hva baktanken til produskjonen har vært! Eller er du en av deltagerne som får pes her!?.... Anonymkode: b15e8...a6a Har de ikke fått flere seere da? Nå var vel ikke Ragnar blant de mest spreke, så hvis det bare hadde vært friskuser på tur ville nok han vært en av de svake. Kanskje han rett og slett var for sliten til å orke å være med mer. Anonymkode: 004f8...82f 1
Gjest Frosendiva Skrevet 29. oktober 2020 #106 Skrevet 29. oktober 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har de ikke fått flere seere da? Nå var vel ikke Ragnar blant de mest spreke, så hvis det bare hadde vært friskuser på tur ville nok han vært en av de svake. Kanskje han rett og slett var for sliten til å orke å være med mer. Anonymkode: 004f8...82f Har du lest det et sted? Jeg synes det ikke er noe bra . Alt for mye drama og hykleri . Har prøvd å gi det noen skjangser men nei.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #107 Skrevet 29. oktober 2020 12 minutter siden, Frosendiva skrev: Har du lest det et sted? Jeg synes det ikke er noe bra . Alt for mye drama og hykleri . Har prøvd å gi det noen skjangser men nei. Jeg mente jeg hadde lest det, men kunne ikke finne det igjen, så godt mulig jeg har tatt feil 🤷♀️ Anonymkode: 004f8...82f
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #108 Skrevet 29. oktober 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det må jo være kjempeskuffende å melde seg på 71, å faktisk få være med, man møter opp og så ser man hva man er plassert med... Produksjonen har helt bomma på castingen. Tom; hvis du ser dette: Nei, bare nei. Dere ødelegger 71 om dere fortsetter slik! Ta nå tilbakemeldingene på alvor. Syns ikke produskjonen det er flaut? Sorg nå for at det er en viss hjernekapasitet på deltagerne! Da er du en av svææææært få som sitter med den meningen. Her var 71 faktisk tema i lunchpausa på jobb. Enstemmig, så var vi enige om at årets deltagere var helt bak mål! En skam for de som faktisk melder seg på og har forberedt seg på dette, ikke disse som ikke kan kalles b-kjendiser og man lurer på hva baktanken til produskjonen har vært! Eller er du en av deltagerne som får pes her!?.... Anonymkode: b15e8...a6a Jeg syns også denne sesongen er konge og jeg er ikke en deltaker 😂 Semifriskuser blandet med evneveike intrigemakere. Jeg ler så jeg skriker og klapper. Anonymkode: e623b...292 4
Gjest Frosendiva Skrevet 29. oktober 2020 #109 Skrevet 29. oktober 2020 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns også denne sesongen er konge og jeg er ikke en deltaker 😂 Semifriskuser blandet med evneveike intrigemakere. Jeg ler så jeg skriker og klapper. Anonymkode: e623b...292 Ja men det er ikke hva konseptet 71 grader nord var. Det var mestring og glede . Det var folk som viste noe fra før å likte å utfordre og utforske. Det handlet mye om den flotte naturen. Nå har det blitt et paradis/big Brother program som faktisk skuffer meg. Mååå alle program bli sånn? Bare drama og drittkasting . Endret 29. oktober 2020 av Frosendiva
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #110 Skrevet 29. oktober 2020 18 minutter siden, Frosendiva skrev: Ja men det er ikke hva konseptet 71 grader nord var. Det var mestring og glede . Det var folk som viste noe fra før å likte å utfordre og utforske. Det handlet mye om den flotte naturen. Nå har det blitt et paradis/big Brother program som faktisk skuffer meg. Mååå alle program bli sånn? Bare drama og drittkasting . Jeg syns flere av de mestrer og har glede av det. Naturen vi har sett har vært fantastisk. Ryfylket, Hardanger og Sula er nydelige og spektakulære områder på vestlandet. Det er pandemi og unntakstilstand. De har holdt på i 22 sesonger, det ser ut som neste 71 kjendis blir som vanlig. Det er ganske vanlig at programmer som har holdt koken i årevis har episoder og sesonger som er mer "tull og tøys" enn hva de vanligvis gjør. Anonymkode: e623b...292
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #111 Skrevet 29. oktober 2020 Så sykt slitsomt at Jakob og Helene skal være lagledere til evig tid. Alle som vil være på tur ryker jo ut. De andre burde drite i å hjelpe disse tullingene slik at de må trekke seg. Anonymkode: 34003...583 16
Gjest Ludder Skrevet 29. oktober 2020 #112 Skrevet 29. oktober 2020 Lag Lindesnes ble altfor grådige i kveldens program, de ville ha både i pose og sekk, de ville berge sin egen favoritt samtidig som de ville la sinka på motstanderlaget få fortsatt immunitet så de selv vil fortsette å vinne. Utelukkende flaks for de at det gikk som det gikk, den kampen kunne lett gått andre veien. Skjønner heller ikke at de ble overraska av at Jacob gjorde det han gjorde, han er jo bare seg sjøl, han er sleip og tenker kun på sitt eget beste. Håper de har lært nå. Også håper jeg karma kommer og biter Jacob innmari hardt i ræva!
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #113 Skrevet 30. oktober 2020 Elsker denne sesongen 😂 klovner på tur. Håper mario vinner. Han viser omsorg og står på ! Anonymkode: c4e8b...f4f 6
Edie Skrevet 30. oktober 2020 #114 Skrevet 30. oktober 2020 Ryddet for personangrep og svar til dette. Edie, adm.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #115 Skrevet 30. oktober 2020 18 timer siden, Ludder skrev: Lag Lindesnes ble altfor grådige i kveldens program, de ville ha både i pose og sekk, de ville berge sin egen favoritt samtidig som de ville la sinka på motstanderlaget få fortsatt immunitet så de selv vil fortsette å vinne. Utelukkende flaks for de at det gikk som det gikk, den kampen kunne lett gått andre veien. Skjønner heller ikke at de ble overraska av at Jacob gjorde det han gjorde, han er jo bare seg sjøl, han er sleip og tenker kun på sitt eget beste. Håper de har lært nå. Også håper jeg karma kommer og biter Jacob innmari hardt i ræva! Enig. Anonymkode: 004f8...82f
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #116 Skrevet 30. oktober 2020 Hvem gikk ut i går? Anonymkode: 385ff...8da
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #117 Skrevet 30. oktober 2020 Denne sesongen av 71 grader nord er en parodi på seg selv. Får assosiasjoner til Nissene på Låven... Anonymkode: e069f...438 10
MarianneE Skrevet 31. oktober 2020 #118 Skrevet 31. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem gikk ut i går? Anonymkode: 385ff...8da Ida desverre.
Oppland Skrevet 31. oktober 2020 #119 Skrevet 31. oktober 2020 (endret) Jeg har mer eller mindre sett på alle sesongene av 71 grader nord, men den som går nå er for meg den kjedeligste dessverre. Endret 11. november 2020 av Oppland 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #120 Skrevet 5. november 2020 For ei sipping 🤮 Anonymkode: d91c6...619 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå