Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Javel, så er de bare ute etter sex. Men du er ikke bedre selv som bare er ute etter en viss høyde på sæddonoren. 

Hør her, TS: Du har liten tid igjen og drømmemannen finner du ikke. Men hva med en mann som er helt OK?

Jeg får inntrykk av at du bor veldig øde til. Du skjønner vel at det er større sannsynlighet for å møte noen på et større sted?

Så nå må du velge: flytte eller forbli singel og barnløs? Sære høydekrav eller forbli singel og barnløs? 

Nei, jeg tror barn er det som er minst viktig for deg. 

Anonymkode: 0f6c4...b16

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du har tro på at det kan gå fra sex til forhold? Det er veldig få forhold som begynner på den måten. Du kan jo si at du kommer til å fortsette å date samtidig som du har deg med ham. 

Anonymkode: 58e68...cff

Det hadde gått an,men han var ikke noe å samle på. Han ville ikke holde en samtale om noe annet enn sexrelatert. Maste om å møtes konstant og skrøt hemningsløst om at han ville gi meg deilige orgasmer,at det ikke kom til å bli kleint og hva annet han ville gjøre med meg osv. Spurte han rett ut om han kun ville snakke om sex,da ble han dritsur og slettet profilen. 39 år,sa det var lenge siden han hadde hatt sex også. I rest my case. Kanskje godt jeg ble skånet fra han.

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, så er de bare ute etter sex. Men du er ikke bedre selv som bare er ute etter en viss høyde på sæddonoren. 

Hør her, TS: Du har liten tid igjen og drømmemannen finner du ikke. Men hva med en mann som er helt OK?

Jeg får inntrykk av at du bor veldig øde til. Du skjønner vel at det er større sannsynlighet for å møte noen på et større sted?

Så nå må du velge: flytte eller forbli singel og barnløs? Sære høydekrav eller forbli singel og barnløs? 

Nei, jeg tror barn er det som er minst viktig for deg. 

Anonymkode: 0f6c4...b16

Vil veldig gjerne ha et barn. Men ønsker samtidig en livspartner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Som flere påpeker virker det som om du har en del urealistiske og til dels motstridende krav til partner. At partneren skal være snill og hyggelig, ha orden på livet og ikke ha altfor mye bagasje er forståelige krav du bør holde på. Høydekravet bør du kutte tvert. Hadde du vært 1,80 selv hadde jeg kanskje skjønt det, men du er 1,64 og vil kun ha menn over 1,80? Det er jo helt latterlig. Tenk også over kravene om eventyrlyst, reiselyst, aktiv, sporty, sosial osv. Dette er egenskaper som ikke alltid lar seg forene med stabilitet og ønske om å slå seg til ro og få barn.

Jeg tror du bør kutte ut konkrete krav til kropp og utseende. Selvsagt må man like fremtoningen på en person, men de fleste av oss har vel erfart at vi kan like veldig mange ulikt utseende personer, og at høyde, vekt, muskelfordeling, øyenfarge, hårmengde, klesstil etc. etc. stort sett betyr veldig lite. Jeg har i alle fall syntes veldig mange vidt forskjellige menn har vært kjekke i løpet av livet.

Når det gjelder krav til personlighet må du (utover selvsagte ting som at han må være snill og grei og ikke bo på gata) tenke over hva som er viktigst for deg med forholdet. Jeg synes det høres ut som om det viktigste for deg er å finne noen å stifte familie med. Da bør du tenke over hva slags person det er lurt å få barn med, f.eks en som er rolig, stabil, pålitelig, trygg og omsorgsfull. Da er det ikke sikkert han også er eventyrlysten og har store ønsker om å reise og se verden, men man kan rett og slett ikke få i både pose og sekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så kan det være greit å huske på: 

Det går an å ha et godt og meningsfullt liv uten barn. Du er like mye verdt. 

Anonymkode: a11c6...9cf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så kan det være greit å huske på: 

Det går an å ha et godt og meningsfullt liv uten barn. Du er like mye verdt. 

Vil ha barn. Ferdig snakka!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er maks aldersgruppe vurderer du? 50?

Anonymkode: 3fd06...5fd

42/43.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha barn. Ferdig snakka!

Høres ut som en unge som står i godteributikken og VIL HA..

Anonymkode: cc0f5...bcf

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig? Barn er viktigst! Menn kommer og går, men en relasjon til et evt. Barn blir evig..dropp mannen og gå for barnet! 

Anonymkode: 352c6...622

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker med en hyggelig en nå på Tinder. Han ønsker det samme og virka snill(but you never know,har brent meg x antall ganger). Han har tatoveringer som ser ut som en badguy men han er ikke det sier han. Fulltidsjobb osv. Han er 1.88😱😅Han vil møtes,gir komplement osv. Liker mye av det samme som meg osv. Wtf. Kjemien her er essensiell da om man har den når man møtes. Det var jeg som skreiv til han først faktisk. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er nok litt kresen"  "Jeg er allminnelig av utseende "... Der har du fasit: Senk kravene dine og finn noen på ditt nivå som er allminnelig... du kan ikke gå for 7-ere - 10 -ere om du er 4-5 selv

Anonymkode: f4615...4c6

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Er nok litt kresen"  "Jeg er allminnelig av utseende "... Der har du fasit: Senk kravene dine og finn noen på ditt nivå som er allminnelig... du kan ikke gå for 7-ere - 10 -ere om du er 4-5 selv

Jeg liker et fint utseendet men går ikke etter det mest glatte/kjekke. Uansett man liker det man liker. Ferdig snakka. Jeg er kanskje en 6-er. Er jo ei søt dame. Kanskje 8 når jeg er oppstyla og «strøken». Dessuten er det øye som ser og det er ulikt for hver enkelt. Det er ingen fasit på det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg liker et fint utseendet men går ikke etter det mest glatte/kjekke. Uansett man liker det man liker. Ferdig snakka. Jeg er kanskje en 6-er. Er jo ei søt dame. Kanskje 8 når jeg er oppstyla og «strøken». Dessuten er det øye som ser og det er ulikt for hver enkelt. Det er ingen fasit på det der.

Problemet er at 7-10 ere er playere og får alle damene dem vil ha. Normale menn er nok dem som nettopp ser normal ut. Du burde gi dem en sjangse og ikke være så prippen

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at 7-10 ere er playere og får alle damene dem vil ha. Normale menn er nok dem som nettopp ser normal ut. Du burde gi dem en sjangse og ikke være så prippen

Er ikke så prippen og har «gått ned» i utseendetkrav noen ganger,har ikke alltid funka det heller. Han jeg skriver med er vel helt average,kanskje litt under det jeg liker. Men på ene bildet ligner han litt en eks,bortsett fra tatoveringene(han var i mine øyner drømmemannen,fin,snill,sporty,morsom,omsorgsfull og generøs,vi hadde en kjemi en kunne ta og føle på,skikkelig godgutt,dessverre blei det ikke langvarig  og han er nå godt gift med et par barn tror jeg,men unner han alt godt!).
Jeg har også et lite øye til en annen lokal fyr som jeg kunne tenkt meg å bli kjent med om han fortsatt er singel men veit ikke. Tør ikke ta kontakt da jeg har blitt avvist nok!!

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så prippen og har «gått ned» i utseendetkrav noen ganger,har ikke alltid funka det heller. Han jeg skriver med er vel helt average,kanskje litt under det jeg liker. Men på ene bildet ligner han litt en eks,bortsett fra tatoveringene(han var i mine øyner drømmemannen,fin,snill,sporty,morsom,omsorgsfull og generøs,vi hadde en kjemi en kunne ta og føle på,skikkelig godgutt,dessverre blei det ikke langvarig  og han er nå godt gift med et par barn tror jeg,men unner han alt godt!).
Jeg har også et lite øye til en annen lokal fyr som jeg kunne tenkt meg å bli kjent med om han fortsatt er singel men veit ikke. Tør ikke ta kontakt da jeg har blitt avvist nok!!

Ts

Ta kontakt likevel - lever bare en gang ☺️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut ifra svarene dine TS, så virker det ikke som du tar til deg noen råd. Du får søke opp denne tråden igjen om et par år når du fortsatt er singel. Kanskje du er villig til å endre deg da...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ut ifra svarene dine TS, så virker det ikke som du tar til deg noen råd. Du får søke opp denne tråden igjen om et par år når du fortsatt er singel. Kanskje du er villig til å endre deg da...

Men det er vare ett råd hun får; senke kravene. 

Dersom hun skal ha det bra i forholdet sitt også så hjelper jo ikke det 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2020 den 12.41, AnonymBruker skrev:

1.Har ikke råd.

2. Et søsken som ikke vil bli onkel/tante til et slikt barn

3. Har lyst å få barn på vanlig måte🤔😏(ikke lett).

Hvem i helvete tar hensyn til en slik onkel/tante? 

Anonymkode: 89ca0...2f0

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...